ארה"ב: 1.2 מיליון דולר למנהלת משאבי אנוש שהוטרדה מינית

ארה"ב: 1.2 מיליון דולר למנהלת משאבי אנוש שהוטרדה מינית

ארה"ב: בית הדין פסק 1.2 מיליון דולר למנהלת משאבי אנוש שתבעה את מעסיקה על הטרדה מינית

שיתוף
מנהלת משאבי אנוש
הטרדה מינית במקום העבודה

גיוונדלן יאנג, מנהלת משאבי אנוש בחברת Enterprises Ferguson המייצרת ומשווקת ציוד אינסטלציה ודודים, תבעה את מעסיקה, מנכ"ל ומייסד החברה, על הטרדה מינית. יאנג טענה כי מעסיקה לשעבר נהג לגעת בה וכן להעיר הערות בעלות אופי מיני ואף נהג כלפיה בתוקפנות באירוע חברה. כמו כן, טענה יאנג, כי המנכ"ל אילץ אותה להתבונן בתמונות העירום שלו במכשיר הטלפון הנייד.

בית המשפט פסק לטובת העובדת וגזר על המעסיק לשלם לה פיצויים בסך 1.2 מיליון דולר, אולם עורכי הדין של יאנג חוששים שהיא לא תקבל את המגיע לה בסופו של דבר, בעקבות התוצאות האפשריות של חקירה פדראלית המתנהלת במקביל נגד המעסיק, הפעם על שחיתות והונאה. עורכי הדין חוששים שעד שהמדינה תסיים לתחקר את המעסיק ולגבות את הכספים שהעלים ממנה, לא תוכל יאנג לקבל את כספי הפיצויים שפסק לה בית המשפט בשל תהליך הקפאת הנכסים.

Enterprises Ferguson ממוקמת במדינת ורג'יניה ארה"ב ולה 25 סניפים בהם מועסקים 47,000 עובדים.

החברה, הנסחרת בבורסת לונדון, נמצאת כעת לקראת סכנה קיומית לקראת המשפט הפדרלי שאמור לחשוף, בין היתר, פרשות שחיתויות שבוצעו לכאורה על ידי המנכ"ל והן כוללות מתן שוחד לעובדי מדינה כדי לזכות במכרזים לפרויקטים ציבוריים.

כשנשאל על המשפט אמר המנכ"ל, בובי פרגיוסן, שהוא איננו רואה שום פסול בדרך בה נהג עם יאנג, מנהלת משאבי אנוש בחברתו, וכי בית המשפט לא הרשיעה אותו בעבירה שיש עמה קלון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה