עובדי סאנדיסק ישראל יתרמו כ-500 אלף ש"ח לעמותות

עובדי סאנדיסק ישראל יתרמו כ-500 אלף ש"ח לעמותות

במסגרת "מתן משקיעים בקהילה", עובדי חברת סאנדיסק ישראל יתרמו כ-500 אלף ש"ח לעמותות

שיתוף

עובדי והנהלת 'סאנדיסק ישראל' הצטרפו גם השנה, זו הפעם החמישית לארגון "מתן משקיעים בקהילה", במסגרתו בוחרים העובדים עמותה או אוכלוסיה עבורה הם מעוניינים לתרום, כאשר חברת סאנדיסק משווה את התרומה ומכפילה את הסכום אותו תרם העובד.

השנה, גייס המיזם סכום של כ-500 אלף ש"ח לטובת מגוון אוכלוסיות בישראל, מאת עובדים והחברה. במהלך הקמפיינים הקודמים בסאנדיסק, נתרמו כ- 2.3 מיליון ש"ח לעמותות שונות בתחומי החינוך, הרווחה והבריאות. ״מתן״ הוא ארגון חברתי ללא כוונת רווח, שהוקם ביוזמת אנשי עסקים מובילים, לחיבור עסקים וקהילה כשמאה אחוז מכספי התורמים מועבר לקהילה.

"הפעילות ההתנדבותית השוטפת היא חלק בלתי נפרד מפעילותה של חברת סאנדיסק, שהציבה לעצמה למטרה להיות שותף משמעותי בקהילות בכל איזורי הפעילות של החברה, בתפן, כפר סבא ועומר״, אומרת רונית רונן קרפול, דירקטור משאבי האנוש של סאנדיסק ישראל ואירופה, "קמפיין מתן מהווה הזדמנות עבור העובדים לסייע למי שחשוב להם וביחד עם השקעת החברה לתרום למען עשרות אלפי ילדים ומבוגרים ברחבי הארץ . התורמים, כמו גם החברה, יודעים שהתרומה בהחלט יכולה לשפר ולשנות חיים… אנחנו גאים בעובדים שלנו שהתגייסו מכל הלב לפרוייקט החשוב הזה ושמחים להכפיל את השפעתם". חשוב לציין כי פעילות קמפיין "מתן" הינה רק אחת מהפעילויות הרבות שנעשות על ידי העובדים בסאנדיסק.

התרומה נעשית במסגרת הפעילות החברתית הענפה בסאנדיסק ישראל. 99% מהעובדים בחברה משתתפים בפעילות קהילתית לפחות פעם אחת במהלך השנה והשקיעו ביחד מעל 4,300 שעות התנדבות למען הקהילה. דירוג ׳מעלה׳ המדרג מדי שנה את החברות הגדולות במשק, בין השאר על פי תרומתן לקהילה ומעורבות חברתית של עובדים, העניק לסאנדיסק דירוג של "פלטינה+" – הדירוג הגבוה ביותר הניתן לחברות. בנוסף הוענק השנה "אות מגן שר הרווחה" לסאנדיסק, בגין מעורבות חברתית יוצאת דופן של עובדי החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה