שביתת אזהרה בקריית הממשלה בחיפה

שביתת אזהרה בקריית הממשלה בחיפה

עובדי 'בניין הטיל' בחיפה מוחים על בעיות אוורור וזיהום אוויר בבניין, הגורמים לבעיות בריאותיות לעובדים

שיתוף
שביתת עובדי מדינה בבניין הטיל

מחר (יום ב') תתקיים שביתת אזהרה בת שעתיים ב'בניין הטיל', בחיפה, המאכלס את משרדי הממשלה בעיר. השביתה תתקיים בין השעות 10:00-12:00, במהלכן יקיימו כ-700 עובדי קריית הממשלה הפגנה מחוץ לבניין. העובדים מוחים על בעיות קשות של אוורור וזיהום אוויר בבניין, הגורמים לעובדים לבעיות בריאותיות ועל התעלמות ההנהלה מדרישות העובדים לתקן את הליקויים.

יש לציין כי בדיקה שערך מומחה מטעם משרד הבריאות, תמכה בגרסת העובדים, כאשר הממצאים הצביעו על כמויות נמוכות של אוויר המוזרמות לבניין, תעלות מיזוג מזוהמות ונוכחות ניכרת של חומרים מזיקים ואף מסרטנים, וכן עלייה ניכרת בריכוזי הפחמן הדו חמצני.

"תקופה ארוכה אנו מקבלים תלונות מהעובדים בבניין הטיל על תחושות מחנק, סחרחורות ובעיות בריאות כתוצאה מחוסר אוורור בבניין", אומר מרכז הסתדרות עובדי המדינה במרחב חיפה, יונה אדמון. "ניסינו לדבר עם הממונה על הדיור הממשלתי על כך והוא ממשיך להתעלם מתלונות העובדים. מחר אנו נקיים שביתת אזהרה והפגנה בכניסה לבניין. במידה וההנהלה תמשיך להתעלם מאתנו לא תהיה לנו ברירה אלא להחריף את צעדנו", הוסיף אדמון.

במהלך השביתה בת השעתיים לא תתקיים פעילות בכל משרדי הממשלה השוכנים בבניין, בהם משרד המשפטים, החינוך, התחבורה, איכות הסביבה, הפנים, הקליטה, הגנת הסביבה, הפרקליטות הפלילית והאזרחית, רשות המקרקעין ורשות הספנות וכן הסנגוריה הציבורית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה