עלות השתתפות בסדנה:
לנרשמים עד לתאריך 25 בינואר-
200 ש"ח בלבד
לנרשמים החל מ-26 בינואר-
350 ש"ח בלבד
* יש להוסיף מע"מ כחוק.

על הסדנה
מציאות החיים החדשה שיצרה הקורונה מחייבת מנהלי/ות משאבי אנוש לגלות גמישות ויכולת אדפטציה מהירה בסביבה של חוסר ודאות. היכולת להתמודד באופן אפקטיבי עם התנגדויות או חוסר גמישות מצד העובדים, כמו גם הצורך בפיתוח יכולות של ניהול מרחוק, ישפיעו באופן מהותי על התוצאות העסקיות של הארגון.
מיני סדנה זו באה לתת כלים ניהוליים מהשקפת העולם האדלריאנית שיסייעו למנהלי/ות משאבי אנוש כמו גם לצוות המנהלים בארגון לבצע את ההתאמות הנדרשות לסביבה החדשה תוך שיתוף פעולה עם העובדים בארגון.
מטרת הסדנה
להקנות השקפת מבט חדשה למנהלים על עולם היחסים עם העובדים בארגון, להעלות את המודעות לדרכים השונות בהן ניתן לנהל בתקופה זו יחסים עם עובדים תוך מציאת פתרונות יצירתיים ואיזון בין האינטרסים של המערכת לרווחתם של העובדים.
מבנה הסדנה
למי הסדנה מתאימה?
הסדנה מיועד לכל מי שמגיע מעולם משאבי אנוש בפרט ולמנהלים שצריכים להתמודד עם ניהול שינויים בתחום אחריותם בכלל.
תכני סדנת ניהול שינוי במציאות של חוסר ודאות
מפגש ראשון – איך רותמים עובדים לשינוי הנדרש בסביבת העסקים החדשה?
מפגש שני – איך מנהלים עובדים מרחוק?

אורית מיכאל רוזנשטיין שימשה מעל 20 שנה כמנהלת בכירה בבנק הפועלים. בתפקידיה השונים ניהלה והניעה תהליכי שינוי בארגון תוך רתימת העובדים למהלך ע"י שימוש אפקטיבי במגוון כלים אדלריאנים. אורית מרצה ומנחה למנהלים, עובדים והורים באופן פרטי ובארגונים גדולים כמו בנק הפועלים, חברת התרופות MSD, עירית תל אביב ועוד.