תקשורת ותוצאות בכנס משאבי אנוש 2013

תקשורת ותוצאות בכנס משאבי אנוש 2013

אלון גל, מנכ"ל קבוצת תות, בריאיון בלעדי לקראת הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013 והפעילות שתוכננה על ידי צוות תות במיוחד עבור קהילת משאבי אנוש!

שיתוף
אלון גל ירצה בכנס השנתי לניהול משאבי אנוש

הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013 ייערך ביום שלישי הקרוב, מאות חברים בקהילת משאבי אנוש כבר נרשמו לאירוע שיתקיים ב-12 בנובמבר במלון כפר המכבייה רמת גן.

למידע ורישום לכנס השנתי לניהול משאבי אנוש – לחץ כאן!

אחד החידושים המעניינים ביותר בכנס שלפנינו הוא החלק של האירוע שבו המשתתפים יוכלו לבחור באחת מתוך שלוש פעילויות המשלבות בין נטוורקינג מודרך ללמידה אישית וצוותית. את הפעילויות הללו ינחה אלון גל, מנכ"ל קבוצת תות – תקשורת ותוצאות, יחד עם צוות המנהלים הבכירים בקבוצה. שלושת הפעילויות מתכננות כך שתתאפשר היכרות ונטוורקינג בין המשתתפים תוך כדי למידה וחלוקת ידע.

לקראת הכנס, תפסנו את אלון גל, המוכר לכולנו מתוכנית הטלוויזיה "משפחה חורגת", ומי שזכה בצדק בתואר המאמן של המדינה, לשיחה קצרה כדי לדעת מה מצפה לנו בכנס במתכונת החדשה.

אלון גל, מנכ"ל תות: "ארגונים רבים אינם ממצים את הפוטנציאל התפקודי שלהם עקב נטייתם לפעולה "באזור הנוחות הארגוני". חזרה על אותם דפוסי פעולה מובילים בהכרח לאותן תוצאות ולשחיקה ותסכול".

נותני חסות כנס משאבי אנוש 2013כיצד ליצור מוכנות לשינוי ולהעיז לפרוץ גבולות?

ההרצאה שלי תתמקד בנושא חדשנות ניהולית, והאפשרויות העומדות בפני מנהלי משאבי אנוש להוביל מהלכים אסטרטגיים עסקיים, בעלי השפעה חוצת ארגון. כמו כן, ההרצאה תיתן מענה לשאלה מה הן הדרכים המיטביות שעל מנהלי משאבי אנוש לפעול בהן על מנת להגיע להשפעה והכרעה בארגון, על סמך ניסיון באלפי ארגונים בארץ ובעולם.

במסגרת ההרצאה אני מתעתד להוביל את המשתתפים לתובנה חדשה מעניינת ומרתקת שגרפה עד היום עשרות אלפי אנשים וארגונים לתפיסת מציאות חדש.

מה המסר שלך לקהילת משאבי אנוש ערב הכנס?

ארגון חכם בעולם החדש הוא ארגון המעודד יזמות וחדשנות. עובד המכוון לחדשנות הוא עובד שמעז. כדי ליצור סביבה המאפשרת העזה חייב הארגון לאמץ גישות מעודדות ותומכות.

מהי סביבת העזה וכיצד מנהל משאבי האנוש מנהיג סביבה שכזאת? בואו להיות חלק מעולם חדש של אפשרויות ארגוניות! – קורא אלון למנהלי משאבי האנוש.

במהלך הכנס אנו נעמיק יחד במשמעות המונח "לנסות…. מקסימום זה יצליח!". אנו נבין כיצד התנהלות ארגונית מסורתית דורסת תעוזה ויוצרת דפוסי חשיבה צפויים ודוגמתיים.

תות תקשורת ותוצאות מובילה תהליכים בארגונים החל משנת 2001, במהלך תקופה זו יצרנו מערכים משותפים עם מנהלי משאבי האנוש במטרה ליצור גופי ידע עצמאיים שיביאו לידי ביטוי מצוינות ניהולית.

מנהלי משאבי האנוש הם השותפים הטבעיים שלנו ביצירת תמורות ניהוליות ושינויים איכותיים!

לעיתים תפקידנו להגיע ללקוחות הקצה בתוך הארגון ופעמים אחרות ליצוק ידע ויכולות במחלקה שיועברו על ידה ללקוחות הפנימיים.

במהלך הרצאתו ישלב אלון תובנות עמוקות שהוטמעו בארגונים כמו אינטל, גוגל, חברות ביטוח ובנקים וכן חברות משפחתיות בכל רחבי ישראל ומחוצה לה.

פעילויות נטוורקינג ולמידה מודרכת

לאחר הרצאתו של אלון יצאו משתתפי הכנס להפסקה ויחזרו מימנה לאחד מ-3 המסלולים לבחירתם:

במסלול הראשון, שייערך באולם הראשי, נקיים אירוע Speed Coaching, בהנחייתו של אלון גל. המשתתפים יחולקו לשלוש קבוצות, כאשר כל קבוצה תלמד ותתנסה בכלי פרקטי שישמש אותם בתחום גיוס עובדים. מדריכי תות יסבירו וידגימו את הכלי האימוני/הדרכתי ואז תינתן למשתתפים הזדמנות להתנסות בו. האירוע יורכב משלושה חלקים, כך שכל משתתף יזכה להתנסות בכל שלושת הכלים לגיוס עובדים ולהוסיף אותם לארגז הכלים שלו לניהול תהליכי משאבי אנוש וגיוס עובדים.

במסלול השני, שייערך באולם השני של הכנס, נקיים הרצאה פעילה בנושא סגנונות תקשורת. האולם יחולק ל-4 אזורי פעילות עיקריים, כאשר כל אזור מיועד לאחד מארבעת סגנונות התקשורת. המשתתפים ילמדו מה הוא סגנון התקשורת שלהם וכן כיצד לזהות את סגנון התקשורת של העומד מולם ולשפר את יכולת העברת המסרים שלו. כלי העבודה הפרקטיים שיקבלו משתתפי מושב זה ישמשו אותם בביצוע ראיונות עבודה ותהליכי הערכת עובדים במטרה לאפשר להם לזהות את רגשותיו של הצד השני ולדבר בשפה המתאימה לו – כך שהמסר יועבר בצורה ברורה ותתאפשר ליקוט מידע בצורה טובה יותר.

במסלול השלישי, שייערך בשטח הפתוח של הכנס, נקיים פעילות ODT. בפעילות זו יוכלו המשתתפים להתנסות בכלי הדרכה שונים שמטרתם להעביר מסרים ארגוניים לעובדים בצורה פשוטה ויעילה ובכך לשפר את הקשר בין העובדים לארגון ולהגביר את הפרודוקטיביות, עבודת הצוות ושיתוף הפעולה בארגון.

סדנאות בונוס למשתתפי הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש

בנוסף לכל זאת, חברת תות תעניק למשתתפי הכנס שוברים להשתתפות ב- 3 סדנאות הרחבה נוספות, ללא עלות נוספת, וזאת במסגרת כרטיס ההשתתפות בכנס.

סדנת "יצירת אווירת העזה בארגון" – אשר תערך ב- 26.11.13 , בה יחשפו המשתתפים לכלים ולדרכי הפעולה שניתן להוביל בכל ארגון על מנת לייצר מוכנות לשינוי ולפריצת גבולות. סדנת סגנונות תקשורת – אשר תערך ב-2.12.13, וסדנת ODT – כלים לפיתוח ארגוני – אשר תערך במספר מופעים בתאריכים שונים עבור משתתפי הכנס, כאשר שני הסדנאות האחרות הינן סדנאות יומיות מלאות בהן ניתן יהיה להתנסות בכנס עצמו.

למידע ורישום לכנס השנתי לניהול משאבי אנוש – לחץ כאן!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה