משאבי האנוש כמצפן הארגוני – כיצד תייצרו השפעה בעידן התעסוקה העכשווי

סקירה של מה חברות צריכות לדעת על שוק העבודה החדש וכיצד להתגבר על מכשולים בגיוס, רתימת עובדים ושימורם. בסרטון תקבלו מספר כלים שימושיים.

שיתוף

תחום התעסוקה נמצא במגמת עלייה משמעותית בשנים האחרונות.  זה לא מפתיע בעלי עסקים, כמו התנודתיות בתעסוקה האחרונה כבר קולקטיבית, בלתי נלאה, ועבור עסקים רבים, הברכיים. כדי להתחיל, בואו נעיף מבט מהיר כל הדרך חזרה אל הימים הדועכים של 2019.  הכלכלה התרחבה ושוק העבודה עלה באש.  האבטלה הגיעה ל-3.5%, שיעור האבטלה הנמוך ביותר מאז 1969.  בעוד שניתן להניח כי שוק העבודה של 2019 היה הדוק מאוד בשל הכלכלה החזקה, מעסיקים דיווחו כי הם עדיין מקבלים מועמדים רבים למשרות הפתוחות שלהם.  זה היה קצת דינמי של כולם-Wins.  לאחר מכן הכה COVID-19. היום אנו נמצאים בעליות ריבית, עליות מחירים וגל פיטורים.

נחזור לאביב 2020, המגפה הותירה את העולם כולו מסוחרר ואת שוק העבודה נאבק.  ראשית, הגיעו פיטורים מאסיביים של הסגר, שגרמו להאטה בשיעור האבטלה ל-14.7% באפריל 2020, לפני שירדו כאשר הכלכלה החלה להתאושש לאט אבל בטוח, והעסקים החלו להיפתח מחדש.  אבל אתגרים לא פסקו שם.  גורמים רבים לאחר תחילת המגפה ממשיכים להשפיע לרעה על יכולתם של עסקים למשוך ולשמר כישרונות.  במאמר זה נבחן כמה מהדינמיקות הללו.  ואולי חשוב מכך, הדו"ח הזה יהיה:

לזהות את ההעדפות החדשות והמתפתחות של העובד המודרני

שתף תובנה כיצד בעלי עסקים יכולים לרכוש כישרונות בצורה הטובה ביותר בשוק העבודה של היום לדון בחשיבות השמירה על העובדים וכיצד להפחית את נטיית העובדים להסביר כיצד יצירת תרבות חברה אטרקטיבית משנה עכשיו יותר מתמיד.

כלכלנים ומומחים לתעסוקה אינם צופים חזרה לדינמיקה של רכישת העבודה של פעם.  אז הגיע הזמן ליישר את אסטרטגיות הגיוס שלך כדי לענות על הדרישות החדשות והמתפתחות של העובד המודרני.

מספר רב של דינמיקות דרבנו את השינויים הדרמטיים בשוק העבודה הנוכחי, אך מספר גורמים בולטים כייחודיים, ראויים לציון מבחינה היסטורית ובעלי השפעה מזעזעת.

ההתפטרות הגדולה

בעוד שהתגובה הראשונית למגיפה גרמה לפיטורים מסיביים במגזר התעסוקה ב-2020, מעט מאוד מומחים בתעשייה צפו את המתקפה המסיבית של התפטרות העובדים בהתנדבות רק שנה לאחר מכן.  האם העובדים לא רוצים לחזור לעבודה?  זה לא כל כך פשוט.

ההתפטרות הגדולה, הידועה גם בשם "ההפסקה הגדולה" או "ההיערבבות הגדולה", גרמה לתסיסה חסרת תקדים בשוק העבודה.  מומחים רבים לתעסוקה מאמינים כי השבתה של מגפות, השבתה ועבודה ממודלים של עבודה מהבית הותירו עובדים רבים עייפים ומשקפים את עצמם על האיזון בין העבודה לחיים ועל הערך שלהם במקום העבודה.

מרכז המחקר פיו פרסם לאחרונה סקר אשר זיהה את הסיבות העיקריות לכך שעובדים בארה"ב עזבו את מקום עבודתם בשנת 2021.

הפתרונות

שוק העבודה המודרני מציג את האתגרים שלו, שכמעט כולם הוחרפו על ידי פרוטוקולים הקשורים למגפה.  האם בסופו של דבר התעסוקה הייתה מתדרדרת כך?  אף אחד לא יודע בוודאות, אבל רבים משערים שזה נכון.  למרות שדבר אחד ברור ובלתי ניתן לערעור.  ארגונים אינם יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממגמות התעסוקה הקיימות והמתפתחות.

הגיע הזמן לשינוי סיסמי באופן שבו עסקים חכמים מושכים ושומרים על כישרונות, כמו גם באופן שבו הם בונים יחסי עובד-מעסיק בריאים ומועילים הדדית.  להלן כמה שיקולים חשובים וגישות לרכישת עובדים ושימור.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה