אפליקציית פייסבוק חדשה: טאב 'משרות' בעמודי חברות עסקיים

אפליקציית פייסבוק חדשה: טאב 'משרות' בעמודי חברות עסקיים

האפליקציה החדשה שפתחה חברת נילוסופט מביאה בשורה מרעננת לעולם המגייסים ומחפשי העבודה: טאב משרות חדש שמתווסף לעמוד הפייסבוק העסקי של החברה המגייסת

שיתוף

אפליקציית הפייסבוק החדשה של חברת נילוסופט מאפשרת הוספת טאב 'משרות' לעמודי פייסבוק עסקיים של חברות וארגונים כמו גם חברות השמה, כך שמשתמשי פייסבוק יוכלו לצפות במשרות הפתוחות בחברה ולשלוח קורות חיים ישירות מהעמוד. הטאב מאפשר לפרט את המשרות הפנויות החמות בחברה.

הלשונית "Jobs" מוטמעת בעמוד הפייסבוק העסקי של החברה, ומאפשרת למתעניין במשרות לקבל פרטים לגביי כל המשרות הפתוחות המוצעות בחברה בזמן הנוכחי, וכן לשלוח דרכה קורות חיים לחברה המגייסת, בלחיצת כפתור, גם דרך המובייל. אפליקציית הטאב משמשת כמוצר נלווה למערכת הגיוס של חברת נילוסופט, בה עושים שימוש חברות הייטק, ארגונים שונים וחברות השמה, כשטאב המשרות מעדכנן בשוטף בהתאם למשרות שהחברות מעדכנות במערכת הגיוס.

את האפליקציה פיתחה חברת נילוסופט, ספקית מובילה של מערכות מתקדמות לניהול תהליכי גיוס עובדים ומשאבי אנוש, כחלק מהשירות החדש שהיא מספקת עבור לקוחותיה העסקיים. הלשונית מתממשקת בצורה אוטומטית למערכת גיוס העובדים המקוונת של נילוסופט היושבת ע"ג הענן. הארגונים וחברות ההשמה אשר משתמשים באפליקציה יכולים לפרסם "משרות חמות" בעמוד הראשי כדי לאייש את אותן המשרות במהירות.

"הטאב החדש שפיתחנו יוצר מהפיכה של ממש בתחום חיפוש המשרות ואיתור מועמדים" אומרת ליאה וידר, מנהלת השיווק והמכירות בחברת נילוסופט "לכל חברה מוכרת כיום יש עמוד פייסבוק עסקי, המונגש לאנשים שיכולים להיכנס לעמוד, להתעדכן וללמוד מה החברה עושה. האפשרות להתעדכן בנוסף גם במשרות הפתוחות בחברה ואף לשלוח קורות חיים ישירות דרך הטאב, מייצרת ערך מוסף משמעותי לחברות, עם התחרות הגוברת בשוק על איתור וגיוס כישרונות לחברה."

עוד ליאה מוסיפה: "רב האנשים כיום מחפשים עבודה ברשתות החברתיות. מאחר ומרבית מחפשי העבודה נמצאים בפייסבוק, חשבנו על אפליקציה שתנגיש להם את המשרות בצורה הקלה, הברורה, והאפקטיבית ביותר שיש. מועמדים שנכנסים ללשונית הטאב בעמודי הפייסבוק של החברות, יכולים לשתף משרות ברשתות השונות – לינקדאין, פייסבוק, מייל וטוויטר, וכאשר הם מתחברים באמצעות המובייל נפתחת להם האפשרות לשתף משרות גם דרך הוואטסאפ."

אפליקציית טאב "משרות" הוא מוצר מתקדם נוסף מבית נילוסופט, אשר פותח ע"י המפתחים המובילים של החברה. הוא נגיש בענן וניתן לרכוש אותו כמוצר משלים למערכת הגיוס המקוונת של נילוסופט. מערכת הניהול המתקדמת של נילוסופט מתעדכנת בפיטצ'רים חדשים כל הזמן, ומבוצעים בה שדרוגים אחד לחודש דרך הענן. את שם הטאב ניתן לשנות ע"פ בחירת החברה, ניתן לעדכן בו משרות חדשות בכל זמן נתון, ולקבל דרכו קורות חיים של מועמדים פוטנציאלים – מה שמאפשר למועמדים לשלוח קורות חיים ישירות מהסמארטפון. מחפשי העבודה יכולים לגלול עד לתחתית העמוד לראות את כל המשרות המוצעות בחברה, וכן לבצע חיפוש על פי קריטריונים מדויקים לנוחיותם. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה