עובדי חברת שיווק בשר מבני ברק מבקשים להורות על פירוקה

עובדי חברת שיווק בשר מבני ברק מבקשים להורות על פירוקה

עובדי בחברת "י.ט.פ. כל הקפואים", המשווקת מוצרי בשר, פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה למתן צו פירוק.

שיתוף

עובדי בחברת "י.ט.פ. כל הקפואים" מבני ברק,  העוסקת בשיווק מוצרי בשר כשר, פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה למתן צו פירוק לחברה.

התובעים טוענים כי החברה, שנוסדה באוקטובר 1998, הגיעה למצב של חדלות פירעון וכפי הנראה איננה יכולה להמשיך את פעילותה העסקית ולעמוד במסגרת ההתחייבויות הכספיות שלה.

עובדי החברה, באמצעות עו"ד אביחי נ. ורדי, טוענים כי חובות החברה כלפי עובדיה מוערכים בכ-600 אלף ₪, וישנן חובות נוספות אשר לא ניתן להעריכן בשלב זה. התובעים חוששים כי לא יוכלו לגבות את חובותיהם מהחברה לרבות פיצויי פיטורין, פדיון ימי חופשה, הפרשות לקרנות הגמל, דמי הבראה ועוד.

 התובעים גורסים כי החברה צברה חובות נוספים, פרט לחובותיה כלפי העובדים, ומאידך, לחברה חייבים שונים אשר חובותיהם כלפיה ניתנים לגביה.

 בבקשת הפירוק מצוין כי בית המשפט, בהתאם לפקודת החברות, רשאי לפרק חברה במצב בו היא הופכת חדלת פירעון ממשית. לטענת העובדים,  י.ט.פ  עומדת בסטאטוס של חדלת פירעון וזאת הן לפי המבחן הנכסי (מבחן התחייבויות מול נכסים) והן לפי מבחן נזילות עסקי החברה. העובדים חוששים כאמור, שהחברה לא תוכל לתת להם את הזכויות הקגנטיות המגיעות להם על פי חוק, ללא התערבות מידית מצד המערכת המשפטית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה