למצוא את התשוקה לעבודה

למצוא את התשוקה לעבודה

התשוקה לעבודה היא זו שדוחפת אתכם לקום לעבודה בבוקר ולהישאר לעבוד במשך שעות ארוכות ואינטנסיביות

שיתוף
תשוקה לעבודה

תשוקה לעבודה

וודאי יצא לכם לא פעם לחשוב, מה אתם באמת רוצים עשות עם החיים שלכם. הכוונה לא מה עליכם לעשות כדי להסתדר כלכלית, אלא מה הוא אותו דבר שקוסם לכם מבחינת הקריירה, לאן הייתם רוצים להגיע?!

אם זה התפקיד שתמיד חלמת עליו, המוצר שתמיד רצית לפתח, התמיכה בקהילה, החברות עם הקולגות למקצוע, כל אחד מאיתנו יכול למצוא את גורם התשוקה שלו בעבודה, שאינו קשור לתנאים או לשכר.

התשוקה בעבודה היא הכוח המניע האמיתי, הרבה יותר משכר ותגמולים. אדם שיודע שהוא קם בבוקר לעבודה ועובד קשה למשך שעות ארוכות, מונע הרבה יותר כאשר יש לו מטרה נעלה יותר המטרה יכולה להיות קידום בחברה, הכשרה ופיתוח, פרויקט חדש ומאתגר, וכן הלאה.

כיצד תוכלו למצוא את התשוקה שלכם לעבודה?

תשוקה כגורם מניע

אם אתם לא זוכרים מתי היתה הפעם האחרונה בה מיהרתם לקום מהמיטה ונסעתם לעבודה בהתלהבות, כנראה שזה הזמן למצוא את התשוקה שמניע אתכם בעבודה. חשבו, כמה רחוק ולאן תרצו להגיע בקריירה שלכם? האם תוכלו לבצע זאת במקום העבודה הנוכחי? אם כן, אין זמן טוב יותר מעכשיו להתחיל לפעול לכך.

אם הגורם המניע שלכם הוא קידום לדוגמה, חשבו על כל הדברים שתוכלו להתחיל לעשות כדי לצבור ידע והישגים מרשימים שיסייעו לקידומכם בחברה. די בכך שתחליטו שאתם פועלים להשגת הקידום המיוחל, בכדי להשיב את התשוקה לעבודה.

כאשר אנחנו עובדים על משהו כי אכפת לנו, ואנחנו מונעים על ידי מניעים פנימיים, אנחנו עושים את העבודה טוב בהרבה, מאשר כאשר גורם ההנעה היחיד הוא השכר. מציאת התשוקה לעבודה תבטיח שאנחנו נעשה את כל שביכולתנו כדי להשיג תוצאה מצוינת, ונהיה גאים להגיע למשרד מדי בוקר.

תשוקה מייצרת אושר

תחושה המוטיבציה הפנימית, היא זו המאפשרת לאנשים להשקיע שעות ארוכות בעבודה ולעבוד קשה, מה שגור להם להתבלט על פני אחרים. התשוקה מייצרת סיפוק ואושר והיא זו שמעלה את רמת האנרגיה לגבהים חדשים.
מציאת הגורם בעבודה שיסקרן אותך, שתרצה להקדיש את עצמך אליו, יחזיר לך את התשוקה למקצוע ולעבודה. זה הדלק שמניע אותך בעבודה הקשה.

התמודדות עם קשיים

התשוקה שלכם לעבודה מסייעת לכם להתמודד עם קשיים ואתגרים. כשיש פרויקטים ארוכים ומפרכים, שגוזלים מכם שעות רבות של עבודה אינטנסיבית, ואתם מרגישים שאתם בקושי נמצאים בבית בתקופה זו, וודאי נאלצים לוותר על אירועים אלו ואחרים, התשוקה לעבודה היא זו שמבטיחה כי תעברו את התקופות הללו בהצלחה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה