חברות שמציעות את חופשות הלידה הטובות ביותר

חברות שמציעות את חופשות הלידה הטובות ביותר

ארה"ב היא עדיין אחת מ- 4 מדינות בעולם בלבד שאינה מצליחה לבטא כראוי את מדיניות חופשת הלידה בתשלום

שיתוף
חופשת לידה

חופשת לידה

שוודיה למשל היא הארץ האידיאלית ביותר עבור הורים עובדים ומאפשרת לא פחות מ- 480 ימי חופשת לידה בתשלום. עם זאת מספר חברות אמריקאיות מאמצות מדיניות חופשת לידה מתקדמת, המתקרבת לזו של שוודיה.

לאחרונה חשפה חברת נטפליקס מדיניות בלתי מוגבלת בחופשת לידה עבור אמהות ואבות העובדים בחברה. נטפליקס מאפשרת להם לקחת כמה זמן חופשה שירצו בשנה הראשונה לאחר הלידה או אימוץ ילד. גם חברת מייקרוסופט העלתה את ימי חופשת הלידה בתשלום, שהיא מציעה לעובדיה.
המסר ככל הנראה הובן. חברות אמריקאיות מבינות כיום כי נדרשת גמישות רבה יותר מאשר אי פעם להורים עובדים במהלך חופשת הלידה. על מנת למנוע מכישרונות לעזוב, חברת אמריקאיות שונות משנות את מדיניות חופשת הלידה שלהן לטובת שימור העובדים בחברה.

להלן 6 חברות מובילות בארה"ב שמציעות מדיניות חופשת לידה נדיבה במיוחד:

נטפליקס

חברת נטפליקס בקליפורניה מציעה להורים טריים חופשת לידה ללא הגבלה בשנה הראשונה לאחר הלידה או לאחר אימוץ ילד. לאחר החופשה יש להורים אפשרות לבחור בין לחזור למשרה מלאה או למשרה חלקית.

אדובי

חברת אדובי מספקת 26 שבועות של חופשת לידה בתשלום עבור ההורה שנשאר עם התינוק בבית לאחר הלידה. המדינות מוצעת ל 6000 העובדים של החברה בארה"ב, ומוצעת גם להורים המאמצים ילד ולהורים באמצעות אם פונדקאית. "שלה הכי חשוב נכסים "- יהיו זכאים לקבל סכום כולל של עד 26 שבועות של חופשה בתשלום.

טוויטר

בחברת טוויטר הקיימת מזה 8 שנים, אמהות מקבלות חופשת לידה מוערכת של 20 שבועות בתשלום. אבות טריים והורים מאמצים העובדים בטוויטר, זוכים ל- 10 שבועות של חופשה בתשלום. על מנת לשמור על קשר עם ההורים הטריים, מקיימים בטוויטר שולחנות עגולים אחת לרבעון להם מוזמנים ההורים הנמצאים בחופשת לידה. במהלך המפגשים הם מספרים על חוויות ההורות שלהם, מתייעצים עם הקולגות שלהם לעבודה ומתעדכנים במה שמתרחש בחברה.

גוגל

חברת גוגל מעניקה לאמהות הביולוגיות העובדות בחברה, 18 שבועות של חופשת לידה בתשלום מלא. אמהות החוות סיבוכים במהלך הלידה מקבלות חופשת לידה של 22 שבועות בתשלום. מטפלים עיקריים בתינוק ללא הבדלים מגדריים זכאים לעד 12 שבועות של חופשת לידה בתשלום כולל מאמצים והורים פונדקאים. מטפלים שאינם עיקריים מקבלים עד 7 שבועות חופשה בתשלום.

גוגל שומרת על המדיניות הזו של חופשות הלידה הארוכות משנת 2007 (לפני כן אישרה החברה 12 שבועות של חופשת לידה) ומאפשרת להורים הטבות נוספות לרכישת ציוד לתינוק ומכרזי טיפול ממומנים.

פייסבוק ואינסטגרם

חברת פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לעובדים 17 שבועות של חופשת לידה בתשלום וכן הטבות נוספות להורים הטריים. בנוסף, פייסבוק מסבסדת לעובדיה תכניות אימוץ, טיפול בילדים, פונדקאות, תרומת זרע וטיפולי הקפאת ביציות.

מייקרוסופט

מייקרוסופט מתעלה על חברות אחרות בחופשת הלידה שהיא מציעה לאבות. עובדי החברה האבות שנולד להם ילד, זוכים ל- 12 שבועות של חופשת לידה בתשלום ובנוסף מוצעים 8 שבועות נוספים לאימהות אחרי לידה. גם האבות וגם האגמהות יכולים לקחת ימי חופשה נוספים במידה ויצטרכו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה