אנגליה: דרושים בוגרי אוניברסיטאות

אנגליה: דרושים בוגרי אוניברסיטאות

ערב היציאה מהמיתון, כשהשוק מתחיל לגייס מוחות מבריקים, פונים המגייסים לקמפוסים כדי למשוך את התלמידים מהכיתות לחדר ישיבות

שיתוף
שימור עובדים
שימור עובדים

על פי סקר מגייסים שנערך לאחרונה, עולה כי החברות שמגייסות שמות להן למטרה לגייס בוגרי אוניברסיטאות ולכך הן נערכות באמצעות המדיה החברתית ואתרי דרושים מסורתיים (96% מכלל המגייסים ערוכים לתהליכי גיוס און-ליין). לצד ערוצי גיוס מתקדמים אלו, כ-86% יפעלו בערוץ ישיר במקביל, משמע הם מתכוונים להגיע פיזית לאוניברסיטאות לנסות לשדל את הבוגרים להצטרף אליהם לאחר סיום שת הלימודים האחרונה.

נתון אופטימי נוסף לקהילת הסטודנטים המסיימים בקרוב את פרק הלימודים ועומדים לצאת לשוק העבודה, הוא העובדה שלראשונה מזה שלוש השנים, חלה עליה בשיעור של 4% בשכרם הראשון של בוגרי האוניברסיטאות.

קל גילאירד (Cal Gilleard), מנהל בכיר בחברת הגיוס AGR שערכה את הסקר אמר בתגובה לתוצאותיו: "תוצאות הסקר מצביעות על מגמות חדשות בשוק העבודה. ביטחון ואופטימיות בשוק העבודה הם חלק מהמסקנות הבולטות בסקר, נראה אפוא כי השוק בשל ומוכן לקלוט את הדור הבא והעלאה המשמעותית בשכר ההתחלתי, בשיעור של 4%, היא תמריץ מכובד לבוגרים הצעירים להשתלבות מוצלחת בשוק העבודה."

בסקר זה השתתפו למעלה 214 מגייסים מ-20 ענפים שונים במשק, אשר גייסו למעלה מ-21,325 בוגרי אוניברסיטאות במהלך 2011 וצפויים להגדיל את מספר המגויסים, בצורה משמעותית, במהלך 2012.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה