מתנות מקוריות לעובדים

מתנות מקוריות לעובדים

בית הבישום SPRING מציע מתנה מיוחדת לעובדים שיוכלו לקחת איתם לביתם ותזכיר להם מידיי יום את הערכת עבודתם

שיתוף

מתנות מקוריות ומעוררות מחשבה לעובדים, אינן נחלתם של חגי ישראל בלבד. עובדים המקבלים מתנות אווירה מיוחדות שיוכלו לקחת איתם לביתם, מפיקים ערך מוסף עם התחושה כי הם מוערכים, מושקעים וזוכים להקרת תודה.

העובדים הם החלק המרכזי בסיפור ההצלחה של החברה שלך. לכן מובן שתרצה לגרום להם לחוש בכך. מתנה מיוחדת ובלתי נשכחת היא דרך מצוינת להביע תודה על כל מה שהם עושים למען החברה.
גם העובדים עצמם רוצים להרגיש מוערכים עבור עבותם המסורה וההשקעה שלהם. כשהעובדים מתחייבים ומתמסרים לארגון, הם אוהבים להרגיש כאילו הם חלק מצוות או בני משפחה.
לעתים קרובות, הם מבלים זמן רב יותר עם עמיתים לעבודה מאשר עם אנשים אחרים בחייהם.

מתן הכרת תודה עובדים, מאפשר לארגון לחזק את הקשרים עם העובדים, מטפח מעורבות עובדים, נאמנות ומסירות. אין אדם שלא מעריך הוקרת תודה.

לכל העובדים יש צורך בסיסי להרגיש מוערכים ואהובים. ואין צורך להפוך עולמות על מנת להביע תודה. מתנות אווירה לעובדים, כאלו שהם יקחו איתם הביתה, יגעו, יריחו ויחושו בהם, כך שכל חושיהם יופעלו מאותה המתנה, תקבע את אותה תחושת הכרת תודה במחשבתם, ותייצר הנעה להמשיך לעבוד ולתרום להצלחת החברה.

חלק מהאתגר של הוקרת העובדים, שמציב אותו בראש סדר עדיפויות, הוא להפוך את הכרת התודה לקונספט קבוע. יצירת מבנה תגמולים ומתנות לעובדים, יסייע בציפייה ובהתמסרות העובדים לעבודה, כשהם מודעים לתגמול שבצד התהליך.

המעסיק לא צריך לצאת מגדרו כדי לספק את אותו התגמול, מספיק שהמתנה תהיה כזו שאומרת: "אני חושב עליך, מכיר בך ומעריך את תרומתך לחברה."

מתנות לעובדים יכולות להתקבל לאורך כל השנה. בין אם מדובר בציון הישגים מוערכים של העובדים, ציון תקופה בה הם עובדים בחברה, ואף חגיגת ימי הולדת ואירועים משמחים.

חברת 'Spring אווירה וריח' לקחו את מתנות ההוקרה לעובדים צעד קדימה, ומציעים לחברות ליין מיוחד של נרות בישום מייצרי אווירה וריח, כמתנה רגשית לעובדי החברה, המפעילה היטב את החושים ומייצרת תזכורת ריחנית אידיאלית לאותה הערכה ותודה.

נרות בישום SPRING COLLECTION PRIVÉE

Spring אווירה וריח

בית הבישום SPRING, משיק כמתנה לעובדים, קולקציה של נרות לבישום הבית עשויים משעווה 100% טבעית. הייחוד של הקולקציה בכך, שהיא מאופיינת במראה קלאסי ואלגנטי, באמצעות אגרטלים עם ריכוז בושם גבוה וניחוחות ייחודים.

ליין נרות הבישום מחולק לשתי קטגוריות של בשמים לבחירה: הראשונה עם ניחוחות פרחוניים ו'נקיים', מגיעה באגרטלים לבנים, והשנייה עם ניחוחות יותר עציים ומתובלנים, ומגיעה באגרטלים שחורים.

בין הניחוחות של הנרות תמצאו: BLACK IRIS, CHAMPAGNE ON ICE, AMBER & SPICE, PRECIOUS EBONY, ONYX LEATHER, DARK PASSION, MIMOSA PEARL, SUMMER BLOSSOM, ROYAL MAGNOLIA, FROSTED ORCHID. השעווה עצמה עשויה מתערובת שעוות קוקוס 100% טבעית.

תערובת שעוות הקוקוס פותחה והוצגה לראשונה בספאים הכי יוקרתיים בעולם בעבור נרות עיסוי, אשר היו מחוממים עד להמסת שעוות הקוקוס שאותה היו יוצקים בעדינות על העור ומעסים את הגוף.

שעוות הקוקוס הייחודית הזו זכתה להצלחה מסחררת בזכות איכות ההזנה לעור של שמן הקוקוס הטבעי, הבעירה הנקייה של הנר ובזכות היותה מרגיעה את הגוף והנפש.

לפרטים, מחירים והזמנות, ניתן לפנות לשרית קריידלר בטלפון: 054-6665757

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה