קבוצת גרנות אמבר בחרה בפתרונות הנוכחות של סינריון

קבוצת גרנות אמבר בחרה בפתרונות הנוכחות של סינריון

קבוצת גרנות אמבר בחרה בפתרונות הנוכחות של סינריון

שיתוף
משאבי אנוש גרנות אמבר

קבוצת גרנות אמבר, המאגדת כ-20 מפעלים ותאגידים מענפים שונים כגון: מזון, חקלאות, תעשייה, נדל"ן, השמת עובדים, סיעוד, הדרכה ועוד, בחרה בפתרון של סינריון לניהול נוכחות ושירות עצמי לעובדים ומנהלים.

סינריון מערכות מתמחה בפתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. למעלה מ-7000 ארגונים במשק הישראלי ובעולם נמנים בקרב לקוחותיה של סינריון, שפועלת כבר למעלה מ-25 שנים. המערכות של סינריון מותקנות בארגונים בסדרי גודל שונים, הפועלים בענפים שונים ומטרתן הינה לתמוך בניהול שלבי מחזור החיים של העובד. תמיכה זו כוללת ניהול מערך העובד, ניהול מערך הגיוס, ניהול הכישרונות, שכר והטבות ועוד.

סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני והיא משמשת הנציגה הבלעדית של החברה הבינלאומית Lumesse בישראל.

הטמעת פתרונות סינריון בקבוצת גרנות אמבר

במהלך שמטרתו לפתח את ההון האנושי בכל רמות הארגון ולהטמיע ולהשריש בתרבות הארגונית ערכים כגון: חדשנות, איכות, שירותיות, מקצועיות, הוגנות ועוד, בחרה הנהלת גרנות אמבר לצאת לפרויקט מחשובי. מטרת הפרויקט היה כאמור לרענן את תשתיות מערכות משאבי אנוש בקבוצה עם דגש על הפונקציות הבאות: ניהול נוכחות, ותק עובד ושכר, כך שיתמכו בערכי החברה.

מערכת הנוכחות של סינריון, המשרתת כאמור אלפי ארגונים במשק הישראלי, מהווה תשתית לניהול מושכל של מערך משאבי אנוש ותגמול עובדים. בפרויקט שדרוג התוכנה של קבוצת גרנות אמבר הוגדרו מחדש כלל הסכמי הנוכחות. בשלב הראשון בוצעה התאמה בין הסכמי הנוכחות למציאות הארגונית, תוך התייחסות לפונקציות הבאות: משמרות, משמרות לילה, נסיעות, חגים, וכיו"ב. ישראל דגאי, מנכ"ל אמבר "התהליך הציף לא פעם דילמות ניהוליות והצריך תהליך קבלת החלטות, לעתים עד לרמת ההנהלה. התרומה המידית הייתה קבלת מערכת עקבית ושיטתית."

לדברי דגאי, החדרת המערכת תרמה רבות והובילה להגברת ההבנה והמודעות של המנהלים בכל הקשור לדרישות החוק והפנמת אחריותם לניהול הנוכחות של העובדים. לדבריו "כיום, המערכת מאפשרת חישוב אוטומטי של השכר באופן המדויק ביותר, יש יכולת התמצאות טובה בסוגי ההסכמים ושיוך נכון של כל עובד ועובד להסכם המתאים לו בעת קליטת עובד חדש."

השלב השני של הפרויקט כלל יישום והטמעה של מערכות השירות העצמי של סינריון לניהול ושיפור ביצועים. משמעותו של תהליך זה הינה שמעתה לכל מנהל מחלקה וכל גורם הממונה על עובדים כחלק מתפקידו יש כלי ניהולי חדש המאפשר לו שליטה ישירה על דיווחי הנוכחות וההיעדרויות של העובדים הכפופים לו.

המערכת מהווה כלי ארגוני המאפשר קבלת מידע ויכולת לפעול בהתאם – בזמן אמת. התוצאה הינה שינוי תהליכי תפיסתי. זהו מהלך שמעביר את האחריות לידי העובד ומצמצם את האדמיניסטרציה והניירת בארגון ולכן הוא מבטיח דיוק מרבי וחיסכון אופטימלי.

"החדרנו תרבות של הוגנות ושקיפות, בה כל עובד יודע שהוא מקבל את כל מה שהוא זכאי לו. העובדים עצמם הפכו לשותפים ובעלי אחריות בתהליך ושביעות הרצון שלהם עלתה בהתאם", כך סיכם דגאי את התהליך והוסיף "גם המנהלים זיהו את יתרונות המהלך והיום הם מרגישים שיש להם כלי ממשי לניהול ובקרה בזמן אמת, בו הם עושים שימוש ברמה היומיומית. עבור רבים מהם המערכת משמשת כ'שולחן עבודה'."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה