כיצד לעבוד עם דור המילניום

כיצד לעבוד עם דור המילניום

דור המילניום כבש את שוק העבודה בסערה. כיום הם הדור הגדול ביותר בשוק והם משנים את תפישת 9-17 ביום העבודה, ומייצרים מעורבות עם עמדות עבודה פתוחות ומשרדים משותפים

שיתוף

מחקרים רבים נערכו במהלך השנים האחרונות כדי לקבוע בדיוק מה הדור הצעיר רוצה בקריירה שלו. סקר עולמי של PwC שחקר 44,000 בני דור המילניום גילה, שהם מעדיפים איזון, שימוש חכם בטכנולוגיה והזדמנויות לצמיחה.

לדור המילניום נוח מאוד עם שינויים. אם הם מתקבלים לעבודה בחברה ומתחילים להרגיש מותשים או לא מוערכים, הם נוטים להמשיך הלאה לחברה אחרת. אין להם עניין בלהיות כבולים לשולחן המשרד 40 שעות ויותר בשבוע.
דור המילניום אינו עצלן. למעשה, זה בדיוק ההפך. אם יש להם מעסיק המאפשר להם לעשות זאת, הם ימזגו את העבודה עם החיים האישיים שלהם במיומנות, כדי להשיג את האיזון שהם מחפשים.

מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת בנטלי גילה, כי 77% מדור המילניום חשים כי סידור עבודה גמיש מאפשר להם להיות פרודוקטיביים יותר. יתר על כן, 84% נמצאו "מחוברים תמיד" והמשיכו לבדוק את דוא"ל העבודה שלהם לאחר שעות העבודה. ויתור על מדיניות יום העבודה 9-17 נראה כמהלך מסוכן, אך במציאות זה מאפשר לעובדים הצעירים לתרום יותר, וביעילות רבה יותר.

דור המילניום מעוניינים באפשרויות עבודה גמישות, אך הם לא רוצים להתפשר על איכות העבודה שלהם. הם רוצים (ומצפים) מחברות למנף טכנולוגיה זמינה, עם צ'אט עסקי ידידותי וכלים חברתיים, פלטפורמות שיתופיות ותוכניות e-learning. ישנן דרכים רבות להשתמש בטכנולוגיה ביעילות, אם לעבודה מרחוק או להעשרת מיומנויות במקום העבודה.

רק בגלל שבני דור המילניום קופצים לעבודה הבאה ואינם נשארים במקום בו הם לא מרוצים, אין זה אומר שהם לא נאמנים. ביתר דיוק ניתן לתאר אותם כסופר שאפתניים. 80% מבני דור המילניום מאמינים שהם יעברו רק שלוש או ארבע חברות במהלך כל הקריירה המקצועית שלהם, ו- 36% מהם סבורים שהם יישארו עם המעסיקים הנוכחיים שלהם במשך שלוש עד חמש שנים. דור המילניום רוצה הזדמנויות לגדול ולחקור את הכישורים שלהם.

אפשרו להם שעות עבודה גמישות

אז איך ארגונים יכולים לנצל את מה שדור המילניום הזה רוצה ולשמור על העניין בקריירה שלהם? עליהם לאמץ תרבות המאפשרת שעות עבודה גמישות וניידות בסביבת העבודה, בתור התחלה.

הדרך הטובה לבצע זאת היא לחשוב אילו עמדות או תפקידים יכולים להתבצע מרחוק ובאופן מקוון וכן על בסיס משרה מלאה או חלקית. דוגמאות אופייניות לכך כוללות: כתיבה ומחקר, שיווק, מכירות, ופיתוח.
אם אינך יכול להציע שעות עבודה גמישות או עבודה מרחוק באופן קבוע, אולי תוכל להציע כמה שעות גמישות או יום אחד בשבוע, שבו יש לעובדים אפשרות לעבוד מהבית.

ספקו להם אפשרויות לגדול

ארגונים מצליחים יחפשו דרכים להעשיר את חיי העבודה של עובדיהם. דור המילניום רוצה מקום שיאפשר להם להרחיב את הכישורים שלהם, והם רוצים הוקרה עבור עבודה טובה. עם כלי למידה מקוונים כל כך רבים ברשת, האפשרויות הללו הפוכות להיות קלות וזמינות לכולם.

אם הארגון שלך יכול להציע שירותים כגון קורסים והשתלמויות, טכנולוגיה מתקדמת ועידוד והערכה לעובדים מצליחים, יש סיכוי רב שעובדי המילניום שלך יישארו איתך לאורך זמן.

הטכנולוגיה כיום מאפשרת לעצב מחדש את הקונספט של עבודה 9-17, והיא מאפשרת לעבוד היכן ומתי שאנו רוצים. וארגונים מתקדמי המבינים זאת, מצליחים לרשתום ולשמר את דור המילניום אצלם לתקופות ארוכות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה