שכר הנגדים יעלה בכ- 1500 ש"ח בחודש

שכר הנגדים יעלה בכ- 1500 ש"ח בחודש

העלאת השכר המשמעותית של נגדים במקצועות הליבה במשטרה ובשב"ס, תגדיל את יכולת הארגונים לגייס לשורותיהם לשמור על כוח האדם בהם לאורך זמן

שיתוף
שכר Photo by Sujin Jetkasettakorn

"העלאת השכר המשמעותית של נגדים במקצועות הליבה במשטרה ובשב"ס, תגדיל את יכולת הארגונים לגייס לשורותיהם משרתים מיומנים ואיכותיים ולשמור על כוח האדם בהם לאורך זמן" אמר קובי אמסלם, הממונה על השכר במשרד האוצר.

נושא שכרם החודשי של הנגדים, עלה לסדר היום פעמים רבות לאחרונה, זאת בשל הקושי בשימור תפקידי הנגדים במקצועות הליבה, מאחר ושכרם הנמוך לא אפשר זאת במידה מספקת. כיום הודיעו הממונה על השכר באוצר ומנכ"ל המשרד לביטחון פנים על העלאת שכרם החודשי של הנגדים בתפקידי הליבה במשטרת ישראל ובשירות בתי הסוהר. שכר הנגדים יעלה בכ- 1500 ש"ח בחודש כפי שהוסכם בין שר האוצר, שר הביטחון והשר לביטחון פנים.

סיכום על שינוי מבנה שכר הנגדים במשטרת ישראל ובשירות בתי הסוהר, נחתם היום הסיכום נחתם בין הממונה על השכר במשרד האוצר, קובי אמסלם, ומנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, רותם פלג, במעמד סגן שר האוצר, ח"כ הרב יצחק כהן, זאת בהמשך להסכם בין שר האוצר, משה כחלון, שר הביטחון, משה יעלון והשר לביטחון פנים, גלעד ארדן. ממשלת ישראל צפויה לאשר בקרוב את מבנה השכר החדש.  

מודל שכר הנגדים החדש במשטרה ובשב"ס יביא לעלייה של כ-1500 ₪ בשכרם החודשי של נגדים בתפקידי הליבה בארגונים, כגון: סיירים, בלשים, חוקרים וסוהרים. הסיכום משפר את שכרם של הנגדים באופן משמעותי. במקביל ובהתאם לסיכום, יעלה גם שכר הנגדים בצה"ל. כלל מקצועות הנגדים במשטרה ובשב"ס יחולקו לשמונה קבוצות בהתאם למאפיינים של כל מקצוע. הסיכום מאפשר למשטרה ולשב"ס לתגמל את הנגדים בהתאם לסדר העדיפות הארגוני, לקשיי הגיוס למקצוע ולדרישות המקצועיות של כל תפקיד.

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה