סדנת כלים ועקרונות בפיתוח תהליכי הכשרה בארגון

פיתוח הדרכה

עלויות:

680 ש"ח+מע"מ לנרשמים בחודש אוקטובר

780 ש"ח+מע"מ לנרשמים בחודש נובמבר

880 ש"ח+מע"מ לנרשמים בחודש דצמבר

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

מהו תפקידו של מנהל ההדרכה בארגון – עונה על צורך, מספק תשובות לרצונות, מפתח ידע, מנהל למידה…?
בימים אלו השיח, בארץ ובעולם, הוא על הנגשת הידע תוך התאמה ללומדים!

מנהלי הדרכה, מפתחי הדרכה וצוותי ההדרכה בארגונים מתעסקים חדשות לבקרים עם קשת של צרכים ארגוניים הנעים בין שיפור ביצועים, השאת ערך, הבאת הדבר הבא ומענה לצרכי ההדרכה.

מטרת סדנה זו לעשות הפסקה ומנוחה מהשוטף, להרים את הראש מעל המים, לדון בשאלות אלו ולקבל כלים איך לעשות את זה ולהתאים את הידע הנדרש ללומדים השונים.

הנושאים בהם תעסוק סדנת כלים ועקרונות בפיתוח תהליכי הכשרה בארגון:

התאמת הפתרון לצורך
צרכי הדרכה רבים עולים בארגון, נבדוק כיצד אנו מאתרים את הסיבה לפערי הידע וכיצד להתאים לצרכים את הפתרון הנכון.

בין השאר נבדוק:

      • האם הדרכה היא הפתרון
      • סוגים של פתרונות והמאפיין כל אחד מהם
      • קצת על סוגים של פתרונות דיגיטליים
      • התאמת פתרון לצורך

בסדנה נשלב עבודה בקבוצות וניתוח מקרים.

התאמת הפתרון ללומדים
הלומדים בארגון הם בני דורות שונים ובעלי מאפייני למידה שונים. בחלק זה נבין ונזהה את מאפייני הלמידה האישים ונתאים את הפתרון המתאים גם לצרכים שלהם.

  • הרצאה מפעילה שתעסוק בסגנונות למידה – מודל VARK ושאלון.
  • מאפייני הלמידה של בני כל הדורות – מתן מענה הדרכתי לארגון רב דורי.
  • פרסונליזציה בלמידה.

נשלב תרגיל התאמת פתרונות לצרכים וללומדים.

מכאן הסדנא תחולק לשני מסלולים…

מסלול 1: למידה דיגיטלית

אז החלטנו להיכנס לעולם הדיגיטלי, אבל איך נעשה את זה נכון?

הרצאה המשלבת הפעלות הקודקודים המרכיבים את המעגל:
פיצוח תוכן, גראפיקה וטכנולוגיה, ניהול הלמידה, מה יש בלומדה שאין בהרצאה, מה המאפיינים של תוצר טוב (אינטראקטיביות, סוכן למידה, עומק, עץ התפצלויות ועוד)

וגם נדבר ת'כלס, על תפקידו של מנהל ההדרכה בתהליך.

מסלול 2: פיתוח הכשרות

עולם הכשירות המקצועית בארגון, על מה אחראי איש ההדרכה בארגון?

  • מיפוי אבני דרך מרכזיות בחייו המקצועיים של כל עובד.
  • הכשרה מקצועית לעובדים פרופסיונאלי או למי שלומד את תפקידו בארגון.
  • מהם אבני בסיס בתכנית ההדרכה בארגון.
  • איך בונים מסלולי הכשרה לאורך הקריירה המקצועית – הצורך וההתאמה לדורות השונים.

למי?

מנהלים/ות משאבי אנוש והדרכה, מפתחי הדרכה ומדריכות ארגוניות

מי?

ענבר גת שחם

מתי?

23.12

איפה?

מלון כפר המכביה

לו"ז סדנת כלים ועקרונות בפיתוח תהליכי הכשרה בארגון

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

התאמת פתרון לצורך: פתיח, מודל וניתוח מקרים

09:00-10:30

הפסקת קפה ועוגה

10:30-10:45

התאמת פתרון ללומדים

  • לומדים רבים בארגון בני דורות שונים ובעלי מאפיינים שונים. איך נבין אותם, נזהה את מה שמדבר אליהם ונתאים את הפתרון המתאים גם לצרכים שלהם
  • פרסונליזציה בלמידה

10:45-11:45

פיצול בין שני מושבים לבחירה

מסלול פיתוח הכשרות

תהליך העבודה לפיתוח תוצר דיגיטלי

מסלול למידה דיגיטאלית

העולם הדיגיטלי – הבה נברא אותו

11:45-13:00

ארוחת צהריים בחדר האוכל של מלון כפר המכביה

13:00-14:00

המשך פיצול בין שני מושבים לבחירה

מסלול פיתוח הכשרות

בניית מסלולי הכשרה לאורך הקריירה המקצועית: כלי לפיתוח מסלולי התפתחות לעובד

מסלול למידה דיגיטאלית

תהליך העבודה לפיתוח תוצר דיגיטלי

14:00-15:30

מנחה ומרצה:

ענבר גת-שחם, מייסדת ומנהלת שותפה בחברת Improve-IT, ואחראית מתודולוגיות למידה ושיפור ביצועים.

בעלת תואר M.A. בהצטיינות בסוציולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן.

ענבר מתמחה במתן ייעוץ לשיפור ביצועים ופיתוח למידה. ענבר פיתחה, הובילה וניהלה פרויקטים רחבי היקף ומגוונים הכוללים הקמת תשתיות למידה, פיתוח אסטרטגיות למידה, בניית תכניות הדרכה ופיתוח פתרונות. זאת תוך יישום עקרונות הלמידה בדגש על הגדרת תוצאות הדרכתיות ומדידתן בשילוב ראייה ארגונית מערכתית.

לענבר למעלה מ 17 שנות ניסיון אותן צברה במחלקת פיתוח ההדרכה של צה"ל ובחברות ייעוץ בתפקידי פיתוח למידה, פיתוח מקצועי. בתפקידה הקודם כיהנה כמנכ"לית בחברת ייעוץ.

במהלך שנות ניסיונה נתנה ענבר שירותי ייעוץ ופיתוח לעשרות ארגונים בשוק הפרטי והציבורי וכיום מביאה עימה נקודות מבט אלו בתהליכי העבודה אותם מובילה.