מנהלת משאבי אנוש אזורית חדשה לרשת מלונות הילטון – דואה סופי מוסא

מנהלת משאבי אנוש אזורית חדשה לרשת מלונות הילטון – דואה סופי מוסא

תנהל את משאבי האנוש של הרשת במצרים ובלבנט. בנוסף, הילטון זכתה בפרס על היותה אחת החברות שיצרו הכי הרבה מקומות עבודה בבריטניה

שיתוף
מנהלת משאבי אנוש

רשת המלונות העולמית "הילטון" מינתה הבוקר (ראשון) את דואה סופי מוסא המצרייה, כמנהלת משאבי האנוש האזורית החדשה של החברה במצרים והלבנט.

מוסא, בעלת תואר שני במנהל עסקים ובניהול משאבי אנוש, מגיעה לתפקיד עם 16 שנות ניסיון בתחום, במהלכן שימשה במגוון תפקידים במדינות רבות ברחבי העולם בהן באנגליה, צרפת, רומניה, פולין, ברזיל, איטליה וגרמניה. עד לאחרונה עמדה מוסא בראש מחלקת משאבי האנוש של חברת העתיקות הצרפתית Saint-Gobain Glass

ברשת הילטון תהיה מוסא אחראית על קביעת מדיניות השירות בארצות שהיא תעבוד בהן. בנוסף, כחלק מתפקידה צפויה מוסא להעניק עצות להנהלת החברה בתחום ה-HR באזורה ולייעץ בנוגע לנושא גם במקרים שהם מחוץ לתחום האזור שעליו היא ממונה.

"אנו שמחים לקבל לחברה שלנו אישה בעלת מעמד בתחום משאבי האנוש כגברת מוסא", אמר הבוקר סגן נשיא מחלקת משאבי אנוש של החברה, ג'ארת' פוקס. "כחברת התיירות הגדולה במצרים, רשת "הילטון" מחויבת להבטיח שלאנשי החברה יהיו את הכלים לעזור לאורחינו ולהמשיך לשרת אותם באותה דרך מיוחדת שהילטון הציגה תמיד. הצטרפותה של הגברת מוסא, מאפשרת לנו להסתכל קדימה עם ידיעה ברורה שעובדנו ימשיכו לתת את השירות המעולה שלנו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה