פרויקט ניהול נשי: קרן הלפרין

פרויקט ניהול נשי: קרן הלפרין

לקראת יום המשפחה החל ב- 5 בפברואר, יצאנו עם סדרת כתבות בנושא הניהול הנשי על כלל ההיבטים, האתגרים וההצלחות הטמונים בו. ראיון עם קרן הלפרין, סמנכל"ית משאבי אנוש בחברת פידוויזור

שיתוף
קרן הלפרין

קרן הלפרין

קרן הלפרין משמשת כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת פידוויזור ב- 6 השנים האחרונות והיא חלק מהצוות החלוץ שהיה שותף להקמת הארגון כמעט מאפס. בנייה של site בניו יורק וליווי כל התהליכים של הצמיחה והגדילה לאורך השנים הללו. היא עובדת צמוד בהובלה של שינויים ודברים נוספים יחד עם המנכ"ל.

כמה זמן את משמשת בתפקידך הנוכחי?

"אני עובדת כסמנכ"לית משאבי אנוש ב-6 השנים האחרונות, אני חלק מהצוות החלוץ שהיה שותף להקמת הארגון כמעט מאפס. בנייה של site בניו יורק וליווי כל התהליכים של הצמיחה והגדילה לאורך השנים הללו עובדת צמוד בהובלה של שינויים ודברים נוספים יחד עם המנכ"ל."

מה דעתך על ניהול נשי בישראל ובכלל בעולם? האם יש מספיק ייצוג נשי בתפקידים בכירים לדעתך?

"אני יכולה להיות גאה ולהגיד שהיה סקר מקיף בארה"ב ויצאנו מתוך 1000 חברות במקום ה-150 יחד עם גוגל ואמאזון יצאנו עם נתונים מעולים בכל הקשור בקטגוריית הג'נדר. אני יכולה להגיד שבפידוויזור יש ייצוג נשי מאוד בולט ואנחנו מקבלים הרבה פידבק מאנשים שמגיעים אלינו. אני חושבת שאנחנו יוצאים מן הכלל בקטע הזה. לצערי ברמה הרחבה מצב הייצוג של נשים הוא לא מספיק ודורש טיפול, אבל אני מאמינה שהמצב משתפר. אני רואה הרבה נשים יזמיות סביבי. הייתי בסין לפני שנתיים ונדהמתי לראות כמה הסיניות שמגיעות מתרבות אחרת, הופכות להיות מפרנסות עיקריות. משהו קורה וגם משקיעים מבינים שחברות שמנוהלות על ידי נשים הן יותר רווחיות. אני גרה בסביבה תל אביבית בועתית אני רואה נשים מצליחות קרייריסטיות אבל אין ספק שצריך עוד כאלו בנוף".

מהם האתגרים העומדים בפניך כאישה בתפקיד בכיר?

יש תבניות שאנחנו נאלצות להתמודד איתן. אישה שאומרת את דעתה בצורה דעתנית נתפסת אמוציונלית גבר שאומר את דעתו עם פאשן נתפס כדמות חזקה, זה מאוד בולט ולפעמים זה מרתיע. אני גם רואה שאישה קרייריסטית מקבלת ביקורת מנשים בתוך הארגון, מן סטיגמות וחיצים שמופנים אליה כמו "היא בטח קרה", "זה בא על חשבון הילדים" יש שם תמיד משהו מאוד שיפוטי."

כיצד מצליחים לתמרן בין המשפחה, האימהות והניהול?

"עובדים קשה, נשים שרוצות לבנות קריירה צריכות להכין כריכים ולקחת לבית ספר וגם כשמגיעים הביתה לבשל ולהיות נוכחת צריך לתמרן ויש לזה מחיר. אם נשים רוצות לפלס את הדרך ולהגיע לעמדות מפתח זה צריך להיות כרוך בהרבה מאמץ אבל זה פותח את הדרך לנשים אחרות ומקל עליהן. כאמא לשני מתבגרים, אני יכולה לומר לך שהעובדה שיש להם אמא קרייריסטית מעבירה להם מסר מאוד חזק, הם יודעים להעריך את זה ובסופו של דבר גאים מאוד. "

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה