ממשלת קנדה משקיעה בתכניות הכשרה דיגיטליות לעובדים במשק

ממשלת קנדה משקיעה בתכניות הכשרה דיגיטליות לעובדים במשק

קנדה מקדמת תכנית חדשה להכשרה טכנולוגית של עובדים בחברות קטנות ובינוניות בפריפריה

שיתוף
אתר דרושים
אתר דרושים

ברנר ולקורט, שר בממשלת קנדה, הצהיר כי הממשלה מקדמת יוזמה חדשה לפיתוח והכשרה בתחומים טכנולוגיים/דיגיטליים לציבור העובדים כדי להבטיח שבידי העובדים יהיו הכישורים והכלים הטכניים לענות על דרישות השוק. השרה למשאבי אנוש הקנדית – דיאן פינלי – תומכת ביוזמה ומעמידה לרשותה תקציב של 1.6 מיליארד דולר מהתקציב של המשרד להכשרה מקצועית.

מדובר על תכנית להכשרת אנשים שכבר לוקחים חלק בשוק העבודה וההכשרה המקצועית תבטיח להם לשמור על מקומם (על רקע דרישות השוק המשתנות) וכן הכשרה זו תסייע לחברות קטנות ובינוניות לצמוח באמצעות הון אנושי שהוא בעל הכישורים והיכולות המתאימים להוביל את הארגון לשלב הבא.

הממשלה מקצה כיום 1.6 מיליון דולר לטובת תכנית להכשרה עובדים למקצועות טכנולוגיים. פהרויקט יתרכז בהכשרת עובדים מחברות קטנות ובינוניות בפריפריה (באזורים הכפריים של קנדה). תכנית ההכשרה הדיגיטלית תתקיים ב-269 מוקדים בהם יוכשו עובדים מ-23,000 חברות קטנות עד בינוניות, בהתאם לצרכים הטכנולוגיים הבסיסיים בהם יש צורך בארגונים.

ולקורט: "המטרה שלנו היא ליצור מקומות תעסוקה, מתוך מחויבות לצמיחה כלכלית. אנחנו מאמינים שעל ידי השקעה בעובדים במתן פתרונות מתקדמים כמו הכשרה טכנולוגית, אנו נסייע בידי עובדים לעמוד בדרישות של החברות במשק. יצירת משרות היא רק חלק מהפתרון, צריך לייצר שכבת מועמדים בעלת כישורים ויכולות לעמוד בציפיות של המגייסים בכלכלה המתפתחת, כאשר הדגש הוא על מקצועות טכנולוגיים להם יש ביקוש שיא."

המשרד להכשרה מקצועית הוקם ב-2006 על ידי גורמים בממשלת קנדה במטרה להוות מוסד ללימודים והכשרה מקצועית באמצעותו יוכשרו עובדים ודורשי עבודה, תוך הכוונה לתחומים בהם יש ביקוש, עם דגש על הכשרה טכנולוגית מתקדמת. 

קנדה, על פי סקר חדש, היא העיר הרביעית בגודלה בתעשיית ה-IT בצפון אמריקה. בטורונטו צפויים גיוסי עובדים מאסיביים של עובדי IT ובעיקר מטמיעי מערכות, מיישמי מערכות כגון CRM ו-SAP, מפתחי ג'בה ומנהלי פרויקטים טכנולוגיים. על כן, משקיעה ממשלת קנדה את מרב המשאבים להכשרת עובדים לתחומים טכנולוגיים כדי שאלו יוכלו להשתלב בתעשיית הדגל.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה