שיתוף

שגית מלכס גלסויין מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסטארטאפ Walnut:

שגית מלכס גלסויין מונתה לתפקיד VP People & Operations בחברת הסטרט אפ Walnut. מלכס גלסויין מביאה איתה לתפקיד יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש והתפעול בחברות הייטק גלובליות.

בתפקידה האחרון בנתה מלכס גלסויין והובילה את תחום חווית העובדים והאופרציה בחברת סימילארווב, כולל פתיחת משרדים במדינות אחרות בעולם.

כמו כן היא ניהלה מערך אשר נתן שירות ליותר מ-1000 עובדים. לפני כן כיהנה מלכס גלסויין בתפקידי ניהול משאבי אנוש בכירים בחברת Panaya ובענקית המחשוב SAP.

חברת וולנט נוסדה בשנת 2020, לאחר פרוץ משבר הקורונה, על ידי יואב וילנר, מנכ"ל החברה, ודני פרידלנד, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה.

הפלטפורמה שמפתחת החברה מאפשרת לצוותי מכירות ללא ידע בתכנות, לייצר במהירות וביעילות הדגמות של מוצרים טכנולוגיים, שהינן  מותאמות אישית ללקוחותיהם, ללא צורך בפנייה אליהם ובלי להטיל עבודות נוספות על צוותי הפיתוח והעיצוב תוך יצירת חיכוכים פנימיים.

חברת וולנט מעסיקה כ-65 עובדים בישראל, בארה"ב ובלונדון ועובדת עם יותר 100 חברות טכנולוגיה בינלאומיות בהן דל, Adobe, NetApp, People AI, Medallia, Treasure Data.

בסבב הגיוס האחרון, שהיה הגיוס השני שלה, גייסה החברה סכום של 35 מיליון דולר. הגיוס הגיע חודשים ספורים בלבד לאחר הסבב הראשון. נכון לעכשיו מסתכמות ההשקעות בסטארטאפ מאז הקמתו ב-56 מיליון דולר.

רויטל אלעד מונתה לתפקיד מנהלת אסטרטגיית גיוס בחברת AppsFlyer:

רויטל אלעד מונתה לתפקיד מנהלת אסטרטגיית גיוס בחברת AppsFlyer, המפתחת טכנולוגיות למדידה וייעול של פעילות שיווקית.

אלעד מביאה איתה לתפקידה ב-AppsFlyer ניסיון של 20 שנה בגיוס טכני ובהובלה בנושא גיוון תעסוקתי.

בין תפקידיה הקודמים, עבדה אלעד כשלוש שנים בחברת אפל בתפקיד מגייסת עובדים בכירה. לאחר מכן, עבדה כחמש שנים בפייסבוק בתפקיד מגייסת עובדים טכנית בכירה, והובילה פרויקטים בנושאי גיוון תעסוקתי.

אלעד היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומשאבי אנוש ומוסמכת תואר שני בפיתוח ארגוני, שניהם מאוניברסיטת חיפה.

בתפקידה החדש בחברת AppsFlyer תעסוק אלעד באסטרטגית הגיוס הגלובלי של החברה, תוך דגש על מתודולוגיות גיוס מתקדמות, גיוס מונחה דאטה והרחבת תוכנית הניוד הפנימי של החברה, תוך תשומת לב מרכזית לשיפור גיוון והכלה שסומנו כיעד מרכזי ב-AppsFlyer ל-2022.

עם כניסתה לתפקיד אמרה רויטל אלעד, כי "אני רואה את העיסוק בגיוס עובדים את הלב הפועם של הארגון ומאמינה שההון האנושי הינו הגורם החשוב ביותר.

"אין זה סוד שארגונים המקדמים תרבות של גיוון והכלה הם ארגונים מצליחים יותר. גיוון תעסוקתי הוא תנאי הכרחי ליצירת סביבת עבודה המקדמת יצירתיות וחדשנות, תורם רבות לחוסן הארגוני ומהווה מנוע צמיחה חשוב שכן הוא מאפשר לארגון לבנות מוצרים ושירותים טובים יותר ולקבל החלטות טובות יותר.

"אני שמחה להצטרף לחברה הנמצאת בצמיחה משמעותית ורואה בגיוס אוכלוסיות מגוונות חשיבות עליונה.

"במסגרת תפקידי אתמקד בפיתוח אסטרטגיית הגיוס של החברה ובבניית תשתיות ותוכניות שיקחו את תהליך הגיוס האיכותי שלנו לגבהים חדשים".

לילך יעקובוב מונתה לתפקיד מנהלת משאבי האנוש בחברת הגיוס וההשמה מעוף המשאב האנושי:

חברת מעוף המשאב האנושי, מינתה את לילך יעקובוב לתפקיד מנהלת משאבי האנוש של החברה. יעקובוב היא סא"ל בדימוס, ומביאה איתה למעוף ניסיון בן כ-24 שנים בתחום משאבי האנוש.

בתפקידה האחרון שימשה יעקובוב מפקדת לשכת הגיוס בחיפה. יש לה תואר ראשון במנהל עסקים ומימון ותואר שני במנהל עסקים והתנהגות ארגונית.

חברת מעוף המשאב האנושי מספקת שירותי גיוס והשמה, מיקור חוץ (אאוטסורסינג) למגוון פעילויות ופרויקטים עבור לקוחות עסקיים, ממשלתיים וארגונים חברתיים. החברה מעסיקה כ-10 אלפים עובדים. בין השאר מקיימת מעוף הכשרות תעסוקתיות במגוון תחומים עבור חברות פרטיות או ממשלתיות.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה