עירית קליפר אבני מונתה לסמנכ"ל משאבי האנוש של התעשייה האווירית

עירית קליפר אבני מונתה לסמנכ"ל משאבי האנוש של התעשייה האווירית

לאחר 3 שנים של ממלא מקום וכמחליפה רשמית של סמנכ"ל משאבי האנוש המיתולוגי של התעשייה האווירית, אריה פנסו, לעירית מצפה אתגר גדול בתפקידה כסמנכ"לית משאבי אנוש של תע"א.

שיתוף
התעשייה האווירית לישראל

לאחר שלפני מעט יותר שלוש שנים פרש לגמלאות סמנכ"ל משאבי אנוש ה'מיתולוגי' של התעשייה האווירית, אריה פנסו, לאחר 47 שנות עבודה, מתוכן כיהן במשך 20 שנה כסמנכ"ל מונתה כעת לתפקיד עירית קליפר אבני לתפקיד.

בשלושת השנים האחרונות חיפשו בתעשייה האווירית מישהו/י שימלא את נעליו הגדולות של אריה, כאשר כחצי שנה לאחר עזיבתו מונה כממלא מקום לסמנכ"ל משאבי האנוש יהודה בכר אשר שימש קודם לכן כראש מנהל תעסוקה רווחה ופרישה (כשנתיים) וראש מנהל רווחה ופרישה (7 שנים) בתעשייה האווירית. חלק מהעיכוב ניתן לייחס לשינויים בהנהלת החברה בניהם היו"ר היוצא דב בהרב. אך במקביל ניתן לציין את הפרשיה מלפני שנה בדיוק שבה נפסלה מועמדותו של רמי גראור, מי שכיהן כסמנכ"ל בחטיבה של התעשייה האווירת (3,500 עובדים), ע"י הרשות לחברות, וזאת לאחר שזה קיבל את תמיכתו של המנכ"ל יוסי וייס. פסילה אשר גררה הגשת תביעה ע"י מר' גראור כנגד התעשייה האווירית עצמה.

כעת דיווחה התעשייה, כפי שציינו מעלה, כי עירית קליפר אבני תמונה לתפקיד. עירית זכתה לאישור הדירקטוריון ומינוייה כבר דווח במערכת מאיה של הבורסה לניירות ערך, וזאת לאחר שקיבלה את תמיכתו של המנכ"ל, יוסי וייס, למינוי. 

לעירית ניסיון עבר במספר עמדות מפתח בחברת טבע, בכללם דירקטורית בכירה בחברה ומנהלת משאבי אנוש ארגון התפעול הגלובלי באירופה וישראל. כמו כן היא סיימה בהצטיינות תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בן גוריון, והיא בעלת תואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת ת"א. 

תפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש של התעשייה האווירית נחשב לאחד מתפקידי משאבי האנוש הבכירים במשק הישראלי שכן התעשייה הינה המעסיק הגדול ביותר בישראל בתחום ההיי-טק ונחשב לארגון אשר רואה במשאב האנושי ערך רב. מדובר בתפקיד בעל אתגר רב ולא רק בגלל הימצאותו של וועד עובדים חזק.

היא תיכנס לתפקיד בתחילת חודש ספטמבר. אנו מהחלים לעירית הצלחה בתפקידה החדש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה