שיתוף

נכתב על ידי: צוות ערוץ הופ!

"אני מרגישה שזכיתי לעבוד בחברה שמאפשרת לי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי, כעובדת, כאדם וכאשת משפחה; לקבל ממקום העבודה רעיונות פשוטים וקלים כדי לנצל את הזמן שיש לי עם ילדי ומשפחתי באופן הטוב ביותר – בהחלט מעיד על המקום בו בחרתי לעבוד והופך אותי למרוצה ונאמנה למקום עבודתי".

זה בקלות יכול להיות משפט שהעובדים שלכם אומרים על החברה שלכם. באמת! וזה יכול לקרות באופן מיידי, עכשיו, ללא מאמץ מצידכם, רק עם נכונות ורצון להצטרף למיזם החברתי שלנו – רגעי קסם!

כדי לדעת איך מצטרפים, ומה צריך לעשות, בואו נצלול קצת יותר לעומק:

בשנה האחרונה שוק העבודה נאלץ להתמודד עם שינויים רבים בעקבות הקורונה. התקופה הזאת הפרה את האיזון בין הבית לעבודה, מאחר שהבית הפך למקום עבודה והעבודה חדרה לחיי הבית והמשפחה.

מה שעד לא מזמן היה ניסיון להפריד בין זמן העבודה וזמן המשפחה הפך לערבובייה המלווה בלא מעט תסכול מצד ההורים\העובדים.

היעדר האיזון דרש מההורים\העובדים להתמודד עם קשיים חדשים והם צמאים לפתרונות.

זה הזמן לפנות למומחים. בערוץ הופ! מתמחים בחוויות תוכן לגיל הרך כבר יותר מ-21 שנים.

אצלנו יודעים מה ילדים צריכים ורוצים. אך כדי להרחיב את השיח גם עם ההורים, יזמנו יחד עם קרן ון ליר מיזם חברתי ראשון ומיוחד מסוגו הנקרא "רגעי קסם".

זהו מיזם המאפשר לנו להעמיק בצרכים וברצונות גם של ההורים ולדעת לתת את התמיכה והכלים המדויקים להורים ולמשפחה בכלל.


המאמר נכתב לקראת יריד משאבי אנוש שיתקיים ב-24 ביוני במרכז הירידים בתל אביב


כמה מילים על רגעי קסם:

רגעי קסם הוא מיזם ייחודי ללא מטרות רווח, המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד.

המיזם מנגיש להורים את נושא המשפחה בכלל ומציע רעיונות ישימים לבילוי עם הילדים בפרט. רעיונות אלה מאד רלוונטיים לתקופתנו ובעלי משמעות מרחיקת לכת שיכולה לתרום לשינוי משמעותי בחייו של העובד ומשפחתו.

לאחר ניסיון מוצלח של שיתופי פעולה עם המגזר העסקי, כגון תנובה – איתם יצרנו רעיונות לפעילות מה אפשר לעשות עם קרטוני החלב לאחר שנגמר, רמי לוי – רעיונות לפעילויות שניתן לעשות עם הילדים בזמן הקניות, קופת חולים כללית – פעילויות לזמן ההמתנה בתור, רשויות מקומיות דוגמת עיריית פתח תקווה – רעיונות לפעילויות שניתן לעשות בגני השעשועים ועוד.

אנחנו משוכנעים שחברות יכולות לתרום ולהרוויח מההשקעה במשפחות צעירות, הורים וילדים, גם בקרב עובדי החברות וגם בקרב הלקוחות.

העובדות מדברות בעד עצמן

במחקר מלווה למיזם שעורכת חברת מט"ח, 59% מההורים שנחשפו למיזם בתקופת הקורונה העידו שהם יודעים כיצד להתמודד עם ילדיהם במשברים יומיומיים, 79% מההורים העידו שהם בטוחים ביכולותיהם כהורים, 91% מההורים העידו כי באמצעות הפיכת רגעים יומיומיים למשחק, הם יכולים לתרום להתפתחות ילדיהם ו-72% מההורים מעידים כי בעקבות מיזם רגעי קסם יש להם ידע וכלים טובים להתנהלות בשגרה עם ילדיהם.

ואת זה לא אנחנו אומרים – הורים שחוו רגעי קסם עם ילדיהם אומרים.

Well being במקום איזון קריירה משפחה

Well being במקום העבודה היא הגדרה המתייחסת להרגשה הטובה והיכולת של העובד להרגיש שהוא בא לידי ביטוי באופן מלא במקום העבודה שלו ומביא את כולו לתוך סביבת העבודה, והארגון מתייחס אליו כאל אדם שלם. אדם שיש לו משפחה והורים מבוגרים ותחומי עניין שמעסיקים אותו.

ככל שהארגון באמת רואה את העובד באופן המלא והשלם, ונותן לגיטימציה לכך שיש עוד מרכיבים בחייו, הוא מקבל בחזרה את הנאמנות והמוטיבציה ומאפשר לכל עובד לממש את הפוטנציאל שלו באופן שתורם לארגון.

יש קורלציה מלאה בין Well being לבין הצלחה עסקית ולפרודוקטיביות. ארגונים שיתמכו בתחום הזה יבנו את החוסן שלהם לאורך זמן ויוכלו להתמודד גם עם שינויים דרמטיים בעתיד.

מה אנחנו מציעים:

עברנו שנה לא קלה אבל הנה מגיע החופש הגדול ואיתו חוזרים האתגרים למציאת פעילויות מעשירות וכיפיות עבור הילדים והמשפחה.

רגע לפני, יש לנו הזדמנות נפלאה להעניק תוכן איכותי בעל ערך מוסף לכלל העובדים שלכם ולאפשר להם לקבל רעיונות, פתרונות ולחוות את הקסם בכל יום ויום.

אנחנו מציעים הקמת קבוצות וואטסאפ עבור העובדים שלכם בשני מסלולים:

1 מסלול בסיסי – במסלול זה אנחנו מציעים הקמת קבוצת וואטסאפ ממותגת בלוגו החברה. בקבוצה יעלה תוכן אחת לשבוע שיהיה מורכב – טיפ מצולם ממומחה, המלצה מצולמת לפעילות משותפת ורעיונות כתובים לפעילויות משותפות שבועיות.

מסלול זה הינו חינמי ומיידי, לאחר שנפתח קבוצה, תקבלו מאיתנו לינק הצטרפות אותו תוכלו להפיץ בקרב העובדים.

2 מסלול מותאם אישית – במסלול זה אנחנו מציעים הקמת קבוצת וואטסאפ ממותגת בלוגו החברה, ויצירת תוכן מותאם באופן אישי לחברה. התמחור יהיה בהתאם לתוכן ולתדירות שיידרשו.

כיום אנחנו מנהלים עשרות קבוצות וואסטאפ שהוקמו במסגרות שונות שהורים שואבים מהן הרבה ידע. הפעילויות אותן אנו מציעים הן פשוטות לביצוע ומומלצות על ידי מומחים בתחום הגיל הרך.

פשוט, קל ומיידי!

מה עוד?

ערוץ הופ! מתמחה בתוכן מוביל עבור פעוטות וילדים. נשמח להתאים עבורכם תוכן מיוחד, במיוחד עבור חברתכם ובשיתוף המנהלים והעובדים – מפגשים פיזיים, פודקאסטים ייעודיים, הרצאות, רעיונות במייל ובשילוט במשרדים וכל רעיון אחר.

הצטרפו אלינו כבר עכשיו ובואו נדאג לעתיד טוב יותר עבור ילדינו.

מיתוג הארגון כארגון תומך משפחה הופך אותו לארגון נחשק, אטרקטיבי, קשוב לעובדיו, מאפשר ורלוונטי להיום, דבר התורם לארגון לשמר עובדים טובים ומגדיל את סיכויי הארגון למשוך עובדים איכותיים.

מחקרים מוכיחים כי גמישות בשעות העבודה, מגדילה בכ-10% את פרודוקטיביות החברה, מעלה את הפריון וחוסכת משאבים רבים.

העובדות מצביעות על כך שהזמן שבו הורה מבלה עם ילדו כדי שייחשב כזמן איכותי, יכול להיות מורכב מפעולה פשוטה ויומיומית שתורמת לקרבה ולהרגשה נעימה.

כשהורה יוצא מהבית כשהוא מרגיש שהעניק לילדו תשומת לב חיובית, הוא מסופק מכך ודבר זה משליך על התפוקה שתהיה לו בעבודה.

וזכרו, הילדים אמנם מהווים 30% מהאוכלוסייה, אך הם 100% מהעתיד שלנו!

הזמן שלנו יחד, זה כל הסוד בעצם.

ניתן ליצור קשר עם מיכל בטלפון מספר: 054-6466298 ,
או בדואר אלקטרוני בכתובת: michaly.hop@gmail.com

תוכלו לשמוע עוד על נושא זה, ביריד משאבי אנוש שיתקיים ב-24 ביוני במרכז הירידים בתל אביב.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה