שיתוף

"כמה פעמים חלמתם על מקום עבודה עם תנאים טובים, שכר גבוה, סיפוק מקצועי, ערך, ועוד. בודדים מצליחים להתקבל למשרה המבוקשת ביותר בשלוחה של MIT בישראל. בחדר הבריחה המתוקשב החדש תוכלו לדמות הגעה למשרה הנחשקת. אז מי יצליח להתקבל למשרה, מי יצליח לעבור את כל החדרים בדרך למשרה הנחשקת, כדי להתקבל למשרת החלומות שלכם יהיה עליכם לעבור מספר אתגרים תוך חוויית הלמידה בכנס ההדרכה השנתי", דברים אלה אומרת שרי חזי, מעצבת למידה בצה"ל, לקראת הסדנה שהיא מעבירה עם נעמה זקיןבכנס ההדרכה השנתי, שיתקיים ב-13 בנובמבר בכפר המכביה.

בתפקידן של שרי חזי ונעמה זקין כמעצבות למידה, הן בוחנות את עולם חדרי הבריחה ומתייחסות אליו כאל אמצעי ללמידה בצורה חוויתית. שרי חזי, ראש תחום למידה מתוקשבת במדור טי"ל, טכנולוגיות ייעודיות להדרכה בקריית ההדרכה של צה"ל בנגב אומרת, כי "מדור טי"ל הינו מדור חדש, שהוקם לפני שלוש שנים. המדור עוסק בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות ומתמחה בחדשנות בצורה חווייתית".

שרי חזי, בוגרת תואר שני בחינוך ותארים ראשונים בטכנולוגיות למידה וקולנוע ואנימציה, חיה שיטות למידה ומכניסה חדשנות רעננה לעולם ההדרכה הצבאי. נעמה זקין, מפתחת הדרכה ומנחת קבוצות ושותפה בהקמתו של חדר בריחה במרכז הארץ, היא בעלת תואר ראשון בחינוך ומדעי החברה. נעמה מייעצת ומנחה סדנאות ואירועים בהתאמה אישית. אוהבת אתגרים, למידה אינסופית, יצירתיות וחדשנות. קמה כל יום עם רעיון חדש.

חדרי בריחה בעולם הלמידה

שרי חזי מציינת כי, "חדרי בריחה בעולם הלמידה מהווים אתגר עבור הלומד ומניעים אותו ללמידה. דרך סיפור המסגרת, הקונספט, האווירה והחוויה הלומד מיישם למידה שהיא משמעותית ותורמת לו אף ברכישת מיומנות רכות".

שרי חזי ונעמה זקין מפתחות חדרי בריחה לעולם הלמידה ומתאימות אותם לצרכים ולאתגרים הארגוניים. במסגרת הסדנה שהן יעבירו בכנס הדרכה השנתי, הן יציגו עקרונות להקמת חדר בריחה, יספרו על שימוש בקונספט חדרי הבריחה לעולם המתוקשב, יציגו דוגמאות ואף ישתפו את הנוכחים במחקר שביצעו על הקשר בין למידה משמעותית וחדרי בריחה.
לסיכום אומרת שרי חזי: חדרי בריחה לעולם הלמידה הם חוויה ייחודית שלא כדאי לפספס.

 

תוכלו לפגוש את שרי חזי ונעמה זקין, וכן להשתתף בסדנה ולחוות את חדר הבריחה בכנס ההדרכה השנתי של HRus, שיתקיים ב-13 בנובמבר בכפר המכביה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה