המסדר יעבור – לאזרחי!

המסדר יעבור – לאזרחי!

ספר חדש בשם Boots to Loafers, עומד לצאת לאור בארה"ב במטרה לסייע לחיילים משוחררים להשתלב בשוק העבודה האזרחי

שיתוף
ספר לסיוע לאנשי צבא להשתלב בעבודה
ספר לסיוע לאנשי צבא להשתלב בעבודה

מטרת הספר Boots to Loafers (פירוש השם הוא ,ממגפי צבא לנעלי נוחות"), היא לסייע לאנשי צבא ותיקים לנתב את הידע והכישורים שהם רכשו בצבא, כך שאלו ישרתו אותם בשוק העבודה האזרחי. הספר מציב יעדים ומדגים איך ניתן ל'תרגם' ידע, כישורים, יכולות, ניסיון ושאיפות מהארגון הצבאי וארגון האזרחי, בדרך למימוש קריירה אזרחית בכל תחום שיבחרו.

מחבר הספר, ג'ון פיליפס (John W. Phillips), לויטננט קולונל (סגן אלוף) בצבא האמריקאי בדימוס, מסכם בספר למעלה מ-20 שנות ניסיון בצבא ועוד 12 שנים בעולם התאגידי, במטרה לסייע לאנשי צבא ותיקים להכיר ביכולות שלהם, להבין את הפוטנציאל שלהם לתרום לשוק האזרח בדיוק כשם שתרמו לצבא. זאת תוך הבנת נקודות השוני וההלימה בין שתי המערכות והטכניקות והמיומנויות הנדרשות, על מנת לבצע את ההסבה מדפוסי חשיבה והתנהגות צבאיים – לאזרחיים ולשמור על העקרונות החיוניים להצלחה בשני העולמות.

לרגל יציאת הספר לאור אמר פיליפס כי בצבא האמריקאי משרתים אנשים יוצאים מן הכלל בעלי משמעת, יכולות וכישורים מופתיים. "אנשי הצבא בדימוס הם הון אנושי וצפוי להם עתיד מזהיר בשוק העבודה". ספר זה לדבריו, נועד לא רק לסייע להם לנתב את הכישורים האישיים שלהם לפיתוח קריירה שנייה באזרחות, אלא הוא בגדר "תרומה לשוק העבודה שצמא כיום להון אנושי."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה