האם אתם ערוכים לגייס את "מועמדי-המובייל"?

האם אתם ערוכים לגייס את "מועמדי-המובייל"?

ליאור בן דרור, סמנכ"ל נילוסופט, מציג חידושים טכנולוגיים לגיוס עובדים בסלולר ומסביר את היתרונות הן למגייסים והן למועמדים

שיתוף
ליאור בן דרוד, סמנכ

ליאור בן דרור, סמנכ"ל Niloosoft , העניק ריאיון בלעדי למערכת HRus בנושא גיוס עובדים בפלטפורמת סלולר חדשנית. בן דרור, מי שמוביל את נילוסופט – חברת תוכנה שמספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום ההשמה ומשאבי אנוש – כבר מ-2003, נחשב לאורים ותומים בתחום מערכות הגיוס וטרנדים בעולמות הגיוס.

נילוסופט נמצאת בימים אלו בשיאם של כמה תהליכי פיתוח והטמעת מערכות לשיפור תהליך הגיוס. אחד הפרויקטים החשובים ביותר שאותם מלווה נילוסופט הוא הקמת אתר שירות התעסוקה (שיהווה את הפלטפורמה הגדולה ביותר בישראל למאגר מחפשי עבודה ומגייסים). אתר שירות התעסוקה, אותו מקימה חברת eWave מבוסס על טכנולוגיית נילוסופט, והוא צפוי לעלות לאוויר עוד הקיץ. במקביל, חברת נילוסופט עובדת על פרויקט ליבה של הקמת אתר קריירה מותאם מובייל.

ליאור, זה לא סוד שכולם היום במובייל ולכן האתרים שנבנים כיום הם כבר מותאמי מובייל. אז למה צריך להקים אתר קריירה ייעודי?
ליאור בן דרור: נכון שאתרים זמינים לנו במובייל אבל אתרי משרות אינם מתפקדים בצורה מיטבית במובייל. למשל הגשת מועמדות ושליחת קובץ קורות חיים הם בעייתיים יותר למחפשי העבודה. כשהם עובדים על PC הם יכולים לצרף קובץ WORD או PDF אבל בסלולר זה לא זמין. אנחנו החלטנו להרים את הכפפה ולפתח טכנולוגיה שתקל על דורשי העבודה להגיש מועמדות.

הפתרון הטכנולוגי שלנו, שמתממשק לאתר קריירה קיים, מאפשר למועמדים לשלוח קורות חיים דרך ממשקים כגון: dropbox או Google Drive. בנוסף, אנחנו מציעים את הפלטפורמה הראשונה בישראל(!) שמאפשרת למחפש עבודה להגיש מועמדות דרך לינקדאין (במקום לשלוח קורות חיים בקובץ, המועמד פשוט מעלה קישור לעמוד העסקי שלו ברשת החברתית העסקית).

חידוש טכנולוגי נוסף מבית נילוסופט הוא מנוע חיפוש משרות חכם. אנחנו מציעים לקהילת מחפשי העבודה והמגייסים מנוע חיפוש למשרות בסלולר – ללא שימוש בקטגוריות. אין קטגוריות מובנות, ניתן לעשות חיפוש באמצעות טקסט חופשי. המנוע שלנו הוא ה"גוגל של המשרות". עם השנים צברנו ידע וטכנולוגיה של ניתוח משרות, דירוג משרות, העלאת משרות, עדכון משרות… אף אחד לא מחויב לכללי המשחק. לא המגייסים ולא המועמדים.

היכולות שתיארת עד כה מהוות יתרון עצום עבור מחפשי העבודה, שזה ללא ספק משרת גם את המגייסים. אבל איזה אינטרס יש לארגון להשקיע משאבים בטכנולוגיה של נילוסופט לאתר קריירה סלולרי?
ליאור בן דרור: המערכת שלנו, שמתממשקת למערכת הגיוס הקיימת בארגון, עושה למגייסים את החיים הרבה יותר קלים! ראשית, חשוב לציין כי אתר הקריירה המותאם סלולר שאנו מציעים לארגון מאפשר למחפשי העבודה להפיץ משרות בלחיצת כפתור. זה אומר שאם מחפש עבודה נתקל במשרה, הוא יכול להפיץ אותה דרך שיתוף בפייסבוק, לינקדאין, טוויטר וגוגל דרייב. השבוע העלינו כפתור חדש לשיתוף משרות בוואטסאפ! זה הופך את מחפשי העבודה לעוד סוכנים, עוד אנשים שמסייעים למחלקת הגיוס להפיץ את המשרה בפני קהל יעד ממוקד ורלוונטי!

שנית, חשוב לציין כי המערכות שלנו מעשירות את פלטפורמת הגיוס בארגונים ובחברות ההשמה. באמצעות האינטגרציה בין מערכת הגיוס לאתר קריירה, הפעולות באתרי דרושים נעשות רק מתוך ממשק הגיוס. מנהל הגיוס לא צריך לצאת מהמערכת ולהתחבר למערכות אחרות. ברגע שהוא מעלה למערכת הגיוס שלו משרה אחת, היא מופצת לכל הערוצים. ברגע שהמשרה מאוישת או מחליטים להקפיא תהליך, מעדכנים רק פעם אחת, במערכת הגיוס, וזה מתעדכן בכל מקום.

זה נשמע טריוויאלי אבל כל כך הרבה אתרי דרושים מציגים מודעות ישנות, לא רלוונטיות ומודעות כפולות. אנחנו מאפשרים למנהלי הגיוס להפיץ בכל הכוח רק משרות חדשות ורלוונטיות. זה מבטיח שמחלקת הגיוס תקבל רק קורות חיים רלוונטיים במקום להתמודד עם עומסים בלתי הגיוניים של קורות חיים. מעבר לכך, זה משדר למחפשי העבודה מסר חשוב מאוד: כאן מתפרסמות רק משרות רלוונטיות!

מחפשי העבודה יודעים שהם פונים רק למשרות פתוחות. הם יודעים שיגיעו ישירות למגייסת המתאימה ולא יעברו ל-pool (מאגר) כללי. הם מקבלים משרות חמות ולא שאריות של משרות… זה מגדיל את ההיענות של המחפשים להגיש מועמדות ולקחת ברצינות כל משרה מבלי לחשוש שאין טעם לפנות או שיש כאן קטץ'.

הסנכרון למערכות הגיוס הפנימיות – מה שמאפשר הגשת מועמדות מהסלולר של השולח ישירות אל המגייסת הרלוונטית – יוצר אמינות מול מועמדים וחוסך אדמיניסטרציה למגייסים (עדכון אתר, לוחות דרושים כויו"ב) הכול משודר ממערכת הגיוס של הארגון.

מה לגבי אבטחת מידע? פתאום המידע זמין לאנשים בסלולר. הם מן הסתם מסתובבים במקומות ציבוריים ומתממשקים לרשתות ציבוריות…
ליאור בן דרור: אבטחת מידע זו נקודה חשובה. אנחנו הספק היחיד של חברות ביטחוניות בארץ כגון אלביט, רפאל, תעשייה אווירית, תעשייה צבאית… כולם עובדים איתנו. אנו מתמחים בפתרונות המתקדמים ביותר לאבטחת מידע למערכות ולכן נבחרנו על ידי ארגונים ביטחוניים אחרי שהוכחנו שאנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר לאבטחת מידע.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה