כנס הרווחה השנתי 2016

כנס הרווחה השנתי 2016

כנס הרווחה 2016

להרשמה לכנס יש למלא את הטופס:
[adrotate banner="301"]

עלויות:

560 ש"ח + מע"מ   ברישום מוקדם עד ה-30 ביוני
650 ש"ח + מע"מ   לנרשמים אחרי ה-30 ביוני

19.7.2016, כפר המכביה

הסביבה הארגונית כיום דינמית ומאופיינת במצבי אי-ודאות. ההתפתחות הטכנולוגית המהירה והחדשנות מובילים ארגונים לחוות שינויים תכופים יותר ובעלי עוצמה גבוהה יותר, וזאת מתוך הכרח להתאים עצמם לתחרות השוק ולחתירה להצלחה. שינויים ארגוניים יכולים להתאפיין במצבים כדלקמן:

  • תרבות ארגונית משתנה – לאור מציאות משתנה, עשוי ארגון לעבור שינויים כתוצאה ממצב השוק הגלובלי והלוקאלי, שינויים ארגוניים פנימיים, ובהתאמה לאסטרטגיית ארגון משתנה.
  • אופי ההון האנושי בארגון משתנה – גיל העובדים בארגון עשוי לנוע בטווח גילאים רחב (פער דורות), ויש לתת על כך את הדעת בהיבט של פעילות רווחה תומכת, יצירת חיבוריות לארגון, ומגוון ההזדמנויות העומדים בפני העובדים בשוק העבודה.
  • ייעול ארגוני או מיזוגים ורכישות – שינוי מבנה ארגוני כתוצאה מהפחתה או הוספה של כוח אדם בארגון, התמודדות וההשלכות על הארגון.

בעקבות תהליכים אלו ואחרים, העוסקים ברווחה הארגונית נדרשים "לחשב מסלול מחדש" ולקחת חלק אקטיבי בכללי המשחק החדשים. כמנהלי משאבי אנוש ורווחה אנו נדרשים לא רק להגיב אלא לייצר מערכת הפעלה, אשר מזהה את האתגרים בתחום ונותנת מענה לצרכים:
רווחה המשפיעה על חווית העובד בסביבה אירגונית משתנה ומגדילה את המחוברות לארגון.

מה יהיה לנו בכנס?

נתחיל בסקירה של העידן החדש של סביבת הארגונים (חיצונית ופנימית) על מנת להבין טוב יותר את השינויים, הצרכים והמענים שאנו נדרשים בשטח. נמשיך בהצגה של הערך העסקי של תחום הרווחה לארגונים בסביבה דינמית ומשתנה, ונחבר את הרווחה ליעדים והמדדים העיסקיים בשביל לאפשר לכם להצעיד את הרווחה הארגונית קדימה ולהראות את הרווח הפוטנציאלי הארגוני מהשקעה ברווחה במטרה להגדילה.

לאחר מכן נתפצל למספר מסלולי למידה והתמקצעות במטרה לאפשר לכל משתתף/ת לבחור את התחומים הרלוונטיים ביותר עבור הארגון. בין השאר יחשפו וילמדו המשתתפים על הנושאים הבאים:

  • רווחה דלת תקציב –
    איך נעשה יותר בפחות. כיצד נצליח גם בתקציב מצומצם לגעת בעובדים, לתמוך ביעדי הארגון ולייצר אימפקט משמעותי הן על העובד והן על הארגון.
  • חדשנות ומקוריות ברווחה 
    מהם הפתרונות החדשים אותם ניתן לממש בארגון שלנו?
  • רווחה בשטח –
    להגיע לאחרון העובדים.
  • רווחה בעת שינוי –
    שינויים ארגוניים, ועדי עובדים, התאמת הרווחה לצרכי ארגון משתנים.
  • רתימת עמיתים ושותפים להצלחה –
    מיהם אותם שותפים אסטרגטיים לתחום הרווחה וכיצד אנו רותמים אותם?
  • קידום אורח חיים בריא כחלק מתוכנית הרווחה – 
  • היום יותר ויותר ארגונים מבינים את החשיבות שבקידום נושא הספורט והבריאות, כתורם לאפקטיביות ותפוקות העובד, משפר ביצועים ומייצר סביבה דינמית ויצרנית יותר.
  • ניתוחי מקרים –
    למידה מתהליך של הגדרת ערכי חברה מחדש בהתאם לתרבות המשתנה בארגון.
  • הצגת מתודה של ניהול פרויקטים בתכנון אירועי רווחה.
  • פיתוח מנהיגות והתפתחות אישית באמצעות מעורבות חברתית כחלק מהגברת מחוברות עובדים לארגון.
  • ועוד…

למה להשתתף?

הרווחה ניצבת בחזית הארגון בכל הנוגע למענה לצרכי העובדים תוך חיבור לביזנס, ויצירת תחושת גאווה ומשמעות במקום העבודה עבור העובד.

תכנון ויישום בפועל של מערך הרווחה הארגוני, יכול להניב ערכים מוספים רבים לארגון, ואף תפוקות מדידות, בנושאים כגון שימור עובדים, הגברת שביעות הרצון, שיפור היעילות, הגברת היצירתיות והמוטיבציה, משיכת מועמדים פוטנציאליים לארגון ועוד. כל אלה משפיעים באופן ישיר על העובד ותפיסתו את הארגון.

שוק העבודה כיום הינו תחרותי ודינמי, וארגונים רבים חווים שינויים המשפיעים על אופי פעילות הרווחה, דוגמת: שינויים ארגוניים, תהליכי התייעלות וקיצוץ בכח אדם, צמצום תקציבי רווחה, קליטת עובדים בפערי גיל משמעותיים (סטודנטים אל מול עובדים בגיל פרישה) ועוד, ואנו כמנהלי רווחה נדרשים לא רק להגיב אלא גם לייצר תוכנית פעולה אשר תזהה את האתגרים ותספק מענה בהתאם.

כיום, כשהדבר היחיד הקבוע הוא השינוי המתמיד, מערך הרווחה של הארגון צריך לתמוך בכל המהלכים העסקיים, הארגוניים והתרבותיים.

להרשמה ליום העיון יש למלא את הטופס:
[adrotate banner="301"]

עלויות:

560 ש"ח + מע"מ   ברישום מוקדם עד ה-30 ביוני
650 ש"ח + מע"מ   לנרשמים אחרי ה-30 ביוני

אם התשובות לשאלות הבאות מעניינות אתכם –
ארגונכם צריך לקחת חלק מכנס!

  • מהם הכלים שבעזרתם נעשה רווחה שתומכת במהלכים עסקיים?
  • כיצד מתרגמים יעדים עסקיים לתכנית רווחה?
  • האם יש קשר בין הרווחה לתרבות הארגונית? לערכי הארגון? לחזון וליעדים? לתכנית העבודה?
  • מהו קשר זה וכיצד ניתן לתרגם אותו לתכנית אופרטיבית? 

כל אלו ועוד, הם הנושאים בהם נעמיק בכנס!

מה נקבל מהכנס?

  1. יום שלם של למידה ממומחים ומעמיתים
  2. כלים פרקטיים שתוכלו ליישם בארגון שלכם
  3. ניתוח מקרי מבחן של ארגונים מסוגים שונים
  4. סדנאות מעשיות במגוון נושאים בעולם הרווחה
  5. וכמובן, הרבה אווירה, חוויה ונטוורקינג
  6. ועוד הפתעות רבות…

צריכים סיבה נוספת? ראו את רשימת המרצים של הכנס!

מוטי לוי, מנכ"ל חברשגית מלכס גלסויין מנהלת רווחה SAPדביר בנדק
מוטי לוי
הרצאת אורח

מנכ"ל חבר
שגית מלכס גלסויין
יו"ר הכנס

מנהלת רווחה SAP
דביר בנדק
הופעת אורח
שחקן
ליאת מרק, מנהלת רווחה ואחריות חברתית, EMC ישראלרחלי לייסט, מנהלת רווחה ואחריות חברתית, סאנדיסק ישראלחן ניסים מנהלת פרט ורווחה תנובהטל גרנות מילר פרט ורווחה במי עדן ישראל
ליאת מרק
רווחה ואחריות חברתית
EMC ישראל

רחלי לייסט
רווחה ואחריות חברתית
סאנדיסק ישראל

חן ניסים
מנהלת פרט ורווחה
תנובה
טל גרנות מילר
מנהלת פרט ורווחה
מי עדן ישראל
דב ונגררותם כהן מנהלת רווחה אינטלרוית אורן סמנכ"ל משאבי אנוש עוףטובקרן אור חן מרצה בכירה באוניברסיטת חיפה
דב ונגר
מרצה
אקדמיה
רותם כהן
מנהלת רווחה
אינטל 
רוית אורן
סמנכ"ל משאבי אנוש
עוף טוב
ד"ר קרן אור חן
מרצה בכירה
אוניברסיטת חיפה
רוזה שני employee experience מיקרוסופטדנה יצהרי מנהלת רווחה HPE Softwareאירית חוביץ פליישמןד"ר גדי רביד דיקן מנהל עסקים מכללת נתניה
רוזה שני
Employee Experience
מיקרוסופט
דנה יצהרי
מנהלת רווחה
HPE Software
אירית חוביץ פליישמן
פסיכותרפיסטית
מוסמכת
ד"ר גדי רביד
דיקן ביה"ס למנהל עסקים
מכללת נתניה
איתי קנר המכון למנטורינג

אסתי יחיאלי, מנהלת תחום בריאות ואיכות חיים טבע

אור אריאלי
רותי ביטרמן
Senior Director of
Operations & Welfare
Perion
איתי קנר
מנכ"ל
המכון למנטורינג
אסתי יחיאלי
מובילת תחום בריאות
טבע
אור אריאלי
סמנכ"ל משאבי אנוש (לשעבר)
נסטלה 
רעות פלגדנה זליכה 
רעות פלג
מנהלת קבוצת
העמיתים HR for HR 
דנה זליכה
 פסיכולוגית ארגונית

כולם מדברים על Employee Engagement, חוויית העסקה משמעותית ואיך הופכים את מקום העבודה למקום שטוב לעבוד בו…

אז מדברים… אבל איך עושים את זה בפועל?

בואו לכנס הרווחה השנתי בשביל ללמוד כיצד! 


להרשמה ליום העיון יש למלא את הטופס: 

                                                                                                        [adrotate banner="301"] 

לו"ז כנס הרווחה השנתי 2016:

08:00-09:00התכנסות וארוחת בוקר
09:00-09:10פתיחת הכנס – הגרלת פתיחה בין משתתפי האירוע בחסות חברתקל נופש
09:10-09:50מופע פתיחה – קמיקזה מארחת את דביר בנדק ואבי גרייניק

מופע הפתיחה שיעיף אתכם על הבוקר: קבוצת קמיקזה מארחת את דביר בנדק ואבי גרייניק לשיחה פתוחה עם הקהל בנושאי רווחה ארגונית ושימור עובדים. מופע קמיקזה מארחת הינו אחד המופעים המבוקשים היום, המצליחים לחבר בין הקהל למסרים שהארגון מבקש להעביר, באמצעות מערכונים מאולתרים, בהומור וקריצה, "יצא מהקשרו" תוך יצירת חוויה מותירת חותם.

09:50-10:20"חבר בארגון" – כיצד גם אתם יכולים להקים מועדון עובדים אטרקטיבי

ארגון חבר הינו ארגון העובדים היוקרתי והנחשב ביותר בישראל, כל העובדים רוצים להיות חברים בו, ליהנות מסל ההטבות המוצע, וארגונים היו שמחים למועדון בעל כח דומה – אז האם הדבר אפשרי?
בהרצאה בלעדית וחד פעמית, שנבנתה במיוחד עבור כנס הרווחה השנתי, יציג מנכ"ל 'חבר', מוטי לוי, כיצד הארגון עובד וחשוב מכך – יסביר כיצד ניתן לשכפל את עבודת 'חבר' גם בארגונים פרטיים, קטנים ובינוניים.

ההרצאה תספק כלים ותובנות ליישום אצלכם בארגון!

מוטי לוי מכהן כמנכ"ל "חבר" מסוף שנת 2013, במהלכן מקדם את החדשנות בארגון. בעל ניסיון עשיר של 15 שנה בתחום הניהול והתכנון האסטרטגי, התקציבי והפיננסי. בעברו שימש במגוון תפקידים באגף כח אדם בצה"ל, אגף התכנון וביחידת 8200.
בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

10:20-11:00פאנל בנושא רווחה מחוץ לקופסה – ארגונים מציגים רווחה אחרת

לפני שנעמיק בצד המקצועי ונלמד כיצד לעשות רווחה טוב יותר, נסתכל מהצד על הנעשה בארגונים שונים. במסגרת הפאנל יציגו מספר ארגונים פעילויות ייחודיות שבוצעו עבור העובדים. תתכוננו להיות מופתעים!
מטרת הפאנל: לספק למשתתפים רעיונות ישימים ליום שאחרי הכנס לביצוע בארגונם, תוך מתן דגש על תהליך החשיבה, האתגרים והיישום, תוך הצגת היתרונות והרווח הארגוני מביצועם.

בין משתתפי הפאנל: אור אריאלי, סמנכ"ל משאבי אנוש (לשעבר) בנסטלה, שגית מלכס גלסויין – מנהלת רווחה SAP, רותי ביטרמן – דירקטורית בכירה לתפעול ורווחה Perion, רעות בלום פלג – מנהלת משאבי אנוש בורדרפרי.

11:00-11:40הפסקת כיבוד
11:40-13:10פיצול למושבים
מושב 1: רווחה לקידום אורח חיים בריא
היום יותר מתמיד ארגונים מודעים לחשיבות של קידום אורח חיים בריא, חיבור הגוף והנפש ואיזון בית עבודה, כמארז שתומך ביעדי הארגון ומשיג ערכי רווחה אמיתיים.
מושב 2: רווחה מקורית 
מהם הפתרונות החדשים אותם ניתן לממש בארגון שלנו? וכיצד להפתיע את העובדים כל יום מחדש.
מושב 3: רווחה בשטח
כיצד להגיע לאחרון העובדים?
כיצד נייצר חווית העסקה משמעותית בעלת נגיעה אישית בכל עובד? האתגרים במענה לעובדים בארגונים מבוזרים, גדולים ומשתנים.
מהפכת המיינדפולנס בארגונים
כיצד משלבים מיינדפולנס בתרבות הארגונית? מהם היתרונות של תרגול מיינדפולנס בעולם העבודה? למי מיינדפולנס יכול להתאים? איזה חברות מיישמות את השיטה בארץ ובעולם?
העולם המודרני והחברה המערבית תורמים רבות לתחושות העומס והלחץ בחיינו: סמארטפונים, סמסים, וואטסאפים, מיילים, פייסבוק – אינסוף הפרעות והסחות דעת מציפות אותנו מבלי שנשים לב ונדע איך להתמודד אתם. כתוצאה מכך הבריאות שלנו נפגעת ובכך הדבר משפיע גם על תפקודנו במקום העבודה ובבית. מיינדפולנס הנה שיטה יעילה להפחתת לחץ ומתח, ומיושמת בארגונים רבים כגון Google ,Facebook, SAP ורבים אחרים.

דנה זליכה

דנה זליכה, פסיכולוגית ארגונית ומרצה במרכז הבינתחומי הרצליה, מנכ"לית חברת The Well Being Agency.

רווחה כחוויה
הרווחה הארגונית צריכה לקבל נפח, צורה וצבע… לא רק להיות. בהרצאה תוצג תוכנית הרווחה של HPE על רכיביה השונים תוך מתן דגש לפעילויות ופרויקטים ייחודיים ומקוריים שנוהלו במסגרתה.

דנה יצהרי מנהלת רווחה HPE Software

דנה יצהרי, מנהלת רווחה HPE Software, בעלת 8 שנים בארגון וניסיון של 15 שנה בעולם האירועים. חיה, נושמת, חולמת את עולם הרווחה.

הוקרת העובד – מדיניות וביצוע
רווחה זה לא רק הטבות ומתנות, רווחה לא חייבת להיות הוצאה גדולה כמו נופש או יום כיף לעובדים ולמשפחותיהם. תוכנית רווחה, בכל ארגון, צריכה לכלול בתוכה גם התייחסות להוקרת העובדים ופועלם. מדובר על פעילות רווחה בעלות נמוכה לארגון אך בעלת אימפקט גדול.
במסגרת הרצאתה תציג רוית כיצד בונים תוכנית הוקרת העובד, כיצד מתקשרים אותה, וכיצד מוציאים תוכנית כזו לפועל – הלכה למעשה.

רוית אורן סמנכ"ל משאבי אנוש עוףטוב

רוית אורן, סמנכ"ל משאבי אנוש, עוף טוב, ודוקטורנטית באוניברסיטת חיפה.

קידום אורח חיים בריא בארגונים – רווחה ערכית מעבר לתקציב
בעוד השיח הציבורי על הצורך באורח חיים בריא מתרחב, ארגונים מתקשים למצוא את הנוסחה המתאימה לניהול רווחת העובדים בהתאמה לצרכים העולים בתחום. טבע התמודדה עם סוגיה זו וכבר יישמה תוכנית רווחה לקידום אורך חיים בריא בקרב עובדים. בהרצאה זו תוצג תוכנית זו, האתגרים שעמדו בפניה והמסקנות שנלמדו מהפעלתה בארגון.

אסתי יחיאלי, מנהלת תחום בריאות ואיכות חיים טבע

אסתי יחיאלי, מובילת תחום בריאות ואיכות חיים במחלקת הרווחה של חברת טבע. במסגרת תפקידה אחראית אסתי על בניית ויישום תכניות מקדמות בריאות ואיכות חיים לעובדי טבע בישראל.

 

חווית העובד כתפיסת עולם ברווחה הארגונית
איך מייצרים חוויית עובד מותאמת אישית בארגון של מאות עובדים? 
איזה סוג של פעילויות מעצימות את העובדים וגורמות להם לחוש גאווה והזדהות עם הארגון? 
כיצד מזהים את צרכי העובד שיכולים להיות מסופקים ע"י שירותים חדשים?
על שאלות אלו ועוד נענה בהרצאה זו.

רוזה שני employee experience מיקרוסופט

רוזה שני, מנהלת ה- Employee Experience במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל.

תפיסת הרווחה הכוללת – תהליכי שימור עובדים
חברת מי עדן מונה כיום כ 800 עובדים ומנהלים, ב-11 אתרים בארץ. תפוצה זו מייצרת אתגרי ניהול רבים אשר נוגעים גם בניהול הרווחה הארגונית. לפיכך פותחה בחברה תפיסת רווחה כוללת אשר תוצג במסגרת הרצאה זו.
מהי תפיסת הרווחה הכוללת לעובדי הקצה, בחברת מי עדן, בכל האתרים בשיתוף ורתימה של המנהלים, דרך תהליכי שימור עובדים וסביבת העבודה.

טל גרנות מילר פרט ורווחה במי עדן ישראל

טל גרנות מילר, מנהלת פרט ורווחה במי עדן ישראל הינה בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניסיון של 16 שנה בהובלת צוותים בתחומי פרט, רווחה, גיוס, אבחון ומיון מתפקידים קודמים בטאקט בדיקות מבית מטריקס ובמשרד ראש הממשלה.

מרווח לרווחה ובחזרה – מה משתנה בפעילות הרווחה בעשור השני של המאה ה-21

רווחה הינה חלק מהפעילות המכוונת ומעצימה את האדם בארגון אך הרווחה אינה עומדת בפני עצמה – היא חלק ממארג שלם אנושי.
מהן הפעילויות המשלימות והייחודיות שיש לבצע בעידן של שינויים ובעידן בו הדורות השונים חיים בכפיפה אחת בארגון כדי שמרווחה יבוא גם רווח.

ד"ר גדי רביד דיקן מנהל עסקים מכללת נתניה

ד"ר גדי רביד, דיקן בית הספר למנ"הל עסקים במכללה האקדמית נתניה, ומנכ"ל החוליה החסרה. בעבר מנהל ההדרכה ומנהל משאבי אנוש של חברת "טלרד", סמנכ"ל משאבי אנוש של חברת רב בריח ומנכ"ל ודיקן הקריה האקדמית לניהול – רופין.

קבלת החלטות ברוח הפסיכולוגיה החיובית
האם הגעת לצומת בחיים בו נתקלת בשאלות העשויות לקבוע את עתידך וחייך? האם כאשר הגעת לצומת כזה בחיים הצלחת לקבל החלטה נכונה? מהי החלטה נכונה בכלל? האם הצלחת להתמודד עם החרדה שעלתה כשחווית מצב כזה או שאולי זו היא שמניעה אותך? 
הרצאה ייחודית ויישומית, העוסקת בקבלת החלטות ברוח הפסיכולוגיה החיובית בצמתים המרכזיות בחיים, ובוחנת את דרכי ההתמודדות איתם. נעסוק בשאלה מהו בכלל אושר? האם אנו יודעים לזהות אותו? וכיצד ניתן לנהל רווחה ארגונית ברוחה הפסיכולוגיה החיובית?

קרן אור חן מרצה בכירה באוניברסיטת חיפה

ד"ר קרן אור-חן, מרצה בכירה באוניברסיטת חיפה בבית הספר לעבודה סוציאלית, החוג לפסיכולוגיה, החוג לתקשורת, והחוג למשאבי טבע וסביבה. בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה בבית ספר לרפואה בטכניון בתחומי הפסיכולוגיה.

כיצד מגיעים עד אחרון העובדים בארגון מבוזר ומסועף, המורכב מאוכלוסיות שונות?
בקבוצת תנובה אלפי עובדים אשר פועלים בלמעלה מ-20 אתרים מקרית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום, במגוון של מפעלים ומחלבות, במרכזים לוגיסטיים ובמטה הקבוצה. האתגר שעומד בפני החברה הוא בניית תוכנית רווחה המורכבת מפעילויות המשפיעות על רווחת העובד ומספקות את צרכיו במקום עבודתו וכמו כן במעגל החיים הפרטי שלו.
בהרצאה נלמד כיצד מצליחה תנובה, על אף גודלה, לדאוג לרווחת הפרט ולשמור על תחושת המשפחתיות.

חן ניסים מנהלת פרט ורווחה תנובה

חן נסים, מנהלת פרט ורווחה של קבוצת תנובה.

13:10-14:10ארוחת צהריים
14:10-15:10חזרה למושבים
מושב 4: תרבות ארגונית וערכי החברה
כיצד נקיים תוכנית רווחה משפיעה ומשמעותית, תוך חיבור לערכי החברה, במטרה לשמר עובדים, ולהיתפס כמעסיק אטרקטיבי בשוק הישראלי.
מושב 5: רווחה חברתית
המפגש עם הקהילה בעל ערך גבוה ביישום תוכנית הרווחה השנתית. כיצד נכון לתמוך ולערב את העובדים בפעילויות החברתיות השונות. 
"האם אתם מכורים או מסורים?" תפקיד הרווחה בחיבור בין המשפחה לארגון
ההרצאה תעסוק בניתוח הרגלי עבודה המאפיינים את עובדיי היי-טק, במסגרת מחקר שדה שנערך בחברת "אינטל". ההרצאה תשלב מידע אודות ההשפעה של אופי העבודה הדינמי והדורשני בהיי-טק על התא המשפחתי, בשילוב סיפורה האישי של רותם.

רותם כהן מנהלת רווחה אינטל

רותם כהן, הובילה בעשור האחרון באינטל תחומים שונים במשאבי אנוש, בהם: פיתוח ארגוני, ניהול משאבי אנוש של ארגונים גלובלאיים, ליווי מנהלים ועובדים, הובלה של שינויים ארגוניים, פיתוח הנהלות בכירות, ועולם שכר והטבות. בשנה האחרונה מנהלת את תחום הרווחה באינטל ישראל תוך חתירה לחדשנות וחיזוק רגשי בין העובדים לארגון.

ניהול תאגידי של רווחה ואחריות חברתית בארגונים 

בהרצאה משולבת, ליאת מרק מ-EMC ו-רחלי לייסט מסאנדיסק, יציגו ויסקרו את חשיבות הנושא, הדרכים הנכונות לנהל אחריות חברתית בארגונים, את הכלים שעומדים לראשות מנהלת משאבי האנוש והרווחה וכן את הפרקטיקות הנפוצות במטרה לאפשר כניסה, ניהול ושדרוג התחום בארגונם של המשתתפים ביום שאחרי.

ליאת מרק, מנהלת רווחה ואחריות חברתית, EMC ישראל

ליאת מרק, מנהלת רווחה ואחריות חברתית, EMC ישראל הצטרפה לחברת EMC בשנת 2014 על מנת להוביל את תחום האחריות החברתית והרווחה בארגון. ליאת מביאה איתה למעלה מ 20 שנות ניסיון בשדה החברתי, עבדה בארגוני מגזר שלישי במגוון רחב של תפקידי שטח וניהול. במשך 8 שנים שימשה כיועצת לארגונים עסקיים בתחום האחריות החברתית מטעם "עמותת ציונות 2000" ואת התמחותה בממשק שבין העסקי לחברתי, רותמת לקידום תחום האחריות החברתית ב EMC. בעלת M.A במנהל ומדיניות ציבורית, אוניברסיטת בן גוריון בנגב.

רחלי לייסט, מנהלת רווחה ואחריות חברתית, סאנדיסק ישראל

רחלי לייסט, מנהלת רווחה ואחריות חברתית, סאנדיסק ישראל הינה בעלת כ-20 שנות ניסיון בחברות הייטק גלובליות במגוון תפקידים מעולם התפעול וניהול משאבי אנוש. בשנים האחרונות מובילה את תחום ההשקעה החברתית בחברת סאנדיסק, הזוכה להכרה רבה בישראל בזכות היקף הפעילות ומעורבות עובדים יוצאת דופן. בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון עם התמחות בהתנהגות ארגונית.


מנטור לחיים – סיפורה של עמותה וכלים לשינוי התרבות הארגונית
כיצד הפכה להיות עמותת "מנטור לחיים" מערך מנטורים בין הגדולים והמובילים בארץ? בהרצאה נגלה מהן התמורות של כל הצדדים – המתנדבים, הארגון, העמותה והחברה, וכיצד המתנדבים (העובדים) הופכים להיות נכס בעל ערך גבוה בהתנדבות שכזו.

איתי קנר המכון למנטורינגאיתי קנר, מנכ"ל המכון למנטורינג. המכון מתמחה בהכשרת מנטורים בארגונים,עמותות ופרטיים. ליווי מנהלים ומנכ"לים באמצעות מנטורים בכירים.
מייסד ומנכ"ל עמותת מנטור לחיים, המפעילה מערך של כ 600 מנטורים בפרישה ארצית, המלווים חיילים בודדים משוחררים להשתלבותם בחברה הישראלית.

 

פסיכולוגיה ככלי לניהול רווחת העובדים בארגון
מנהלת הרווחה פועלת להשפיע על החוויה הרגשית של העובד בארגון. חוויה זו כוללת תחושת משמעות, השתייכות, נראות וייחודיות. בהרצאה יוצגו התוצרים הרגשיים הרצויים, כלי למיפוי הצרכים הפסיכולוגיים של העובדים, תוך הדגמה למענה שניתן לספק לצרכים אלו.

אירית חוביץ פליישמן

אירית חוביץ פליישמן, פסיכותרפיסטית מוסמכת, מנחת קבוצות, מלווה ארגונים בתהליכי ניהול ככלי להגברת אפקטיביות ארגונית.

15:10-15:30הפסקה – הגרלת גלויות הכנס בחסות חברתקל נופש
15:30-16:30סדנאות סיכום
סדנה 1: רתימת עמיתים
בשביל להוציא לפעול תוכנית רווחה רחבה אנו נדרשים לשיתוף פעולה מצד גורמים שונים בארגון, לכן חשוב ללמוד כיצד לרתום אותם ולהסיר מכשולים!

מירי כהן בר, יועצת פיתוח ארגוני ODOD, בעלת ניסיון של רב בארגונים מגוונים. במסגרת תפקידה בחברת פיתוח ארגוני על פי דרישה (ODOD) מבילה מירי את פיתוח מערך ההדרכות המקוונות בחברה. 

סדנה 2: ניהול משא ומתן אפקטיבי
תחום הרווחה רווי ממשקים רבים ודורש מאיתנו מיומנויות של ניהול משא ומתן באופן שבו נגיע לתוצאה הטובה ביותר לשביעות רצון כל הצדדים. משא ומתן אפקטיבי פותח דרך לתוצאות מקסימליות ביחסים טובים עם המעורבים בתהליך.

דב ונגר

דב ונגר, מרצה מזה הרבה שנים במכללה הבין זרועית לפיקוד ומטה בצה"ל, באוניברסיטת בר אילן ובמכללת רופין במקצועות הניהול והשיווק ובעיקר במשא ומתן תועלתני ועיסקי.

סדנה 3: מנהל מנטור – מעצב ומשפיע על התרבות הארגונית
בסדנה ילמד מהו מנטורינג, וכיצד הוא יכול להשפיע על התרבות הארגונית. בסדנה נקבל עקרונות לפיתוח מערך מנטורים אפקטיבי, מעורב ויציב, המסייע בעיצוב עתידו של הארגון ושימור העובדים בו.

איתי קנר המכון למנטורינג

איתי קנר, מנכ"ל המכון למנטורינג. המכון מתמחה בהכשרת מנטורים בארגונים,עמותות ופרטיים. ליווי מנהלים ומנכ"לים באמצעות מנטורים בכירים.
מייסד ומנכ"ל עמותת מנטור לחיים, המפעילה מערך של כ 600 מנטורים בפרישה ארצית, המלווים חיילים בודדים משוחררים להשתלבותם בחברה הישראלית.