שיתוף

מותג מעסיק חיובי וחזק מכין את הקרקע לקליטה מוצלחת של עובדים על ידי משיכת הטלנטים הנכונים והמתאימים לארגון, טיפוח אמון בקרב מועמדים, והתאמה של עובדים חדשים לתרבות הארגונית ולערכים של הארגון.

הסינרגיה בין מיתוג מעסיק חיובי וחזק לבין קליטה מוצלחת של עובדים חדשים תורמת לחוויית עובדים חיובית, מחוברות עובדים לארגון והצלחה ארוכת טווח בארגון.

הקשר בין מיתוג מעסיק להשתלבות מוצלחת של עובדים חדשים בארגון הוא חיוני ליצירת חווית עובד חיובית וטיפוח מחוברות ארוכת טווח.

מיתוג המעסיק מתייחס לתדמית ולמוניטין שחברה משדרת כמעסיק, לרבות ערכיה, התרבות הארגונית שלה והאטרקטיביות הכוללת שלה לגבי עובדים פוטנציאליים ועובדים קיימים.

קליטה מוצלחת של עובדים חדשים, לעומת זאת, היא תהליך של שילוב עובדים חדשים בארגון. שילוב מוצלח מחייב לספק להם את המידע, הכלים והתמיכה שהם צריכים כדי להפוך לחברים פרודוקטיביים ומעורבים בצוות.

להלן 10 היסודות שבבסיס תרומתו של מותג מעסיק חיובי וחזק לקליטה מוצלחת של עובדים חדשים:

1 איתור וגיוס הטלנטים הנכונים והמתאימים:

מותג מעסיק חזק מושך אליו מועמדים המתואמים עם ערכי החברה ותרבותה הארגונית.

כאשר עובדים חדשים חולקים את הערכים והתרבות של החברה, קליטתם הופכת לתהליך פשוט יותר. לכן סביר יותר שעובדים אלה יסתגלו מהר וירגישו שייכות.

2 הגדרת ציפיות:

מותג מעסיק אותנטי מגדיר ציפיות ברורות לגבי סביבת העבודה, הערכים והזדמנויות הקריירה.

קליטה מוצלחת של עובדים חדשים מתרחשת כאשר עובדים חדשים נכנסים לעבודה עם ציפיות ריאליות. מותג מעסיק מבוסס היטב עוזר ליצור מתאם בין ציפיות אלו לבין חווית מקום העבודה בפועל.

3 בניית אמון:

מותג מעסיק חיובי בונה אמון וביטחון בארגון. עובדים חדשים שסומכים על המעסיק שלהם, נוטים יותר להיות מחוברים לארגון באופן פעיל במהלך תהליך הקליטה. הם מרגישים בטוחים במחויבות החברה להצלחתם ולרווחתם.

4 שילוב בתרבות הארגונית:

מותג המעסיק משקף את תרבות הארגון, ועוזר למועמדים לבחור את מקום עבודתם על סמך התאמה תרבותית.

קליטה מוצלחת של עובדים חדשים מתרחשת כאשר עובדים חדשים מתאימים לתרבות הארגונית הקיימת.

הם משתלבים בצורה חלקה יותר, יוצרים קשרים חזקים עם עמיתים ומאמצים את ערכי החברה.

5 שיפור מחוברות העובדים:

מותג מעסיק חיובי תורם לרמות גבוהות יותר של מחוברות עובדים.

עובדים מחוברים הם לעתים קרובות תוצאה של חוויות מוצלחות בקליטת העובדים החדשים. מותג מעסיק המקדם מחוברות יכול להשפיע לטובה על תהליך הקליטה.

6 שמירה על טלנטים מבוקשים:

מותג מעסיק משכנע מושך ושומר על כישרונות מובילים. חיבור לקליטה מוצלחת של עובדים חדשים.

קליטה מוצלחת של עובדים חדשים ממלאת תפקיד מכריע בשימור כישרונות. כאשר לעובדים חדשים יש חווית הצטרפות חיובית, יש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו בארגון, ויתרמו להצלחה ארוכת טווח.

7 חווית עובד עקבית:

מותג מעסיק שהינו מוגדר היטב, מבטיח חווית עובד עקבית. עקביות היא המפתח בהליך הקליטה.

כאשר חווית העובדים החדשים עולה בקנה אחד עם הבטחות מותג המעסיק, העובדים החדשים מרגישים תחושה של המשכיות וקוהרנטיות, ומטפחים תפיסה חיובית של החברה.

8 חיזוק הסברה לעובדים:

מותג מעסיק חיובי מעודד עובדים להפוך לשגרירי הארגון. חוויות השתלבות מוצלחות תורמות לשביעות רצון העובדים, והופכות אותם לשגרירים שמפרסמים דברים חיוביים על החברה. זה כשלעצמו מחזק את מותג המעסיק.

9 האצת הזמן לפרודוקטיביות:

מותג מעסיק המייצג במדויק את ערכי החברה ואת ייעודה, מסייע לעובדים חדשים להתיישר במהירות עם יעדי הארגון.

כאשר עובדים חדשים מבינים ומאמצים את המשימה של החברה, הם הופכים ליותר פרודוקטיביים מהר יותר. חווית קליטה חיובית ויעילה מאיצה תהליך זה.

10 שיפור מתמשך:

מחויבות לשמירה על מותג מעסיק חיובי דורשת מאמצים מתמשכים לשיפור חווית העובד. קליטה מוצלחת אינה אירוע חד פעמי.

זהו תהליך שיש לשפר אותו ללא הרף בהתבסס על משוב וצרכים ארגוניים מתפתחים, תוך התאמה למחויבות הארגון למותג מעסיק חיובי.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה