מינוי חדש במשק: רינת גלילי תנהל את אגף החברה במטה התנועה הקיבוצית

מינוי חדש במשק: רינת גלילי תנהל את אגף החברה במטה התנועה הקיבוצית

רינת גלילי, מרצה בחוגים לעבודה סוציאלית ויועצת ומטפלת משפחתית, מונתה לנהלת אגף החברה בתנועה הקיבוצית

שיתוף
השמת עובדים
רינת גלילי - מנהלת אגף המטה בחברה הקיבוצית

רינת גלילי נכנסה לתפקיד ניהול אגף החברה במטה התנועה הקיבוצית והיא תחליף את רבקה וילנד (גזית), שניהלה את האגף בתשע השנים האחרונות.

אגף החברה בתנועה הקיבוצית, מאגד למעשה מגוון מחלקות המספקות שירותים וידע לבעלי תפקידים שונים בהנהלות קיבוצים בנושאי בריאות ורווחה, צמיחה דמוגרפית, התחדשות, פרט, ביטחון והכנה לשירות בצה"ל וליווי בני ובנות קיבוץ בשירות, תרבות, חינוך, ליווי מנהלי משאבי אנוש בקיבוצים וקידום נשים.

 רינת גלילי היא חברת קיבוץ נירים, בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בן גוריון, מטפלת משפחתית וזוגית ומדריכה מוסמכת בטיפול משפחתי במקצועה. בעבר שימשה כעובדת סוציאלית במועצה אזורית, כרכזת ועדת שיקום וחינוך בקיבוצה וכן כמנהלת מקצועית ב"מרכז לילד ולמשפחה". גלילי אף מרצה באוניברסיטת בן גוריון ובמכללת ספיר, במחלקה לעבודה סוציאלית.

גלילי: "אני נכנסת לנעליה של רבקה, שניהלה את האגף בתקופה לא פשוטה של יישום תקנות הסיווג ובטיפול יסודי בנושא הפנסיה". ועוד: "תהליכי השינוי וצמיחה דמוגרפית מסיבית במרבית הקיבוצים, מציבים בפני התנועה והקיבוצים אתגר מורכב של עיצוב זהות הקיבוץ, בכלל זה חיבור בין החברים הוותיקים למצטרפים חדשים. לאתגרים הללו ואחרים, נדרשים ממלאי תפקידים בקיבוצים. באגף יש אנשי מקצוע מנוסים וביחד נפעל להיענות לצרכים המשתנים של חברי הקיבוצים והנהלותיהם."  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה