כנס רווחה ושימור עובדים 2013

כנס רווחה ושימור עובדים 2013

כנס רווחה ושימור עובדים יערך ב-31.7, ומזמין אתכם להתעדכן בעולם שמזמן אינו כולל רק ארגון פעילויות גיבוש לעובדים, אלא מהווה נגזרת של האסטרטגיה הארגונית

שיתוף
כנס שימור עובדים ורווחה ארגונית | Image by: Master isolated images

מחלקות הרווחה בארגונים כבר מזמן אינן עוסקות רק בארגון ימי גיבוש. עליהן להתחבר לאסטרטגיה הארגונית, להציב לעצמן מטרה להניע את העובדים ולשמר אותם, ליצור מעורבות מצד העובדים ומחויבות שלהם לארגון.

כנס רווחה ושימור עובדים נועד כדי לתת לכם, מנהלי משאבי אנוש ולעוסקים ברווחה, כלים לבניית אסטרטגיית רווחה שתהיה תואמת לאסטרטגיית הארגון. הכנס יתקיים ב-31.7.13 במרכז וואהל (מול אוניברסיטת בר אילן), ויענה על שאלות פרקטיות כגון כיצד רווחת העובדים תסייע להשגת יעדי הארגון? כיצד נרתום את העובדים לאחריות חברתית וכיצד היא תורמת להצלחת הארגון?

מרצי הכנס:

אור אריאלי, לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצת אסם וכיום יועצת לניהול ולפיתוח משאבי אנוש, תרצה על אסטרטגיית רווחה כמהווה נגזרת של אסטרטגיית הארגון. אור תציג שלבים בבניית מערכת רווחה ארגונית, בדגש על חמשת היסודות של הרווחה הארגונית.

מאיר שדה, עד לאחרונה מנהל אגף הגיוס והרווחה בפרטנר וכיום יועץ אסטרטגי בתחום הגיוס והרווחה, ירצה על שימור עובדים כחלק מתוכנית הרווחה. ידבר גם על הדרך להגיע לכל עובד ולהעניק עבורו משמעות, בעלויות מינימליות.

מיכל גלבוע, מנהלת התקשורת האירגונית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ובעלת ניסיון מגוון בתפקידים שונים בעולם הרווחה בפרט ובמשאבי אנוש בכלל. מיכל תציג את הדרך ליעד שאליו חותרות מחלקות הרווחה כיום – מחויבות עובדים לארגון (Employee Engagement). מהי עמדתו של דור ה-Z בנוגע למחויבות ותחושת השייכות לארגון, לעומת מנהליהם בני דור ה-X ודור ה-Y, ושיתופי פעולה כמפתח להצלחה בתחום הרווחה.

זהר דרור, מנהלת תחום אחריות חברתית בקבוצת דרך ארץ תרצה על תרומה לקהילה, אחריות חברתית ואתיקה ארגונית. תציג את רצונותיהם והעדפותיהם של עובדים על סמך מחקרים אחרונים, והקשר שלהם לתוכנית הרווחה בארגון.

שלי סילברשטיין, מנהלת משאבי האנוש של חברת ההיי-טק שונרא, ולשעבר מנהלת משאבי האנוש של בטר-פלייס. שלי תרצה על סביבה ארגונית ועל אקולוגיה וקיימות, והקשר האדוק שלהם למשאבי אנוש.

מלי אלקובי, יועצת מומחית בנושא WLB, חברה בפורום מנהלות בהייטק ומרצה במרכז אקדמי רופין ובמכללה למנהל, תציג הרצאה אינטראקטיבית על הכללים הנכונים לאיזון בית עבודה בארגון – נושא מדובר מאוד לאחרונה בעולם העבודה.

 הכנס יחתם בפאנל בהשתתפות סמנכ"לי משאבי אנוש ורווחה ויהיה פתוח לקהל הכנס. הפאנל יכלול סיעור מוחות, דיון חופשי ושאלות, ויועלו בו רעיונות ועצות שונות מעולם הרווחה, למטרת שיתוף ולמידה ארגונית.   

להרשמה ולפרטים נוספים – לחצו כאן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה