חברות תורמות למען הקהילה והסביבה

חברות תורמות למען הקהילה והסביבה

חברת אפלייד מטיריאלס עורכת פעילויות יזומות מגוונות של תרומה לקהילה ולסביבה

שיתוף

עובדי אפלייד מטיריאלס בפעילות לקט ישראל. צילום: רון אוריאל

לקראת יום המעשים הטובים שחל במרץ 2018, חברות ברחבי העולם וגם בישראל מספרות על תרומתן לקהילה ולסביבה.

יום המעשים הטובים שהחל בישראל כיוזמה מקומית של אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון בשנת 2009, הפך לגלובלי בשנת 2011, עם מיליוני משתתפים מכל רחבי העולם, מארצות הברית ועד טאיוואן, מרוסיה ועד אוגנדה, אנשים מתרבויות ומדינות שונות התאחדו כדי לעשות טוב.

גם בישראל חברות רבות עורכות פעילויות התנדבות ותרומה למען הקהילה והסביבה. הן עורכות פעילויות אלו במשך כל השנה ולא רק ביום אחד המוקדש למעשים הטובים.

חברת הטכנולוגיה, אפלייד מטיריאלס המעסיקה בישראל למעלה מ- 1,400 עובדים, שותפה בעשרות פרויקטים קהילתיים המתמקדים בעיקר בתחומי חינוך מדעי טכנולוגי בדגש על אזורי פריפריה, חינוך סביבתי ותמיכה בעמותות ואוכלוסיות מוחלשות באזור רחובות, שם ממוקם קמפוס החברה. מאז הקמת הסניף הישראלי לפני כ- 20 שנה, תרמה החברה מעל 10 מיליון דולר לפרויקטים קהילתיים. זאת בנוסף לעשרות אלפי שעות התנדבות של עובדי החברה המתנדבים באופן שותף בפרויקטים הקהילתיים.

בין הפרויקטים שמבצעת החברה החודש הוא פרויקט התנדבות בשיתוף 2 ארגונים: "לקט ישראל" ו"לתת" של אריזות מזון לקראת הפסח וליקוט ירקות על מנת להעבירם לנזקקים. הפעילויות יתבצעו במחסן "לתת" בבית שמש ובשדות קבוצת שילר.

עובדי אפלייד מטיריאלס בפעילות לקט ישראל. צילום רון אוריאל
עובדי אפלייד מטיריאלס בפעילות לקט ישראל. צילום: רון אוריאל

מוקדם יותר השנה קיימה החברה קמפיין התרמה מיוחד במסגרת שיתוף פעולה עם ארגון מתן משקיעים בקהילה. עובדי החברה תרמו מתוך כספי הבונוסים האישיים השנתיים, ואפלייד מטיריאלס השוותה את סכומי התרומה של העובדים, כך שבסה"כ עמד סכום התרומה שהעבירה החברה לעמותות שונות על 000,720 שקלים. בקמפיין זה כל עובד יכול לבחור את ייעוד התרומה בהתאם להעדפתו האישית או נושא שקרוב לליבו.

במהלך השנה עובדי החברה מתנדבים באופן קבוע בביה"ס סיני ברחובות כחלק משותפות עם מיזם תובנות בחינוך. ההתנדבות כוללת בין היתר חונכות אישית והעברת חוגים לתלמידים.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה