גורמי ההנעה של בני דור המילניום

גורמי ההנעה של בני דור המילניום

עובדי דור המילניום הם עובדים בגילאי 18 עד 34, שבמרבית החברות כיום נחשבים לדור העצמה של העובדים

שיתוף
עובדים בני דור המילניום

עובדים בני דור המילניום

שאיפות הקריירה שלהם, התחומים העדכניים שלמדו, הידע והניסיון בטכנולוגיות בחדשות, כל אלו מגדירים את תרבות העבודה במאה ה-21. גיוס ושימור עובדי דור המילניום הינו קריטי בכל ארגון.

לבני דור המילניום יש כישורים רבים ולכן גם ביקוש גבוה. ההשפעה שלהם על הצלחת החברה וכוח העבודה הנמרץ והפרודוקטיבי שלהם, ממגנטים את מרבית המעסיקים בעולם. עם זאת, אתגרי השימור שלהם אינם פשוטים.
הגורמים המאפיינים את הדור הזה הם בעיקר: השאיפות שלהם, הרצון לשמור על מודל של למידה, התקדמות מהירה, וכן אי ההשלמה עם מצבים בהם הם לא מאושרים, אלו מצריכים בניית מודל שימור מיוחד לבני הדור הצעיר.

תשומת לב לפערי הדור

עובדי דור המילניום ככלל, הם מולטי טאסקינג. הם משכילים, בעלי ביטחון עצמי, ומלא אנרגיות טובות. יש להם ציפיות גבוהות מעצמם, הם מעדיפים לעבוד בצוותים ולהשתמש יותר בטכנולוגיה. הם מעוניינים באתגרים, מחויבים ללמידה אישית ולפיתוח שלהם. הם מעוניינים גם בשעות עבודה גמישות שיסייעו להם באיזון חיי העבודה והבית. הם רוצים בבונוסים ותגמול כספי מלבד השכר, עבור הישגיהם.

התפקיד של מנהל משאבי אנוש מעולם לא היה חשוב יותר, כמו במקרה של הבנת פערי הדור בעבודה. עניין נוסף שיש לשים לו לב הוא, שבני דור המילניום מעריכים מאוד שיחה ישירה וכנה עם המנהלים שלהם. הם רוצים להיות מעורבים בחזון החברה ובמשימות, ומעדיפים שיחה ישירה ושאינה הולכת סחור סחור.

מהם אם כך, גורמי ההנעה העיקריים של בני דור המילניום?

מנהיגות טובה וחיונית

עובדים צעירים מוגדרים ע"י האופטימיות והאנרגיה שלהם. המנהל שלהם צריך להיות חיובי ונגיש. זה הרבה יותר מסתם מדיניות של דלת פתוחה – יש ליצור קשר ישיר עם כל חברי הצוות הצעירים שלך, לעתים קרובות ככל האפשר.
חשוב לשמור על אווירה של אמון, שקיפות, ואוטונומיה. סקרים מראים כי בני דור המילניום רוצים וצריכים להרגיש מוטיבציה ומעורבות. הם מחפשים את האימון וההדרכה והם מצפים כי כי תכבדו את הרעיונות שלהם. חשוב לספק להם את הגמישות ואת מרחב העבודה שתתבצע בתנאים שלהם.

קידום קריירה

לרב עובדי דור המילניום יש את הלהט והשאיפה להתקדמות מהירה בקריירה. תמיכה בונה עם תכניות יעד לפיתוח קריירה, יגדילו את המוטיבציה שלהם באופן משמעותי.
חשוב לספק גישה להזדמנויות שונות בתוך הארגון, ולא להגביל אותם בדרכם לפסגה. חשוב לזכור שההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלכם.

משוב

לעובדי דור המילניום יש לספק משוב בתדירות גבוהה, גם לטוב וגם לרע, אבל תמיד משוב בונה. העובדים הצעירים משתוקקים לחופש ועצמאות בעבודה, אך הם גם מפוכחים ורוצים לדעת שהם מבצעים הכל כראוי, ובמידה ולא, מה ניתן לתקן. המשוב יספק להם את תחושת הביטחון שאתם מלווים אותם בדרכם ומספקים להם תובנות וכלים כיצד להשתפר.

הכרה ותגמול

גורמי מפתח להנעת עובדים צעירים הם ההכרה והתגמול. חשוב להם שתזהו את ההצלחות שלהם ותוקירו אותם. חשוב לספק להם תחושה ברורה של מטרה וכיוון באמצעות שבח ותגמול עבור עבודתם הקשה והמסורה.
חשוב להיות ברור עם בני דור המילניום, לגבי מה שאתם מציעים להם ומה תקבלו בתמורה. מומלץ לחשוב באופן יצירתי על אסטרטגיית תגמול, התמקדות בבונוסים ובתגמולים נוספים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה