להוביל סביבת עבודה גלובאלית

להוביל סביבת עבודה גלובאלית

ספר חדש, מאת ד"ר ארלין דיימונד, מציע מתודולוגיות ניהול ייעודיות לשוק העבודה הגלובאלי העתידי

שיתוף
ספרות משאבי אנוש
ספרות משאבי אנוש

השוק הגלובאלי מזמן למנהלים הזדמנויות ואתגרים ייחודיים לו. קצב הצמיחה המהיר, תנודות ושינויים, מייצרים למנהלים צעירים הזדמנויות חד פעמיות – להתקדם מהר, לנהל פרויקטים עתידיים, לנהל צוותים בקצה האחר של הגלוב.

על כן, בחרה ד"ר ארלין דיימונד לייחד את ספר הניהול החדש, פרי עטה: Workforce Leading and Managing Global – לאתגרי הניהול בשוק הגלובאלי העתידי.

ד"ר ארלין דיימונד, בוגרת MBA במנהל עסקית ובעלת דוקטורט בפיתוח ארגוני, מרצה בפורומים שונים ומגוונים בנושא פיתוח מנהיגות. את הספר החדש Workforce Leading and Managing Global, שרואה אור בימים אלו, הקדישה דיימונד למנהלים ולמי שמייעד לעצמו קריירה ניהולית בשוק העבודה הגלובאלי. הספר מבוסס על ניסיונה העשיר (למעלה מ-30 שנה) של דיימונד בעבודה מול השוק הגלובאלי והיא למעשה מציגה, מתוך התובנות שלה, את הדרך הנכונה לנהוג ולהנהיג בארגונים רב לאומיים במציאות כלכלית בלתי יציבה המשתנה חדשות לבקרים.

ד"ר דיימונד מתמקדת בספר באמצעים לפיתוח מסלול קריירה בתנאי שוק משתנים, ערוצי ניהול הון אנושי 'בשלט רחוק' (עם דגש על ניהול עובדים מתרבות שונה/זרה), תכנון פרויקטים עתידיים בתנאים לא מוכרים ועוד.

מתוך הספר: "הנה אנחנו, כאן בתחילת המאה ה-21, בסביבת עבודה טובענית הדורשת מסירות, יצירתיות, כושר המצאה והסתגלות… אנחנו צריכים לזכור 3 עקרונות חשובים שילוו אותנו: ללמוד מן העבר, למצות את ההווה ולחשוב כל הזמן על העתיד. לתכן, להתכונן ולהתרגש לקראת המחר! לצפות לשינויים, להתפתחויות ולחידושים שיניב המחר. העתיד צופן בחובו שינויים תרבותיים, רעיונות חדשים ופיתוחים טכנולוגיים שאנחנו בכלל לא מסוגלים לדמיין אותם היום אבל זה יקרה ואנחנו צריכים להיות מוכנים."

מישל גיי קובין מאוניברסיטת דוורין ממליצה לבוגרי מסלולי הניהול למיניהם, העושים את צעדיהם הראשונים בשוק העבודה ומקווים לפתח קריירה ניהולית, לקרוא את הספר: "קריאת הספר הייתה חוויה נפלאה והזדמנות מצוינת לבחון את שיטת הניהול שלי. דיימונד מאפשרת לך ללמוד מהתובנות שלה ולשלב אותן בתוך שיטות הניהול שלך כאילו מדובר בניסיון ובידע האישי שלך. זו חוויה מעשירה."  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה