כנס AllJobs השנתי 2013

כנס AllJobs השנתי 2013

פורטל הדרושים AllJobs ערך את הכנס השנתי שלו עבור מחפשי העבודה. למרות הקשיים של מזג האוויר הכנס השנה היה מוצלח ומשך כמות מבקרים גדולה. במתחם נערך גם יריד תעסוקה!

שיתוף
כנס AllJoob השנתי

גם השנה נערך כנס AllJobs השנתי למחפשי עבודה במגדלי עזריאלי, וכאילו שביתת הרכבות בשנה שעברה לא הספיקה, השנה נפתח הכנס ביום הסערה הגדול של החורף, כאשר בגלל כמות הגשם היה סיכוי כי הכבישים יסגרו, וזאת לאחר דחייה של הכנס בגלל מבצע עמוד ענן. ובכל זאת – נרשמה הצלחה כאשר את הכנס פקדו כבר בשעות הבוקר מאות משתתפים והייתה התעניינות ערה לאורך היום של מחפשי העבודה מכול הגילאים, המגזרים והמקצועות.

הכנס שנערך היום וייערך גם מחר, מושך מחפשי עבודה ומהווה פלטפורמה טובה לארגונים המעוניינים לבצע גיוסים גדולים בתחילת השנה. השילוב של יריד תעסוקה, עם ההרצאות השונות ומתחם ייעוץ ייחודי מצדיק ביקור ומושך מחפשי עבודה רבים ומגוונים.

ההרצאות, שנדרש רישום מוקדם אליהם, מאפשר למחפשי העבודה ללמוד ולשפר את סיכוי הקבלה, פאנל המעסיקים מאפשר להם להיחשף לצד השני, מחלקות הגיוס בארגונים, והרצאות מסוג "למצוא עבודה בגיל 50+" שהועברה ע"י מנכ"ל AllJobs אילון גינזבורג (ראה כתבה מורחבת) מאפשרות גם למחפשי עבודה סקטוריאליים להתאים עצמם לשוק התעסוקה.

בנוסף AllJobs העמידה מתחם ייעוץ לבאי הכנס בו היו יכולים לקבל ייעוץ חינם בנושא כתיבת קורות חיים, פנייה למעסיקים והדרכה בחיפוש עבודה. במקביל היו במתחם עוד שלוש עמדות – עמדת הדפסת קורות חיים, עמדת צילום תמונות פרופיל מקצועיות לרשתות חברתיות, עמדת ייעוץ סטיילינג ותדמית לראיונות עבודה.

למה זה טוב למשאבי אנוש?

השתתפות ביריד מחפשי עבודה מסוג זה יכול לשמש פלטפורמה מעולה לגיוס מסות ולשם טיוב והרחבת מאגר המועמדים. אך מעבר לזה, האפשרות של לפגוש מועמדים מגוונים שכבר עושים את הצעד והמאמץ הנוסף בדרך למצוא עבודה מאפשר לקבל כמות גדולה של מועמדים רציניים ואקטיביים. מי שטורח ומגיע, מעוניין לשמוע וללמוד, מהווה מועמד אטרקטיבי. איסוף קורות חיים באירוע מסוג זה, שמצריך קצת יותר מצד המועמד, נותן לארגונים המשתתפים להגיע לכמות גדולה של מועמדים זמינים באופן מיידי. כאשר ידיר התעסוקה נערך 'תוך כדי' או יריד שנערך במקום הנוחות של המועמד (כגון קמפוס), נדרש סינון ומיון של המועמדים ברמת הזמינות כמו גם ברמת ההתאמה, ביריד ייעודי מהסוג של כנס AllJobs תהליך ה'סינון והמיון' מובנה בפנים כך שכל מה שנותר למגייס זה למיין את המועמדים ברמת ההתאמה, דבר שניתן לעשות כבר במקום.

בנוסף מבנה הכנס וההזמנה של מועמדים פוטנציאליים להרצאה ייעודית באינטרוולים של זמן לאורך היום מאפשרים למגייסים בכנס לעבוד מול המועמדים בצורה נוחה, ללא לחץ, לאורך כל יום הכנס, מול קהל משתנה.

החברות שלקחו חלק בכנס כמגייסים

חברות גדולות כקטנות לקחו חלק השנה בכנס AllJobs, בין השאר היה ניתן למצוא את: TOYGA – חברה העוסקת בתחום המסחר בשוק ההון שחיפשה מנהלי/ות תיקי לקוח, תקשוב, חברת call-center, שחיפשה אנשי מכירות ועובדי מוקדים, בתי התוכנה של חברת Oracle וחברת !YAHOO , חברת סלקום וחברת בזק שהציגו מגוון רחב של תפקידים אך המיקוד שלהם היה מרכזי השירות, המכירות והתמיכה. חברות נוספות שגייסו עובדים בכנס היו: ZARA, HStern, צ'מפיון מוטורס וכן חברת הביטוח הפניקס.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה