שיתוף

כל המעסיקים כיום כבר יודעים כי חשוב לשמור על העובדים מאושרים ובריאים כדי להגדיל את המוטיבציה שלהם ואת הפרודוקטיביות.

עובדים מאושרים נאמנים יותר, עובדים קשה וטוב יותר ושיעור התחלופה שלהם נמוך – בכך הם חוסכים עלויות רבות למעסיק ומגדילים את הרווח הכלכלי של הארגון.

להלן ארבעה שיקולים שיש לקחת בחשבון לצורך שיפור מורל העובדים והפרודוקטיביות שלהם:

יתרונות

פעמים רבות אנשים נשארים בעבודה שעשויה לשלם להם קצת פחות רק בשל היתרונות שהם מקבלים. על ידי הצעת תכנית בריאות איכותית לעובדים הכוללת את כל הטבות הבריאות האפשריות: רופא שיניים, תזונה, ביטוח בריאות פרטי, סבסוד תרופות או הנחות בבתי מרקחת, וכו', תוכל להראות לעובדים שלך כי אכפת לך מהבריאות שלהם. אתה יכול גם להציע להם שירותים כגון מנויים בחדרי כושר, בריכה, חוגי ספורט שונים, ועוד. היתרונות צריכים להתאים לעובדים, לכן חשוב לשוחח איתם או להעביר סקר הטבות כדי שהעובדים יוכלו לבחור את ההטבות שהכי מתאימות להם והם הכי מעדיפים.

אפשר להם להיות משקיעים

חשוב לעובדים להרגיש מושקעים בחברה בה הם עובדים. כמעסיק, תוכל להציע להם אופציות במידת האפשר ולספק להם משוב לגבי החלטות המשפיעות על החברה. חשוב לייצר איתם מפגשים קבועים שנועדו לדון בתעשייה, בארגון, ובכל הדברים המשפיעים על העתיד שלהם. יש לאפשר שקיפות כדי שהעובדים ידעו את מצב הארגון בכל עת ואת תרומת השקעתם. חשוב גם לשבח את העובדים על ההצלחה, לספק הערכה ובונוסים ולציין את העובדים המשקיעים בחגיגות ואירועים.

הציעו לעובדים משוב תכוף ועשו כל שניתן כדי לעודד אותם לתוצאות טובות. שמרו על העובדים שלכם מאושרים כדי שימשיכו להשקיע בחברה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חינוך והדרכה

אם אתה משקיע בעובדים שלך על ידי מתן הכשרה קבועה וכן בתוכנית החזר שכר לימוד, אתה מראה למעשה לעובדים שלך שאתה מחויב להם. בתורם, הם ישקיעו מאמץ בעבודה עבור החברה ובכך תקבלו עובדים נאמנים ופרודוקטיביים. אימון ופיתוח כול לבוא בצורה של הבאת ראש מחלקה אחרת כדי לסייע וללמד את העובדים, באמצעות יועץ או מאמן מקצועי חיצוני, וכמובן ע"י תשלום קורסים והכשרות במכללות חיצוניות.

איכות האוויר

בין אם מדובר במשרד קטן או מחסן גדול, איכות האוויר חשובה. על ידי הפחתת זיהום האוויר בבניין והסרת כל המזהמים שעשויים לרחף מעל ראשם של העובדים שלכם, אתם תסייעו בהגדלת בריאותם ובמצב רוחם. אם אתה נתקל בבעיות בבניין בהקשר הזה, יש להתקשר ליועץ אוויר מקצועי. על ידי יישום מדיניות איכות האוויר אתה מראה לעובדים שלך שאתה מקדיש את עצמך לבריאותם ולרווחתם. העובדים שלך הם פעימת הלב של העסק שלך לא משנה באיזו תעשייה אתה נמצא. שמירה עליהם מאושרים ובריאים היא חיונית להצלחת החברה שלך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה