מחקר: האם העובדים שלך מעורבים במטרות הארגון ובמשימות שלו?

מחקר: האם העובדים שלך מעורבים במטרות הארגון ובמשימות שלו?

מחקר חשף חושף פיצול משמעותי בין העובדים למעסיק בתחומי ההכרה, האמון ותקשור המשימה והערכים של הארגון

שיתוף
מעורבות עובדים בארגון

מעורבות עובדים בארגון

מחקר חדש של החברה העולמית למעורבות עובדים, Reward Gateway, שסקר 500 עובדים ו -250 מקבלי החלטות בכירים ברחבי בריטניה, גילה, כי רק 19% מהעובדים מרגישים מעודכנים ומעורבים לגמרי במשימה העסקית של המעסיק שלהם ורק 23% מהעובדים מרגישים לגמרי מעודכנים בערכי הארגון בו הם עובדים.

המחקר הראה כי 83% מהמעסיקים אמרו שזה קריטי שהעובדים יבינו את המשימה להצלחת העסק שלהם.

78% מקרב מקבלי ההחלטות הבכירים מסכימים שהחברה שלהם עושה מספיק כדי לזהות שהעובדים מפגינים את הערכים שהחברה שלהם מטמיעה.

עם זאת, 40% מהעובדים אינם מסכימים כי שהמעסיק שלהם מזהה שהפנימו את הערכים ושאכפת להם.

במחקרים קודמים נמצא כי בכוח העבודה בבריטניה, 9 מתוך 10 עובדים מסכימים כי המעסיק שלהם שקוף לגבי איך החברה מתכננת להשיג את המטרה שלה ומסכימים כי המעסיק שלהם מזהה כאשר הם מדגימים את ערכי החברה החיוניים.

המחקר החדש של החברה העולמית למעורבות עובדים, Reward Gateway, הראה אחרת לגמרי.

הכרה היא אחד הנהגים העיקריים הדרושים כדי להטמיע אצל העובדים את הערכים של החברה ואת המשימה העסקית שלה. עם זאת, 40% מהעובדים אינם מסכימים שהמעסיק שלהם מזהה שהם מדגימים את ערכי החברה הקריטיים. מחקר קודם של Reward Gateway, שנערך ב -2017, גילה גם כי 59% מהעובדים מעדיפים לעבוד בחברה עם תרבות שבה הם קיבלו הכרה על פני שכר גבוה יותר בעבודה שבה הם לא קיבלו שום הכרה.

כמו כן, המחקר מצא התפלגות תקשורת ואמון בין העובדים למעסיקיהם. 81% ממקבלי ההחלטות הבכירים אומרים כי הארגון שלהם שקוף עם העובדים לגבי הדרך בה הם מתכננים להשיג את מטרת החברה. עם זאת, רק 22% מהעובדים אמרו שהם סומכים על המעסיק שלהם שיתקשר מידע בגלוי ובכנות.

90% מהעובדים שדווחו כי הם עשויים להמליץ לחבר על מקום עבודתם, אמרו גם כי הם סומכים על המעסיק שיתקשר בשקיפות את המידע לגבי החברה ושהוא מזהה ומוקיר אותם כשהם מפגינים את הערכים שהחברה שלהם דואגת להם ביותר.
המחקר החדש גילה למעשה, כי הכרה בעובדים אשר מדגימים ומייצגים את מטרת החברה, שליחותה וערכיה הינה חובה ולא רשות.

כדי לקדם את החברה, ע"פ המחקר, חשוב והכרחי לשפר את פלטפורמת החיזוק ההכרה ומעורבות העובדים. יש לסייע למעסיקים לתקשר בצורה טובה יותר את מטרתם, שליחותם וערכיהם בצורה המשלבת הכרה בעובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה