סיקור מפגש לקוחות תוכנת אדם

סיקור מפגש לקוחות תוכנת אדם

מעל 100 אנשי משאבי אנוש הגיעו למפגש בו הוצגו יכולות תוכנת הגיוס 'אדם' מבית חברת מידע מחשבים. בין השאר הוצג המודל החדש לתיוק משרות אוטומטי.

שיתוף

חברת מידע מחשבים ערכה מפגש לקוחות נוסף שבו הציגה את הגירסה האחרונה (גירסה 10) של תוכנת אדם, שהינה תוכנת גיוס מתקדמת. סידרת המפגשים שעורכת החברה, פתוחה ללקוחות המשתמשים ולאנשי משאבי אנוש המעוניינים להחשף ליכולות התוכנה (ברישום מוקדם), מהווה חלק מנדבך שירות הלקוחות שנותנת חברת מידע מחשבים. במפגשים נחשפים המשתתפים ליכולות החדשות ומוצגים להם דרכי הפעולה הנכונים עם המערכת, כך שמתאפשר להם לשפר את יכולותיהם האישיים ולייעל את השימוש במערכת עצמה.

תוכנת אדם עברה מעבר בשנים האחרונות וללקוחות הקיימים בתחום חברות ההשמה נוספו לקוחות רבים מתוך הארגונים המגייסים עצמם ולכן הדגש בהדרכה זו היתה על השימושיות בתוכנה ע"י אנשי משאבי אנוש המגייסים לתוך החברות עצמם.

במפגש נחשף לראשונה מודל תיוק משרות אוטומטי של התוכנה המאפשר למנהלים מגייסים/לקוחות לשלוח דרישות משרה למייל ייעודי אשר יבצע פיענוח למייל והכנסת משרה אוטומטית למערכת אדם, כלי שימושי לגופים המבצעים גיוסים רבים במקביל, ולהמשיך בקליטה וסיווג אוטומטים של קורות חיים ממקורות חיצוניים – הכל בצורה אוטומטית. בשילוב עם החיפוש הסמנטי, שהינו חלק אינטגרלי של מערכת אדם, ויכולות ה'חפשן' – איתור ומיון מעומדים פוטנציאליים נהפך לתהליך פשוט יותר, כלומר השימוש במערכת גיוס מסוג זה מאפשר: חיסכון בזמן עבודה, קיצור תהליך הגיוס ואיתור טוב יותר במטרה לא לאבד כשרונות אותם ניתן לגייס לארגון.

כמו כן הוצג כלי החיפוש שמאפשר לבצע חיפוש משרות ישירות מתוך דף הפייסבוק של החברה. כלי זה עובר התאמה וקסטומיזציה עבור כל חברה כך שיתאים ל'נראות' של אותה חברה. כמובן מדובר בחלק אחד מיכולות ההתממשקות לרשת הקיימת בתוכנת אדם: לפורטל הארגוני, לאתר החברה, לסלולר, ללינקדאין ועוד.

בנוסף הוצג מודל "מנהל מגייס" המאפשר לשלוח חוות דעת על המעומדים ישירות למנהל המגייס, וכן מודול מבחנים שמאפשר התממשקות של שירותי מבחני מיון מגופים רבים ישירות לתוכנת אדם. סקירה רחבה יותר של מודלים נוספים שהוצגו ניתן למצוא בסיקור המפגש הקודם – סיקור כנס לקוחות חברת מידע מחשבים, בין השאר על: התאמת מועמדים למשרות, ניהול מידע במערכת אדם, ראיונות טלפוניים אוטומטיים ויכולות נוספות של התוכנה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה