יום עיון בנושא תקשורת פנים ארגונית ומחוברות ארגונית

במידה ויש בעיה בטעינת הטופס ניתן לפנות אלינו לרישום גם בטלפון: 0722-555-225 (לבקש את דבורית) או במייל: office@hrus.co.il

מדוע חשוב לייעל את התקשורת הפנים ארגונית שלכם?

התחרות היום מהירה מאי פעם. אתם כבר לא מתחרים רק מול המתחרים המקומיים.

מי ינצח בתחרות?

מי שיסתגל בצורה המהירה ביותר.

מי יסתגל?

מי שינצל את כל הכלים העומדים לרשותו. אתם צריכים שכל העובדים יהיו נוכחים יותר מאי פעם. שכל הרעיונות יועלו על השולחן ולא ייהרגו בשלבים מוקדמים בגלל אגו או תחרות פנימית. שמידע יעבור מהמנכ"ל עד אחרון העובדים, כדי שכולם יידעו לאן הוא רוצה להגיע. אח"כ שכל עובד יוכל להעלות רעיונות, כדי ששיתוף פעולה, סיעור מוחות וחדשנות יזרמו בכל הארגון.

לשם כך מומלץ לקבוע מדיניות של תקשורת פתוחה, להדריך מנהלים כיצד לנהל בצורה מעצימה ולשאוב רעיונות מהשטח, לייעל את ערוצי התקשורת בארגון והכלים השונים וכך תאפשרו:

  • זרימת מידע בכל יח' הארגון
  • דיאלוג מפותח של ההנהלה עם העובדים
  • הטמעה של סדרי העדיפויות של ההנהלה אצל העובדים
  • שתוף הפעולה, יצירתיות וחדשנות
  • לעובדים לשפר יוזמות של ההנהלה

עלויות:

680 ש"ח+מע"מ ברישום מוקדם עד לתאריך 30.06
780 ש"ח+מע"מ לנרשמים עד לתאריך 31.7
880 ש"ח+מע"מ לנרשמים החל מ- 01.08

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

האמירה גורסת שכל שקל שמשקיעים בשיווק, מניב 6 שקלים. הניסיון מלמד שכל שקל שמשקיעים בתקשורת פנים ארגונית, מניב 50 שקלים לפחות, אם לא יותר….

יש לכם תקשורת פנים ארגונית – אתם שולחים אימיילים, אתם מציבים הודעות בפורטל הארגוני ולמרות זאת העבודה אינה מלהיבה, האנרגיה חסרה.

ניהול נכון של תקשורת ארגונית מניע את האנשים ויוצר מוטיבציה. מהבהרת היעדים והמשימות שהמנכ"ל התווה, דרך הפיכת מנהלי הביניים למנהלים טובים יותר ועד יצירת מוטיבציה אישית של העובדים. ניהול תקשורת נכון מתבטא בהרבה יותר משליחת מייל מסוגנן. תקשורת נכונה יוצרת אווירה של מצוינות, שתוף פעולה ובסופו של דבר -> התלהבות.

למי?

מנהלים בארגון, מנהלי תקשורת ארגונית ומנהלות משאבי אנוש

מי?

רום שיבי

מתי?

14.08

איפה?

כפר המכביה

לו"ז יום עיון תקשורת פנים ארגונית ומחוברות עובדים:

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-08:30

פתיחה ומטרות המפגש

08:30-08:40

היכרות הדדית

08:40-09:00

תקשורת ומחוברות

(1) מושגי יסוד

(2) איך תקשורת פנים ארגונית משרתת את הארגון?

(3) עקרונות של תקשורת פנים ארגונית

  • התפקיד האסטרטגי של תקשורת פנים ארגונית
  • עקרונות ניהול שינויים
  • החזר ההשקעה בתקשורת פנים ארגונית
  • היכן רואים את ההחזר של תפ"א
  • נראות ההנהלה ומותג המעסיק שלכם

09:00-10:30

הפסקת קפה

10:30-11:00

תקשורת ומחוברות

(1) ההבדל בין תקשורת ומחוברות

(2) מיפוי אתגרים של המשתתפות

(3) תכנון אסטרטגיה של תקשורת פנים ארגונית

  • הגדרת ערכי הארגון שלכם
  • סנכרון התקשורת הפנים ארגונית שלכם עם היעדים העסקיים של הארגון
  • מודלים של תקשורת פנים ארגונית
  • הגדרת יעדים ומטרות לתקשורת הפנים ארגונית שלכם
  • מדידת והערכת התקשורת הפנים ארגונית שלכם

11:00-12:30

ארוחת צהריים בחדר האוכל של מלון המכבייה

12:30-13:30

ערוצי וכלי תקשורת פנים ארגונית

  • מערכות ותהליכי תקשורת פנים ארגונית
  • ניהול פרויקטים וקמפיינים של תקשורת פנים ארגונית
  • כלים קשיחים – ניוזלטרים, עיתונים, פוסטרים, לוחות מודעות וכו'
  • כלים רכים – פורטלים, וידאו, רשתות חברתיות, בלוגים, צ'אטים קבוצתיים וכו'
  • כלים פנים-אל-פנים – ישיבות צוות, ישיבות כלל עובדי הארגון

13:30-14:30

תכנון תוכניות עבודה ותקציבי תקשורת פנים ארגונית

  • ניהול קמפיינים של שינוי ארגוני
  • יצירת מותגים פנימיים ושיגורם
  • ניהול קמפיינים של ערכים
  • הדרכת מנהלי ביניים להיות מגייסי מוטיבציה בקרב הצוותים שלהם
  • תכניות הערכה והוקרה
  • סנכרון התפ"א שלכם ואחריות תאגידית
  • סנכרון התפ"א שלכם עם יחסי קהילה ותכניות התנדבות

14:30-15:30

סיכום המפגש והרחבה

  • סיכום החומר הנלמד
  • נגיעה בנושא ניהול ושירות לקוחות בתקשורת פנים ארגונית והכנה למפגש הבא

15:30-16:00

רום שיבימנחה ומרצה:

רום שיבי, דיפלומט לשעבר ויועץ עסקי וארגוני בהווה, מייעץ לארגונים הגדולים בארץ בהטמעת אסטרטגיה עסקית ותכנון והטמעה של שינויים ארגוניים כגון מיזוגים ורכישות, ניצול חוכמת ההמונים הפנימית, שיפור השירות, ועוד.

רום פיתח כלים רבים למדידת האפקטיביות של תקשורת של ההנהלה לעובדים ובדיקת מה נעשה בארגון בעקבותיה. הוא מודד גם את היעילות של ערוצי התקשורת השונים בארגון התוכן שלהם ובעיקר כיצד זה מניע את העובדים וכיצד זה משפיע על המוטיבציה שלהם.

רום עבד על הקמת צוותי תקשורת פנים ארגונית, ליווה את המיזוגים והרכישות הגדולים במשק, ייעץ להנהלות במהלך משברים ארגונים, תהליכי פיטורים והתוועדות עובדים ועוד.