כנס הגיוס השנתי 2013 – קול קורא

כנס הגיוס השנתי 2013 – קול קורא

כנס הגיוס של פורטל HRus לשנת 2013 יוצא לדרך ואתם מוזמנים לקחת בו חלק - לשתף ולהשתתף ביצירת האירוע המוביל בישראל לקהילת משאבי האנוש בנושא גיוס, מיון וקליטה

שיתוף
קול קורא לכנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי של פורטל HRus יוצא לדרך עם קול קורא זה!

בואו לקחת חלק בכנס הגיוס, לשתף בידע, ללמד ולהציג: ניתן להציע הצעות להרצאות בנושא תהליכי גיוס ופתרונות (כפי שמפורט בהמשך) וכן להעלות הצעות להרצאות עיוניות נוספות, בדגש על מקרי מבחן, best-practices וסיפורי לקוח. את ההצעות יש להגיש באורך של עד 300 מילים, ובצרוף תקציר קורות חיים למייל:news@hrus.co.il

כנס הגיוס השנתי 2013 – קהל יעד

כנס הגיוס השנתי של HRus מיועד לכלל אוכלוסיית משאבי האנוש בארץ, מזוטרים ועד בכירים, ומכלל הדיסציפלינות של משאבי אנוש: מנהלי משאבי אנוש, מנהלי גיוס, רכז/ת גיוס, וכן- מנהלי הדרכה, מנהלי פיתוח ארגוני, יועצים ארגוניים, חברות השמה וכוח אדם, ושאר העוסקים בגיוס עובדים לארגון, החל משלב הצרכים (פרסום), דרך שלב האיתור והמיון, ועד לתהליך הגיוס והקליטה בתוך הארגון של עובד חדש.

כנס הגיוס השנתי 2013 – תכנים

כנס הגיוס יחולק למסלולים כך שיכלול הרצאות רלוונטיות לכלל העוסקים בתחום: למנהלי גיוס בכירים ולרכזי גיוס, וכן לבעלי תפקידים שונים בעולם הגיוס. בין הנושאים בהם יעסוק הכנס: הגדרת צרכי הגיוס וגיבוש ובניית תהליך הגיוס, הרצאות בנושא תהליך הגיוס: איתור ומיון עובדים פוטנציאליים בכלים ושיטות גיוס שונות, וכן הרצאות בנושא תהליך הקליטה של העובד בארגון: שכר, הטבות, רווחה וכן הדרכה בקליטת עובדים כחלק מתהליך הגיוס הכולל.

אנו מחפשים אנשי משאבי אנוש שרוצים לחלוק מניסיונם ולשתף את ציבור משתתפי הכנס באתגרים, בקשיים, בכלים ובפתרונות של תהליך הגיוס בארגונם.

ההרצאות שניתן להגיש לכנס גיוס הינן בנושאים הבאים:

  • לעשות יותר עם פחות – צמצום משאבי הגיוס – אך אתם עשיתם את תהליך הגיוס בארגון ל:יעיל יותר, זול יותר, מקצועי יותר, ממוקד יותר ואפקטיבי יותר.
  • הצגת שיטות מיון חדשניות: החל משלב קבלת קורות החיים ועד לבחירת המועמד.
  • הקשיים בגיוס ודרכי ההתמודדות איתם – סיפורים אישיים.
  • סקירת תהליכי הגיוס בחברה משלב הצרכים, דרך פיתוח מקורות גיוס, פרסום, מיון וקליטה.
  • פרקטיקה בגיוס – אך עושים בצורה יעילה, והטמעה שלו – אך עושים בצורה הנכונה.
  • שיטות חלפיות / חדשניות למיון עובדים.
  • אמצעי גיוס שונים: חבר מביא חבר, חברות ההשמה וכוח האדם, גיוס ברשת, פרסום דרושים ועוד… מה הם אמצעי הגיוס שלכם ואיך הצלחתם להוציא מהם יותר, בפחות!
  • על תהליך הקליטה כחלק מתהליך הגיוס – אך מוודאים גיוס מוצלח ע"י תהליך קליטה נכון: סגירת שכר ותקשור נכון של השכר וההטבות הארגוניות, רווחה ארגונית כחלק מתהליך ה'מכירה' בגיוס וכן תהליך הקליטה וההדרכה של עובד חדש.
  • רעיונות נוספים – הבמה שלכם נצלו אותה!

לא מרגישים בנוח לעלות על הבמה אך רוצים לחלוק את סיפורכם עם הקהילה? במסגרת ההכנות לכנס נפרסם כתבות וראיונות עם מנהלי משאבי אנוש על תהליך הגיוס בארגונם, אתם מוזמנים לשלוח לנו פנייה ואנו נשמח לחלוק את סיפורכם באמצעות ביצוע ראיון נינוח בזמן ובקצב המתאים לכם או בפרסום מאמר / בלוג אישי שלכם – HRus נותן לכם את הבמה להיחשף על מול קהילת משאבי האנוש הגדולה בישראל.

את ההצעות להרצאות והבקשות לביצוע ראיון או פרסום מאמרכם בנושא גיוס ניתן לשלוח לכתובת – news@hrus.co.il.

לפרטים אודות חסויות ניתן לפנות לדנה ברזילי במייל: dana@hrus.co.il או בטלפון: 0722-555-225

הרשמה תיפתח בעוד כחודש, הכנס ייערך בסוף חודש ינואר – כשבוע לאחר הבחירות!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה