מדוע חשוב שתשתמש בימי החופשה שלך?

מדוע חשוב שתשתמש בימי החופשה שלך?

הסיבות לכך שעובדים צריכים לנצל את ימי החופש שלהם

שיתוף
ניצול ימי החופש

ניצול ימי החופש

חופש מהעבודה לא רק לוקח מועיל ונדרש עבור הבריאות הנפשית והפיזית של העובדים, זה גם יכול לגרום להם לעבוד טוב יותר ולעזור לקריירה שלהם.

בין אם אתה משתוקק לשייט בקאריביים, חולם על הרפתקה אירופאית, או פשוט זקוק לשבוע בבית כדי להכניע את ערימות הכביסה ולמקצה שיפורים בבית, אי אפשר לעשות את הדברים הללו במהלך שבוע עבודה.

במחקרים שנתיים שנערכו בארה"ב עלה, כי 52% מהמועסקים ויתרו על ימי החופשה הלא מנוצלים שלהם בשנת 2017, כשהם משליכים ביחד 212 מיליון ימי חופשה לפח.

להלן כמה סיבות לכך שחשוב לקחת את ימי החופשה שלכם ולהתנתק לחלוטין מהעבודה:

חופשות טובות לבריאותך האישית

שמת לב כמה אתה מרגיש הרבה יותר טוב כשאתה בחופשה? הסיבה היא, מעבר למשקאות המפוארים עם המטריות הזעירות בהם, כי המדע מספק באופן שגרתי ראיות לכך שחופשות נהדרות לבריאות הגופנית והנפשית.

במחקר שנערך על ידי האגודה האמריקאית לפסיכולוגיה (The American Psychological Association) נמצא כי חופשות הופכות למשככי לחץ גדולים. אפילו תלונות פיזיות הקשורות ללחץ כגון כאבי ראש וכאבי גב יכולים להיעלם במשך חמישה שבועות לאחר החופשה, כך על פי מחקר מאוניברסיטת וינה. מחקרים רבים מצאו גם כי עובדים שלוקחים חופשות הם פחות בסיכון למחלות לב.

הנקודה היא, שאם כל מה שאתה עושה זה לעבוד, לעבוד, ולעבוד, אתה תשרוף את האנרגיות שלך ותישחק, וגם הגוף שלך עלול בסופו של דבר לשלם את המחיר. אפילו טיול קצר או לבלות יום במיטה מכורבל עם ספר טוב, הם דרכים מצוינות למנוע מכך לקרות.

לא לעבוד יגרום לך לעבוד טוב יותר

רוצה לעשות עבודה טובה יותר? במקום להשקיע יותר זמן בעבודה ללא מנוחה והפסקה, הסוד הוא דווקא לקחת לעצמך יותר זמן. מחקר פנימי של ארנסט אנד יאנג מצא כי עבור כל 10 שעות נוספות של חופשה שעבדו העובדים, דירוג הביצועים שלהם בסוף השנה השתפר ב -8%. ללא ספק נתון משמעותי.

שינוי הנוף יכול גם לעזור לשנות את נקודת המבט שלך להגביר את היצירתיות שלך בעבודה. אפילו יום אחד של חופש בסביבת הבית יכול לשנות את התפישה המחשבתית שלך ולהפיק ממך יצירתיות גדולה יותר. זה מעצם העובדה שאתה משנה ומחליף את נוף המשרד.

נסיעה יכולה לעזור לקריירה שלך

למרות שהעובד הממוצע בארה"ב לוקח חופשה של 17.2 ימים, הדו"ח מצא כי פחות ממחצית הזמן – שמונה ימים בלבד – משמש לנסיעה לחו"ל. למעשה, 23% מהנשאלים לא השתמשו בכל הזמן שלהם כדי לנסוע ולראות את העולם. זה לא בגלל שהם לא רוצים לטוס ולטייל בעולם, 84% אומרים שחשוב להם להשתמש בכל הזמן שלהם לנסוע ו -86% מרגישים שהם לא ראו מספיק את המדינה שלהם.

צריך סיבות נוספות להזמין את הטיסה לחופשה שלכם או לצאת לטיול ברחבי הארץ? מחקרים הראו כי אנשים שמנצלים את ימי החופשה שלהם לנופש ולטיולים מאושרים יותר מאשר אלו המבלים בבית או אלו שנוסעים מעט מאוד לחופשות.

רוצה להעלות את אפשרויות הקידום בעבודה? צא מהעיר. על פי הדו"ח שלmega-travelers לאלו שיוצאים לחופשה מחוץ לבית יש גם סיכוי גבוה יותר לקבל קידום, להעלות את השכר, לזכות לבונוס, או שילוב של כל שלושת אלו הרבה יותר מפשוט להישאר בבית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה