רובוטים Telepresence לעבודה מרחוק

רובוטים Telepresence לעבודה מרחוק

שיפור חווית העבודה מרחוק באמצעות רובוטים עם נוכחות טלפונית

שיתוף
עתיד עולם העבודה

עתיד עולם העבודה

הכירו את ה- Telepresence Robots: רובוטים שמייצגים נוכחות במקום העובדים מהבית, ומאפשרים תקשורת טלפונית איתם.

האם הבעיה של חוסר הנוכחות הפיזית של העובד מהבית עתידה להיפתר? כנראה שכן. זאת באמצעות רובוטים שמאפשרים תקשורת של Telecommunication עם העובדים מהבית או מרחוק.

תשכחו משיחות ועידה בווידיאו, כעת יש דרך טובה יותר כדי לתקשר עם עובדים מהבית ולהרגיש שהם נמצאים ממש לידכם במשרד. רובוטים שמותקנים על סגווי ומגיעים לחדר הישיבות, לחדר המנהל ואפילו ללשכת מנהל משאבי אנוש, מספקים דרך לתקשר עם העובדים מהבית או מרחוק ולהרגיש כאילו הם נמצאים איתכם באותו החדר.

הרובוטים המתקדמים הללו נחשבים להצלחה אדירה ברחבי העולם, והם עושים את דרכם לתוך כל תחום כמעט בתעשייה: מבריאות וחינוך דרך טכנולוגיה ועד לאמנות ובידור.

זה התחיל מרובוט שניצב ליד מיטתו של חולה בבית חולים ותרגם לחולה שאינו דובר אנגלית, מידע בריאותי חשוב בשפת המקור שלו.

הרעיון נראה מבריק מכמה סיבות: ראשית, הנוחות של היכולת לדבר בשפה שלך מהווה סיוע עצום בתהליך הריפוי. ושנית – מנקודת מבט עסקית גרידא, האפשרות להשתמש ברובוטים כדי לפרוש מתרגמים אנושיים לפי הצורך, פירושה שבתי חולים כבר לא היו מוגבלים למספר המתרגמים שהם יכלו להרשות לעצמם להעסיק. הם יכולים פשוט להעביר את התחום למיקור חוץ שיספק את השירות לחברה. תרגום זה היה מוכן וזמין בעת הצורך והציע מגוון רחב בהרבה של שפות מאשר בית החולים יוכל להציע בכוחות עצמו.

נראה שהמתרגמים לא היו היחידים שקיבלו את ההודעה. כעת, רובוטים teleplence עושים את דרכם לתוך משרדי המיינסטרים, ומאפשרים לעובדים ליהנות מניידות בצורה שונה לחלוטין. לאחר שהשתתפו מהבית בשיחות טלפון ארוכות ובשיחות ועידה – לעתים קרובות הרגישו העובדים שוליים ונדחפו החוצה ע"י עובדים שנכחו פיזית במשרד. באמצעות הרובוטים הטלפוניים, העובדים יכולים לדבר בגובה העיניים, לנוע לצד עמיתים, ולהציע את תובנותיהם ורעיונותיהם בלי להחמיץ פעימה. אך מעבר ליתרונות האישיים והפסיכולוגיים של להיות יותר "נוכחים" במקום העבודה, מהם היתרונות העסקיים של רובוט שמייצג את נוכחותך במשרד? להלן רק כמה:

ביצוע משימות מסוכנות

במקום לשלוח מהנדסים מבניים, צוותי הצלה, או כוחות המשטרה לתוך אזורים מסוכנים, חברות יכולות לשלוח את אותם אנשי מקצוע באמצעות רובוט teleuropence. האנשים המקצועיים יכולים להביט במצלמה ולראות את כל מה שהרובוט רואה, ולהנחות את הרובוט מה לעשות תוך שימוש בידע שלהם ומבלי לסכן את חייהם.

חווית למידה קלה יותר

בתי ספר, מכללות, ועסקים כבר לא צריכים להוציא הון על למידה חווייתית. סוג של מציאות רובוט telepresence מאפשר לך לבקר מוזיאונים, סיורים בעיר, או להשתתף בכנסים מקצועיים – כל זאת מבלי לעזוב את הבית. ואתה אפילו לא צריך ללבוש משקפי VR לעשות את זה.

עבודה עם עובדים מרחוק

כדי לעבוד עם עובדים מרחוק, מנהלים יכולים לחוות את התובנות ואת האישיות של העובדים ביתר קלות, למשוך אותם לדיונים מאולתרים, לפגישות אד הוק, ואפילו לארוחת צהריים. בפעם הראשונה, עובדים מרחוק יכולים להרגיש כמו חלק אמיתי מהקבוצה.

חוויית עבודה חלקה יותר

בעבר, עובדים מרחוק החמיצו לעתים קרובות את תחושת הצוות והאינטראקציה החברית. כעת באמצעות הרובוטים, העובדים מרחוק יכולים להצטרף ולהרגיש חלק מהשיח, לעבוד במשותף על פרויקטים ולקיים מעורבות אישית יעילה יותר. זה מאפשר חוויית עבודה חלקה ויעילה יותר, ומאפשר לכולם ליהנות ממגוון הכישרונות של העובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה