כנס תקשורת פנים ארגונית

טקסט לדף

עלויות:
680 ש"ח + מע"מ לנרשמים ביולי
780 ש"ח + מע"מ לנרשמים באוגוסט

880 ש"ח + מע"מ לנרשמים בספטמבר

לו"ז כנס תקשורת פנים ארגונית

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

דברי פתיחה וברכות

09:00-09:10

רונית משה כהן

על תקשורת Top-Down, Bottom-Up ומה שביניהם

יו"ר הכנס: רונית משה – כהן

תקשורת ארגונית כשמה כן היא – אחראית על התקשורת בארגון, אבל האם היא האחראית הבלעדית? בוודאי שלא, למנהלים יש תפקיד קריטי כמעבירי מסרים ארגונים לעובדיהם, ולכן ארגון בו יש הבנה כי תקשורת עם עובדים היא אחד המפתחות להצלחתו, יוודא שיש תנועת תקשורת לשני הכיוונים, Top-Down, Bottom-Up, ומה שביניהם (רמז- תקשורת בינאישית של המנהלים), ויבנה מנגנוני תחזוק של מגוון הערוצים.

ההרצאה תעסוק בדרכים המגוונות בהן ניתן לוודא שהתקשורת הארגונית אכן אפקטיבית ותורמת להצלחת הארגון באמצעות הערוצים השונים.

09:10-09:50

כלים להעצמת התקשורת הפנים ארגונית

יורם שולטהייס | מנכ"ל HRus

כמו בכל דבר בעידן הטכנולוגי גם התקשורת הפנים ארגונית עברה בשנים האחרונות מהפכה ועברה לדיגיטל. כיום קיימים כלים רבים שמאפשרים לייצר, להרחיב, לנטר ולעודד תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית. בהרצה נסקור את האפשרויות הקיימות ואת הדרכים ליישומם ולהטמעתם בארגון באופן אפקטיבי ובמטרה לייצר ערך ארגוני גבוה בכל החזיתות: עידוד חדשנות, יצירת מעורבות, קשירת העובד לארגון ותקשור המסרים הארגוניים. נראה כיצד ניתן לעשות את כל זאת ועוד באמצעות כלים קיימים ונבין מה החשיבות של עבודה נכונה ומדויקת כך שהשליטה והבקרה תישאר בידיים של מחלקת משאבי האנוש ו/או מנהל/ת התקשורת הפנים ארגונית.

09:50-10:25

שרון שמש

מובילים תקשורת אסטרטגית

שרון שמש | מנהלת המחלקה לתקשורת פנים ארגונית בכללית

הכללית הוא ארגון הבריאות הגדול בישראל, המעסיק מעל 40 אלף עובדים. בארגון כ- 5,000 מנהלים בדרגי ניהול שונים ומפרופסיות שונות. אשר נדרשים להעביר לעובדים מסרים שונים, ממסרים טכניים דוגמת נהלי עבודה ועד למסרים אסטרטגיים מורכבים. לא תמיד דוא"ל הוא הערוץ המהיר והאפקטיבי יותר ולא כל עובדי כללית מחוברים לדוא"ל במהלך שעות עבודתם.

נלמד כיצד בונים מחויבות של מנהלים בארגון להעביר מסרים אסטרטגיים, שכן זהו האתגר של תקשורת פנים ארגונית בכל ארגון.

10:25-11:00

הפסקה מתוקה וביקור בתערוכה

11:00-11:45

נעמה שוורץ

מנהלים תקשורת

נעמה שוורץ | מנהלת תקשורת פנים ארגונית בנטפים

מה העובדים שלנו רוצים וצריכים כשזה מגיע לתקשורת פנים ארגונית? שיקשיבו להם, שישתפו אותם, שיספרו להם חדשות טובות, וגם חדשות פחות טובות, שישתפו אותם ברציונל ההחלטות, להבין את התמונה הגדולה ולהיות מסוגלים להשפיע עליה.

אנו מבינים היום שתקשורת טובה בין עובד למנהל היא גורם השפעה מרכזי לחיבור העובד לארגון. אז מי באמת אחראי לתקשר לעובדים מה נעשה בארגון? איך מתקשרים באופן אפקטיבי? מהם המפתחות להצלחה לתקשורת מנוהלת?

11:45-12:15

חוגגים גיוון

שרית רוטהברט | מנהלת תקשורת ארגונית, שטראוס

בהרצאתה תשתף שרית מניסיונה כיצד הופכים את יעדי הגיוון לשיח מגוון ומכבד שמביא לידי ביטוי את קולותיהם השונים של העובדים שלנו.

המשתתפים ילמדו כיצד להוציא לפועל תוכנית תקשורת שתציף את השיח הארגוני ותטמיע את יעדי הגיוון הארגוניים. המשתתפים ילמדו כיצד ניתן להטיל תוכנית מסוג זה על יעדים שונים ובכך לרתום את השיח הארגוני לטובת השגת אותם יעדים.

12:15-12:45

ללא מרצה

תקשורת Inside-Out: הפיכת העובדים לשגרירים של הארגון

תפקידו של מנהל התקשורת הפנים ארגונית עתידה להתרחב ותקשורת פנים ארגונית צריכה לגלוש על מחוץ לארגון. ארגונים שבהם התקשורת הפנים ארגונית עובדת צריכים ללמוד לנצלה לטובת רתימת העובדים והפיכתם לשגרירי הארגון.

באמצעות העובדים הארגון יכול להעביר מסרים מהפנים לחוץ, לבצע שיווק ומיתוג (מיתוג עסקי ומיתוג מעסיק כאחד) ובכך לשפר את הביצועיים הארגוניים – והכלים לעשות זאת כבר זמינים לכם, ללא עלות בתוך הארגון ומחוצה לו. כעת כל שנותר לכם הוא לקחת את המושכות ולהפוך לצומת מרכזית בארגונכם.

12:45-13:15

ארוחת צהריים בחדר האוכל
של מלון כפר המכביה

13:15-14:15

יצירת שיח ארגוני רשתי ב-5 שלבים

אפרת בן נר | יועצת נוכחות ברשת לארגונים ועסקים

בעידן הרשתי והטכנולוגי, אחד האתגרים המרכזים העומדים בפני ארגונים הינו יצירת דיאלוג תקשורתי חוויתי המותאם לדורות השונים. איך מייצרים את הסיפור הארגוני הרשתי שלנו? כיצד נכון להעביר מסרים אפקטיבים בערוצי המדיה השונים? כיצד מייצרים מנגנונים רשתיים המספקים חווית עובד חיובית? מהם מנגנוני שימור והעברת ידע בעידן המודרני?

ההרצאה תספק כלים פרקטים ליצירת שיח ארגוני אפקטיבי והבניית ערוצי תקשורת bottom-up המשמשים כמד דופק ארגוני עבור הנהלה ומשאבי אנוש ומייצרים מחוברות טכנולוגית ואישית לארגון.

14:15-14:45

רונית משה כהן

WorkShop: בניית תוכנית עבודה לתקשורת פנים ארגונית

יו"ר הכנס: רונית משה – כהן

הנרשמים יקבלו לפני הכנס שאלון הכנה ל-WorkShop ובמהלכו יבנו בעזרת המומחים תוכנית עבודה לבניית תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית, ייעודית לארגונם, על סמך האתגרים והיעדים הארגוניים שלהם, במטרה לאפשר התחלת עבודה ביום שאחרי.

14:45-16:00

לקבלת טופס הרשמה לכנס – מלאו את הפרטים

עלויות:
680 ש"ח + מע"מ לנרשמים ביולי
780 ש"ח + מע"מ לנרשמים באוגוסט

880 ש"ח + מע"מ לנרשמים בספטמבר