יום עיון דיני עבודה בגיוס
יום ד' | 26/06/2019 |  08:00-16:00
מכללת מגמות, כולל ארוחת צהריים 

כאשר תדירות השינוי, העדכון והחקיקה החדשה גדלים –
זוהי אחריות מנהל/ת משאבי האנוש לשמור על הארגון!
זו אחריות הארגון לדאוג שתקבל/י את הכלים לכך!

עלויות:

680 ש"ח + מע"מ
ברישום מוקדם עד ה-10 במאי

780 ש"ח + מע"מ
לנרשמים עד ה-31 במאי

880 ש"ח + מע"מ
לנרשמים בחודש ביוני

* ניתן לבטל את ההרשמה, בכתב בלבד, עד 14 יום מיום ההרשמה, או עד 14 ימי עבודה לפני מועד יום העיון, המוקדם שבין השניים.

גיוס עובדים הוא תהליך בו נתקל כל מעסיק בחיי היום-יום. הצורך בגיוס עובדים יכול לנבוע מהתרחבות העסק, התפטרות או פיטורי עובדים קיימים, פרויקטים חדשים הדורשים כוח-אדם נוסף ועוד.

על אף שמדובר בתהליך המתרחש מידי יום בעשרות אלפי מקומות עבודה, מגיעים מידי שנה לפתחם של בתי הדין לעבודה מאות הליכים משפטיים עקב טעויות שביצעו מעסיקים בתהליך גיוס העובדים. המדובר בחשיפה כספית ניכרת למעסיקים, העשויה להגיע לעשרות ואף למאות אלפי שקלים.

מעבר לחשיפה הכספית, חשופים מעסיקים שלא יקפידו על הליך גיוס עובדים בהתאם לדין, גם לסנקציות פליליות. חשיפות אלה ניתן למנוע על ידי הכרת הדינים הרלוונטיים לגיוס עובדים, והקפדה עליהם.

גם כאשר הליך הגיוס נוהל כדין, והמעסיק הצליח לאתר את העובדים המתאימים לו, עליו להקפיד הקפדה יתרה כי הסכמי ההעסקה שיחתמו איתם יעלו בקנה אחד עם דיני העבודה – החוקים והפסיקה, אשר ברובם המכריע הם דינים קוגנטיים – דינים שלא ניתן להתנות עליהם, אף בהסכמת הצדדים.

הואיל וחלק גדול מחוקי העבודה כוללים סנקציות פליליות בצדם, היכרות הדינים הרלוונטיים היא קריטית על מנת להימנע מטעויות וחשיפות מיותרות.

במהלך יום העיון נכיר את החוקים והפסיקה הרלוונטיים להליך גיוס העובדים, החל משלב פרסום מודעת הגיוס, דרך ראיון העבודה ועד לשלב חתימת הסכם ההעסקה המיוחל, והתנאים המרכזיים שיש לכלול בו.

מדובר ביום עיון שהינו בגדר חובה לכל מי שעוסק בגיוס עובדים ובהכנת הסכמי העסקה.

מטרת המפגש היומי לתת למשתתפים כלים וידע שאיתם יחזרו לארגון במטרה להנחיל תרבות ארגונית ותהליכי עבודה אשר חופפים ללשון החוק ומהווים נדבך הגנה משפטי על הארגון ומנהליו. במהלך היום נסקור את החידושים והשינויים, נחדד סוגיות חשובות ונדון בנקודות הכשל הרווחות בקרב ארגונים כפי שניתן להבחין בהן מהתביעות והקנסות אשר נדונו ואשר ניתנו בתקופה האחרונה. כמו כן נאפשר לקהל המשתתפים לשאלות שאלות פרטניות ולקבל מענה לצרכים הקיימים בארגון ולשאלות הפתוחות איתם מתמודדים מנהלי משאבי האנוש בארגונם.

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות טלפונית 072-2555-225 או במייל office@hrus.co.il. כמו כן לקבלת טופס רישום ופניית נציג המערכת ניתן למלא את הטופס משמאל!

לו"ז יום עיון - דיני עבודה

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

עקרונות כלליים בדיני העבודה בישראל

09:00-09:30

שווין הזדמנות בעבודה בהיבט של גיוס עובדים

09:30-11:00

הפסקה

11:00-11:15

יחסי עובד ומעסיק – צורות התקשרות שונות

11:15-12:00

הסכם העבודה האישי כהודעה לעובד על תנאי עבודתו

12:00-12:45

תרגיל – עבודה בקבוצות

12:45-13:30

הפסקת צהריים – ארוחה בחדר האוכל של סמינר אפעל

13:30-14:30

הסכם העבודה האישי – הלכה למעשה

14:30-16:00

עורך דין קובי חתןיום העיון יועבר על ידי: עו"ד קובי חתן

 

עו"ד חתן בוגר המשרדים הגדולים והמובילים בישראל בתחום דיני העבודה, ושימש כעו"ד בכיר במחלקת דיני העבודה במשרד האחרון בו הועסק, טרם פתיחת משרד בוטיק עצמאי בתחום זה. לאורך שנות עיסוקו כעו"ד ייצג עו"ד חתן מעסיקים ישראלים, מהגדולים במשק, וכן מעסיקים זרים, ועדי עובדים מוכרים, מנהלים בכירים ועובדים.

עו"ד חתן קובי מרצה דרך קבע בפני מעסיקים, מנהלי משאבי אנוש ומנהלים בכירים, כמו גם בכנסים בתחום דיני העבודה ואף בהשתלמות לשכת עורכי הדין בתחום דיני העבודה.

הוראות הגעה למכללת מגמות:

 

הנחיות הגעה למכללת מגמות – פארק עופר המכללה נמצאת בתוך פארק עופר על 'דרך אם המושבות', פתח-תקווה.


למגיעים ברכב: מגרש חנייה חינם צומת דרך אם המושבות-מרטין גהל. בוויז מופיע "פארק עופר חניון חיצוני", חוצים את הכביש ונכנסתי לפארק. חניון ציבורי חינם – צמוד לבית מולכו, ליד רחוב הפסגות. חניון עירוני ליד חניון מגדל צמוד למגדל בניין 4

ברכבת: מתחנת הרכבת קרית אריה, קו 266 מגיע סמוך לפארק, קו 46 מגיע למפעל דובק, פארק עופר, מעבר לכביש.

באוטובוס: כל אוטובוס מגיע לרחוב ז'בוטינסקי פ"ת, לרדת בתחנת ז'בוטינסקי – פינת היצירה. על רחוב היצירה, הליכה של כ 7 דקות עד שמגיעים לפארק עופר. קו 266 מגיע עד לפני צומת מרטין גהל- דרך אם המושבות.

לבאים מפתח תקווה: כל אוטובוס (22,10,6) מגיע מסוף החרש. בתוך הפארק מהמפל, עולים על השביל למפלס העליון, מסעדת אלפרדו מימין, עד שמגיעים לסוף הנחל. מכללת מגמות נמצאת בצד שמאל, ליד הבריכה העגולה.