סקר חדש חושף: העובדים לא מאמינים במנהלים שלהם

סקר חדש חושף: העובדים לא מאמינים במנהלים שלהם

על פי סקר בינלאומי חדש עולה כי העובדים חושבים שהמנהלים שלהם אינם אפקטיביים, חסרי אמפתיה וחסרי כישורי ניהול בסיסיים

שיתוף
סקר עובדים
סקר עובדים

חברת DDI העוסקת בפיתוח פתרונות ל-Talent Management, ערכה סקר בו השתתפו למעלה מ-1,200 עובדים מארה"ב, קנדה, אירופה ואוסטרליה ועל פיו מצטיירת תמונה עגומה של עובדים שאינם מאמינים במנהלים שלהם ולא בכישורי הניהול שלהם. יתרה מזאת, כמעט חצי מהנשאלים (45%) סבורים שהם יכולים לבצע את עבודת המנהל טוב יותר. 

מהסקר עולה כי כמעט שליש (34%) מהעובדים אינם חושבים שהמנהלים שלהם הם אפקטיביים ו-37% ציינו כי הם מגדירים את המנהלים שלהם כאפקטיביים רק 'חלק' מהזמן.

רק 50% מהנשאלים ציינו כי המנהלים שלהם לעולם לא גרמו להם לחוסר ביטחון או תחושת נחיתות, קרי חצי מהעובדים חשופים לתופעה זו ברמה זו או אחרת.

מהסקר עוד עולה כי 45% מהעובדים חושבים שהם יכולים להיות מנהלים אפקטיביים יותר מהמנהלים שלהם כיום, אולם רק 46% מהעובדים היו מוכנים לשקול למלא את מקומו של המנהל.

[adrotate banner="27"] סיימון מיטשל, מנהל בכיר בחברת DDI  בבריטניה ואחד מיוזמי הסקר אמר בתגובה לתוצאותיו כי: "על פי דיווחי העובדים, המנהלים כושלים בתפקידם. העובדים מתלוננים בעיקר על כך שהמנהלים לא מתייעצים איתם, לא נותנים להם פידבק ולא מגלים אמפתיה כלפיהם…. מנהלים בארגונים, כפי שעולה מסקר זה ומסקרים תומכים, הם חסרים כישורי ניהול בסיסיים, שאינם קשורים לניהול מקצועי אלא לניהול הון אנושי. כיום, כאשר ארגונים מגייסים את מרב המאמצים לשמר עובדים טובים ובכלל, כאשר הדגש הוא על ההון האנושי, מנהלים מקצועיים חסרי כישורי מנהיגות אינם מטיבים עם הארגון ובמקרים רבים – הם אף מזיקים. מנהלים בכירים בארגון חייבים לשים יתר דגש על הנושא של כישורי ניהול, פיתוח כישורי ניהול, יעוץ והכוונת מנהלים כדי שאלו יוכלו לא רק להיחשב ראויים לניהול על ידי העובדים אלא ראויים להנהיג בארגון, כי הארגונים של ימינו זקוקים למנהיגים."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה