למתג ולגייס, לגייס ולמתג

למתג ולגייס, לגייס ולמתג

myStaffingPro הינה תוכנת גיוסי עובדים אינטגרטיבית חדשה, ייעודית לגיוס עובדים ומיתוג החברה ברשתות החברתיות

שיתוף
ניהול משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש

גיוס עובדים במדיה החברתית הפך לאחד הטרנדים החזקים ביותר בענף הגיוס. חברת myStaffingPro המפתחת תוכנות לגיוס וניהול הון אנושי, זיהתה את הצורך של מנהלי גיוס בממשק המסוגל לבצע אינטגרציה בין מערכת הגיוסים הארגונית לבין מידע המתקבל מהמדיה החברתית. כעת, משחררת myStaffingPro את הגרסה החדשה של תוכנת הגיוס האינטגרטיבית, לגיוס ייעודי ברשתות החברתיות.

מנכ"ל myStaffingPro, בוב שולדט: "פיתחנו את myStaffingPro כדי לאפשר לקהל לקוחותינו לא רק לגייס אלא לעורר מודעות לחברה, מעין באז תקשורתי, וליצור את החיבור בין המועמדים לבין החברה כבר בשלב המפגש הראשוני ברשתות החברתיות. myStaffingPro הינה מערכת פשוטה וידידותית למשתמש, המאפשרת חיסכון אדיר במשאבים, בעיקר בזמן. myStaffingPro היא פלטפורמה פשוטה המאפשרת לגולשים ברשתות כמו פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואפילו אפליקציות סלולאריות – להגיש מועמדות למשרה ולהתממשק ישירות למערכת הגיוס הארגונית. זה כלי מצוין שמשרת את הארגון בשני ערוצים, האחד הוא פרסום ויראלי של מודעות דרושים והשני הוא ערוץ ישיר להגשת קורות חיים."

מחברת myStaffingPro נמסר כי באמצעות המערכת החדשה, חברות המגייסות עובדים יכולות לקחת את הגיוס ברשתות חברתיות לצעד הבא: לא רק הגדלת מאגר הכישרונות באמצעות המדיה החברתית אלא ניהול קהילות המורכבות מחברים בעלי כישורים וקשרים. זו דרך מצוינת להגדיל את מספר המועמדים ולצמצם משמעותית את המשאבים המוקצים לגיוס (זמן עבודה, פרסום משרות בערוצים מסורתיים, שימוש בשירותי גיוס במיקור חוץ ועוד).

אולם מעבר לחיסכון במשאבים באמצעות אוטומטיזציה של תהיליכ הגיוס, שולדט מציין את היתרונות העצומים הטמונים במערכת גיוס המבצעת אינטגרציה עם הרשתות החברתיות: "הרשת החברתית היא פלטפורמה מצוינת להגיע לקהל הרחב תוך פניה לקהלים מפולחים. פרסום מודעות במדיה החברתית היא הדרך שלנו למתג את החברה, להעביר כמה שיותר מידע עלינו, על סוג החברה, סוג הפעילות שאנו מבצעים והיקפה. זו דרך מצוינת למשוך עובדים מתאימים לא רק מבחינת הכישורים אלא מבחינת תחומי עניין והזדהות אמתית עם סוג החברה ופעילותה. באמצעות הרשת החברתית ניתן להעביר הרבה יותר מפרטי המשרה, ה-Look-and-feel של החברה, כפי שהוא מוצג ברשת, מעביר מאות מסרים בבת אחת. זו דרך לספר על החברה את כל הסיפור המלא ולמשוך אליה את העובדים שנועדו לעבוד בה – בזמן אמת."

 למידע נוסף על טכנולוגיית משאבי אנוש – הינכם מוזמנים לכנס חדשנות בטכנולוגיית HR – שיתקיים ב-2 במאי 2012 במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה