תקשורת בינאישית אפקטיבית פנים וחוץ ארגונית

עלות רישום לסדנה:

780 ש"ח+מע"מ ברישום מוקדם (עד לתאריך 30 באפריל)
880 ש"ח+מע"מ לנרשמים בחודש מאי
980 ש"ח+מע"מ לנרשמים בחודש יוני

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

מטרת ההדרכה?

הקניית כלים מעשיים לניהול תקשורת בינאישית פנים וחוץ ארגונים, והקניית כלים ליצירת תקשורת אפקטיבית כבסיס ליצירת שת״פ בין עמיתים – פנים ארגוני, ועם לקוחות – חוץ ארגוני.

במהלך הסדנה נלמד "שפה מתקשרת" שפה היוצרת רצון להקשבה ותקשורת חיובית ומכלול מרכיבה כגון: הקשבה במובדל משמיעה, "מילים מוכרות" היוצרות המשכיות בשיחה ובקשר, ו"מילים לא מוכרות" היוצרות נתקים בתקשורת. נלמד איך למנוע ויכוחים, ומדוע הם בולמי תקשורת אפקטיבית.

נעסוק במגוון מודלים מעולם התקשורת הבינאישית ומשמעותם הקריטית לרתימת עובדים ולקוחות ולשיתוף פעולה.

מה נלמד?

  1. שלושת מרכיבי התקשורת הבינאישית
  2. שפה מתקשרת
  3. חלון ג'והרי – מודל לאיבחון סגנונות תקשורת אישיים
  4. דפוסי תקשורת מודל אריק ברן T.A, מודל ריצ'ארד וולן
  5. פידבק אפקטיבי ככלי מרכזי בתקשורת – כללי עשה ואל תעשה.

תוצרי הסדנה

  1. הבנת חשיבות התקשורת הבינאישית במהלך עבודה עם קולגות ולקוחות
  2. הקניית שפה תקשורתית אפקטיבית
  3. יכולת לנהל שיחה ממוקדת המובילה לתוצאות מצופות – רתימה, השפעה, שיכנוע, מכירות

מסר לסיום

ניהול שיחות במשך יום העבודה חייב להתקיים על פי שיטה מובנית המבטיחה שיתוף פעולה והתייחסות עניינית של בן השיח, ובכך מתאפשר לנהל ולכוון את השיחה ליצירת תוצרים מוגדרים מראש, ולעמידה ביעדים.

לו"ז סדנת תקשורת בינאישית אפקטיבית פנים וחוץ ארגונית

התכנסות וארוחת בוקר מפנקת במלון כפר המכביה

08:00-09:00

1. שלושת מרכיבי התקשורת ושפה מתקשרת
2.
כללי עשה ואל תעשה בשיחה
3. ההבדלים בין הקשבה ושמיעה
4. מילים מוכרות ומילים לא מוכרות
5. בניית משפטי מעוררי הקשבה

09:00-10:45

הפסקת קפה ועוגות

10:45-11:00

6. חלון ג'והרי – מודל לזיהויי סגנון תקשורת אישי כבסיס להבנת מרכיבים אישים המונעים תקשורת אפקטיבית
7. מה צריך לעשות על מנת לשפר מרכיבים מעודדי תקשורת
8. חיפוש בוליאני

11:00-13:00

ארוחת צהריים בחדר האוכל של מלון המכבייה

13:00-14:00

9. מודלים לאבחון סגנונות תקשורת של הפרטנר לשיחה:

  • מודל – T.I אריק ברן: הורה בוגר ילד
  • מודל ריצ'ארד וולאן: ידידותי מסייע, הלוחם הנחוש, המנתח

14:00-16:00

דיון מסכם וזמן לשאלות

16:00-16:30

נעם שרי

מנחה ומרצה:

נעם שרי
מנכ"ל השגים, מרצה מנוסה ומומחה בתקשורת ומכירות