שיתוף

למינהל המחקר החקלאי – מכון וולקני דרוש\ה מרכז\ת מינהל משאבי אנוש ותקציב

סטטוס: פעיל

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 30 באפריל 2019.

משרד: נציבות שירות המדינה.

מיקום: מרכז הארץ – בית דגן.

 תיאור המשרה:

1 משאבי אנוש:
  • ליווי ודיווח על עובדים חדשים מול האגף למשאבי אנוש ובכלל זה שעות נוספות, כוננות ואחזקת רכב.
  • ריכוז ודיווח נושא תיק העובד לרבות עדכון פרטים אישיים, חופשות לידה, חופשות ללא תשלום, קידום דרגות, שינויים בצורת העסקה וכו'.
  • ביצוע, מעקב ובדיקת דו"חות נוכחות של עובדים, ובכלל זה שעות עבודה, שעות נוספות, ימי חופשה וימי מחלה, הפקת מאזנים חודשיים ושנתיים.
  • תיאום ביצוע בדיקות רפואיות תקופתיות לעובדי המכון\במרכז המחקר, מול האגף למשאבי אנוש.
  • טיפול בהכנת תיקי קידום בתקן פתוח והעברתם לאגף למשאבי אנוש.
  • ריכוז קליטת משתלמים, מתמחים ומתנדבים מחו"ל.
  • ניהול מאגר מסמכים ותיקיון של המכון\מרכז מחקר, בהתאם להנחיות מנהל\ת הרשומות.
  • תיאום וטיפול מול האגף למשאבי אנוש בפרישת העובדים לגמלאות, מעקב אחר הטפסים הרלוונטים וזכאות לתשלומים הקשורים לפרישת העובד.
2  ביצוע ותיאום מכלול משימות בניהול משאבי המכון ומרכז המחקר ובכלל זה:
  • משאבי אנוש.
  • הדרכה.
  • רווחה.
  • רכש.
  • לוגיסטיקה.
  • תיקיון בהתאם להנחיות האמרכל המכון/מרכז מחקר.
3  ביצוע מטלות מבין תחומי העיסוק על פי החלטת הממונה:
4 כספים ותקציבי מחקר:
  • קליטה ומעקב אחר הזמנות מתוקצבות במערכת מרכבה ומערכת ניהול התקציב.
  • קליטה ומעקב אחר חשבוניות לתשלום במערכת מרכבה ומערכת ניהול התקציב.
  • מעקב והוצאת דו"חות תקופתיים.
5 תוכניות מחקר:
  • ריכוז טיפול בתוכניות המחקר.
  • הכנת תקציבים והעברה מבוקרת ליחידה לתוכניות עבודה ותקציב.
6 רכש נכסים ולוגיסטיקה:
  • הכנת הזמנות בנושאי רכש ולוגיסטיקה, במערכת ניהול התקציב.
  • ריכוז רכישת ציוד מדעי ואחר בארץ ובחו"ל במערכת ניהול התקציב על פי דרישות וצרכי המכון\התחנה.
7 רכב ממשלתי:
  • פיקוח על שימוש וניצול יעיל של הרכב הממשלתי וחידושו.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונה.

דרישות התפקיד:

דרישות סף:
1 השכלה אקדמית (תואר ראשון) רצוי באחד מהתחומים הבאים:
  • מנהל ציבורי.
  • משאבי אנוש.
  • כלכלה.
  • מדעי המדינה.
  • תעשיה וניהול.
  • מנהל עסקים.
  • לוגיסטיקה.
2 ניסיון:
  • לבעלי תואר ראשון – 2 שנות ניסיון.
  • לבעלי תואר שני – 1 שנות ניסיון.
3 ידע וניסיון מוכח באחד או יותר מהתחומים הבאים:
  • מנהל ותקציב.
  • משאבי אנוש.
  • רכש ולוגיסטיקה.
  • הפעלת מערכות מידע ממוחשבות לניהול משאבי אנוש, הפקת דוחות וכד'.
  • הכרת חוקים ותקנות הקשורות לתפקיד.
דרישות נוספות רצויות והערות:
  • שליטה מלאה בשפה העברית.
  • שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לכדי קריאה וכתיבת ספרות מקצועית.
  • הכרת המחשב (אקסס,אופיס, אינטרנט).
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות.

היקף המשרה: חצי. משרה

מקום המשרה: מינהל המחקר החקלאי – המכון לחקר אחסון ואיכות תוצרת חקלאית ומזון.

רמת משרה: 38-40 בדירוג המח"ר.

מס' משרה: 81054804

מועד תחילת העבודה: מיידי.

 פרטים להגשת קורות חיים:

קורות חיים ,אישורי השכלה וניסיון יש להעביר לגב' חכמפור סימה. נא לשלוח בדואר אלקטרוני לכתובת: simah@agri.gov.il

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד!

רק פניות מתאימות יענו.

כנס גיוס עובדים

כנס שכר והטבות

כנס תקשורת פנים ארגונית

כנס דיני עבודה

כנס יישומי AI למשאבי אנוש

כנס הלמידה, ההדרכה והפיתוח הארגוני

אין תגובות

השאר תגובה