הטבות למשיכת כישרונות

הטבות למשיכת כישרונות

להלן רשימת הטבות קצרה שעשויה לסייע לכם במשיכת כישרונות פוטנציאלים לעבודה אצלכם

שיתוף
הטבות עובדים Photo by stockimages

עד כמה שהטבות לעובדים חשובות ומושכות כישרונות לחברה שלכם, אין להסתמך רק על ההטבות. תרבות חברה היא זו המעצבת אותה והיא זו שתכריע עבור הכישרונות האם להצטרף לחברה. יחד עם זאת, אין ספק בכוחן של ההטבות המצטרפות לתרבות חברה מוצלחת למשיכת כישרונות פוטנציאלים. 

להלן כמה הטבות שנמצאו בסקרים כמושכות ביותר עבור כישרונות ששוקלים לעבוד בחברה:

השתתפות ברווחים

חברה אשר מציעה לעובדים תכניות של השתתפות ברווחים באמצעות בונוסים רבעוניים או כאלו שמחולקים בסוף השנה, מציבה את עצמה על מפת המגנט לכישרונות. כאשר מועמדים פוטנציאלים חשים כי הם יזכו לתועלת ישירה מרווחי החברה, הם בהחלט ישאפו להצטרף לחברה ולהשקיע.

מנוי לחדר כושר

על פי Harvard Business Review, תכניות בריאות לעובדים כמו מנוי לחדר כושר מטעם החברה, הינו מהלך אסטרטגי ולא רק בגדר הטבה. עובדים בריאים עולים לך פחות, והם עובדים קשה מבלי להישחק בקלות. בנוסף לכך הספורט המשחרר אנדורפינים ממריץ את המוח ומגביר יצירתיות, והופך את האנשים לשמחים ואופטימיים יותר, כמו גם מנטרל לחץ וסטרס. הם גם נוטים ליצור קשרים עם עמיתים ביתר קלות כשהם הולכים יחד למכון הכושר. לכן יתרונות המנוי לחדר הכושר ברורים לחלוטין.

חופשות בחגים

החגים מהווים תקופה עמוסה מאוד לכולם וחברות רבות מבחינות בירידת העומס בתקופה זו, בהתאם לכך הן מתירות חופשה מרוכזת לעובדים במהלך החג. כישרונות רבים שיודעים להעריך את האיזון בין חיי העבודה והבית, יעדיפו לעבוד בחברות המעודדות עובדים לצאת לחופשות כאשר אפשר.

ספא

חברות מסוימות מציעות שירותי ספא להרגעת המתח של העובדים במהלך יום העבודה. מעסה מקצועי שמגיע לחברה אחת לשבוע, ומעניק מסז'ים מרגיעים לעובדים בחדר עיסוי ייעודי. הדבר תורם רבות לפרודוקטיביות של העובדים, כאשר הם זוכים לאתנחתא מרגיעה מהעבודה, לריענון של ממש ולחידוש הכוחות.

חופשות לידה ארוכות בתשלום

דרך מצוינת להוכיח לעובדים הפוטנציאליים כי תרבות החברה דוגלת באיזון בין חיי העבודה לבית, היא לספק להם חופשת לידה ארוכה בתשלום, בה יוכלו לבלות עם בן הזוג ועם התינוק החדש.
כאשר מתאפשר להורים לבלות זמן עם הילדים שלהם, הם חוזרים לעבודה שלווים יותר ועם תחושה של סיפוק, כמו גם ביטול תחושת האשם.

מקרר משקאות

מקרר מלא במבחר משקאות לא נראה כמו משהו "גדול" במבט ראשון, עם זאת הוא מייצר תחושת פינוק ודאגה לעובדים. משקאות מגדילים את האנרגיה ואת תחושת הרעננות, הם גם מזכירים לנו לעצור ולשתות במהלך יום העבודה, במיוחד עבור כאלו שלא מסוגלים לשתות מים בלבד.

שולחן פינג פונג

דרך נוספת לעודד את הספורט ואת הגיבוש של העובדים נעשית באמצעות הצבת שולחן פינג פונג בחברה. משחקי פינג פונג בהפסקות ולאחר יום העבודה עושים לעובדים רק טוב.

אירועים מחוץ לחברה

פעילויות גיבוש מחוץ לחברה כגון, פיקניק, ערב קריוקי, קארטינג, מסעדה, וכד', מגדילים באופן משמעותי את תחושת מעוברות העובדים ומחזקים את הגיבוש ואת תרבות ההווי החברתי של החברה.
הכשרה ופיתוח
תכניו הכשרה ופיתוח מאוד מושכים כישרונות ועובדים לחברה. כיום כולם שואפים ללמוד ולהתפתח וכמובן להתקדם בקריירה, וחברה שמשכילה להציע זאת לעובדיה, תשמר אותם בדרך הטובה ביותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה