חילופים בצמרת "אקסלנס": המנכ"ל התפטר, היו"ר קודם למנכ"ל

חילופים בצמרת "אקסלנס": המנכ"ל התפטר, היו"ר קודם למנכ"ל

דוד ברוך ביקש לעזוב אחרי חמש שנים; היו"ר עוזי דנינו מונה למנכ"ל בית ההשקעות

שיתוף

עוזי דנינו, עד לאחרונה יו"ר בית ההשקעות אקסלנס נשואה, קודם לתפקיד המנכ"ל בארגון במקומו של דוד ברוך. האחרון הודיע למועצת המנהלים של החברה על רצונו לסיים את תפקידו בתום חמש שנים. דנינו כיהן כיו"ר בשנה האחרונה.

ברוך הגיע לאקסלנס בתחילת 2008, בתום כהונה בת תשע שנים כמנכ"ל בנק ירושלים. עם כניסתו לתפקיד, ניהל בית ההשקעות נכסים בהיקף של 43 מיליארד שקל. תחת ניהולו, הפך בית ההשקעות לשני בגודלו בישראל ואיתו נסק גם היקף הנכסים המנוהלים בו ל-68 מיליארד שקל בקירוב.

דנינו, בן 55, שימש בטרם כניסתו לבית ההשקעות כסמנכ"ל בבנק מזרחי טפחות, מנהל החטיבה לנכסי לקוחות וייעוץ וכן דירקטור בחברות בנות ויו"ר דירקטוריון החברה לנאמנות. עוד קודם היה סגן מנהל החטיבה העסקית במזרחי טפחות ונציג הבנק בקרן ההשקעות מוסטנג. באותה העת הוביל את הקמת חברת פקטורינג ובניית פלטפורמה למינוף וסינרגיה של החטיבה העסקית והקמעונאית.

"השנים האחרונות היו שנים חוויתיות ומאתגרות", סיכם ברוך את התקופה, "במהלכן ליווינו שני משברים כלכליים, סדרה של שינויים מבניים ורגולטורים ששינו את פני השוק, שינוי בטעמי הצרכן הפיננסי הישראלי ומהלכים עסקיים שונים. אמנם, זאת עדיין לא שעת הפרידה, אולם בכל זאת אני רוצה לנצל הזדמנות זאת, כדי להודות לכל האנשים שעבדו לצידי בשנים האחרונות באקסלנס על האמון, התמיכה והחברות שקיבלתי במהלך השנים. היתה לי הזכות לעבוד לצד אנשים מיוחדים ולהוביל מאות עובדים ומנהלים מוכשרים, בתקופה בה ידע השוק שינויים רבים. אני מעביר לידיו הנאמנות של עוזי דנינו בית השקעות מוביל בכל פרמטר – פיננסי ותדמיתי עם צוות עובדים ומנהלים המקצועי הטוב ביותר בשוק ואני סמוך ובטוח שכך גם יהיה בעתיד".

עוזי דנינו, מסר: "לאחר תקופת היכרות ועבודה כיו"ר החברה בשנה האחרונה, אני רואה בפני אתגר להמשיך להצעיד את אקסלנס כבית השקעות מוביל בישראל בתקופה מורכבת שכזאת. אני סמוך ובטוח כי בזכות ההון האנושי של עובדי ומנהלי אקסלנס נעמוד באתגרים אלה. אני מודה לדוד על העשייה הרבה, התמיכה והחברות ובטוח שיוכל להמשיך ולהביט על אקסלנס בגאווה גם לאחר פרישתו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה