מהפכת הגיוס הירוקה

מהפכת הגיוס הירוקה

ספר חדש שרואה אור בימים אלו מציג את המגמה הירוקה ככלי הגיוס החיוני ביותר לארגונים במאה ה-21

שיתוף
גיוס עובדים
גיוס עובדים

ספר חדש הרואה אור בימים אלו הוא:
 Sustainable Staffing: How 'Thinking Green' is Changing the Way the World's Leading Organizations Attract Top Talents

מחברי הספר הם אחים בשם ת'יאו וגרג רוקוס ומטרתו להעניק למנהלי משאבי אנוש כלים לגיוס ושימור הון אנושי באמצעות הטמעת מגמות ירוקות בארגון. טענתם המרכזית בספר היא שכדי למשוך ולשמר עובדים איכותיים, חייב הארגון ליצור ולפתח סביבת עבודה ירוקה. 

הספר מציג בפני מנהלי משאבי אנוש כלים לפיתוח מגמות ירוקות תוך הצגת היתרונות הטמונים בחובן. כך לדוגמא מוצג באחד הפרקים המעבר של רשת הקמעונאות Wal-Mart מראיונות עבודה פרונטאליים לראיונות וירטואליים (מהלך זה חסך לרשת 2 מיליון דולר לשנה).

הספר מסביר למנהלי משאבי אנוש בצורה פשוטה ועניינית מהי המגמה הירוקה, עד כמה היא חשובה לדור ה-Y, כיצד ניתן לרתום את עובדי הארגון ובפרט את צמרת המנהלים להחלת רפורמות ירוקות בארגון וכיצד ניתן לנצל את המגמות הללו כדי למשוך כישרונות לארגון.

תיאו רוקוס: "הגוף המשפיעה ביותר אשר ביכולתו ובסמכותו לשנות מדיניות או לשלב מדיניות חדשה בתרבות הארגונית הוא מחלקת משאבי. אם נצליח, באמצעות הספר, להעביר את המסר למנהלי משאבי אנוש, הם כבר יעבירו אותו וישרישו אותו בארגון כולו. אימוץ מגמות ירוקות הוא תהליך חוצה ארגון ומי שיש לו את הידע והכלים לבצע זאת בצורה הנכונה ביותר הוא מנהל מחלקת משאבי אנוש. למנהלי משאבי אנוש יש אינטרס להטמיע מגמות ירוקות בארגון כי זה יסייע להם לגייס כישרונות לארגון. מגמה ירוקה הופכת להיות אחד הכלים החזקים ביותר למשיכת עובדים ולשימור עובדים בעיקר בקרב דור ה-Y."

על הסופרים:
ת'יאו רוקוס הוא מנכ"ל ומייסד שותף בחברת Green-Job-Interview, המייצרת פתרונות ידידותיים לסביבה לניהול תהליכי גיוס. בשנת 2011 הוגדר ת'יאו כאחד מ-40 המנהלים המבטיחים ביותר מתחת לגיל 40 ב-Orange County שבקליפורניה.

גרג רוקוס הוא נשיא ומייסד שותף ב-Green-Job-Interview והוא עוסק באמנות הגיוס וההשמה למעלה מ-20 שנה.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה