חדשה בענף: "קודקס שיווק" – חברת השמה חדשה לתחום השיווק

חדשה בענף: "קודקס שיווק" – חברת השמה חדשה לתחום השיווק

זוהי למעשה זרוע נוספת של חברת השמה משפטית הנושאת שם זהה. לבעלים הצטרף אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג לשעבר

שיתוף

שחקנית חדשה בעולם משאבי האנוש: קודקס שיווק, חברה הטוענת לראשוניות בכל הקשור להשמה בענף השיווק המקומי.

החברה מציעה ייעוץ אישי לאנשי שיווק אקדמאים ובעלי ניסיון, בתוספת שירותי תוכן מתקדמים ומרכז מידע מקיף בתחום הקריירה בענף השיווק.

קודקס שיווק היא למעשה זרוע נוספת של חברת השמה משפטית הנושאת שם זהה. לבעלים הצטרף עסקית אבי זיתן, יועץ שיווק ולשעבר סמנכ"ל השיווק של סמסונג ומנהל התקשורת השיווקית בסלקום. שני הצדדים מחזיקים בבעלות משותפת על החברה.

במישור המקצועי- מעשי, פועלת החברה באמצעות מתודולוגיה המבוססת על הבנת צרכי החברות. במילים פשוטות יותר, ללקוחות מוצעת שיטה לאיתור, מיון ובחירה ייעודית של מועמדים. מקורות בחברה מספרים כי הושקעו כמה מאות אלפי שקלים בפיתוח מערכת טכנולוגית לאיתור מדויק של מועמדים בתחום השיווק, בשילוב פיתוח שיטות עבודה לגיוס מועמדים דיסקרטיים ברשתות חברתיות.

אלינור מור-סיטבון, מנכ"ל החברה: "הפעילות שלנו בתחום השיווק מושתתת על שילוב שהוכח כמנצח – ליווי אישי של צוות יועצי השמה מומחים, בשילוב מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בעולם בתחום ההשמה. ההיכרות האישית של צוות המומחים עם כל אחד מהמועמדים והמעסיקים לכל אורך התהליך, תוך למידת ה-DNA הייחודי של כל חברה – מבטיחים השמות איכותיות, מדויקות וארוכות טווח. עולמות התוכן והשירותים המשלימים שיצרנו עבור ענף השיווק, עתידים להפוך את עולם ההשמה בשיווק, לממוסד, מדויק ומבוסס על מומחיות אופקית ורוחבית".

"לאחר מספר שנים בהן אני משמש יועץ שיווק ואסטרטגיה של חברות מובילות בישראל, הבנתי את הצורך בהקמה של גוף ייעודי המבין לעומק הן את צרכי המעסיקים והן את צרכי המועמדים", מוסיף זיתן. "כמו בכל שוק משוכלל, בסופו של יום קם ארגון שחורט על דגלו התמחות מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר – לשני הקהלים, במטרה מוצהרת להוות את הבית הבלעדי של אנשי השיווק בישראל".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה